logo tekst 6     

 

Privredno-turistički panel "Sajmovi kao alat za promociju lokalne privrede i turizma", biće održan u okviru Sajma kafe i čokolade u Tuzli, u petak, 16. maja sa početkom u 15,oo sati u Hrvatskom kulturnom centru „Sveti Franjo“ u Tuzli / Sajamski prostor].
Panel će okupiti stručnjake iz oblasti turizma, prehrambene industrije, ugostiteljstva i brendiranja destinacija,predstavnika vlasti, privrednih komora, udruženja poslodavaca, s ciljem otvaranja dijaloga o ulozi autentičnih proizvoda u kreiranju atraktivne i održive turističke ponude Tuzle, Tuzlanskog kantona i regije.

Kafa poziv

 

 

Moguće teme unutar panela:

- Brendiranje destinacije kroz gastro doživljaje
- Uloga malih proizvođača u razvoju turističke ponude
- Partnerstva između ugostitelja, turističkih zajednica, turističkih agencija i svih
zainteresiranih
- Primjeri dobre prakse iz regije i svijeta
- Potencijali sajamskih manifestacija za privredni i turistički razvoj kroz pogled vlasti

1. Sažetak panela

Ovaj panel ima za cilj istražiti i unaprijediti ulogu specijaliziranih sajmova u promociji lokalnih privrednih i turističkih potencijala.

2. Ciljevi panela

- Identificirati ključne specijalizirane sajmove relevantne za lokalnu zajednicu.
- Povećati prisutnost lokalnih izlagača na regionalnim i nacionalnim sajmovima.
- Organizirati lokalni sajamski događaj sa fokusom na privredne i turističke potencijale.
- Edukovati male proizvođače i pružatelje turističkih usluga o učinkovitom nastupu na sajmovima.

Kafa poziv aktivus

 

 Pozivamo vas da budete sastavni dio zajedničke postavke privrede Tuzlanskog kantona na 23. Međunarodnom, sajmu turizma i ekologije "LIST" se održava od 8. do 10. maja 2025. godine u Lukavcu.

List2025sajam

 

Kantonalna privredna komora Tuzla realizovat će i organizovati zajedničku postavku bez dodatnih troškova izlagača.

Ukoliko ste zainteresovani za nastup na ovoj značajnoj sajamskoj manifestaciji, potrebno je da nam što prije potvrdite vaše učešće. Također, neophodno je da nam javite i oblik vašeg učešća u zajedničkoj postavci kako bismo znali planirati raspored izložbenog prostora. S tim u vezi nam trebate javiti do 6. maja, da li ćete učestvovati u zajedničkoj postavci, da li će vaši predstavnici biti prisutni na izlagačkom prostoru i na sajmu prezentovati vaše proizvode, ili ćete odrediti određenu količinu proizvoda koju će predstavnici Komore ukomponovati u sajamsku postavku.

Pozivamo vas da prihvatite naš poziv i u narednom periodu doprinesete uspješnom predstavljanju privrede Tuzlanskog kantona na svim sajamskim manifestacijama na kojima Kantonalna privredna komora Tuzla bude organizovala zajednički nastup.

Molimo da nam što prije javite vaš odgovor kako bismo mogli izvršiti prijavu na sajmu.

List 2025 program


Kontakt osoba za više informacija je Dino Kalesić: 035/369-562, 061/164-311. Potvrde o učešću poslati na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

- Laptop sa licenciranim operativnim sistemom i paketom Office softvera -

laptop

Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-05 sa Sequa gGmbH o realizaciji projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda

Predmet nabavke: – Laptop sa licenciranim operativnim sistemom i paketom Office softvera

Specifikacija:15,6',16GB, 512GB,SSD procesor i5 ili ekvivalent sa instalisanim licenciranim OS i Office 2021 paketom

Količina predmeta poziva: 1 komad

Rok isporuke usluga: 15 dana od dana potpisivanje ugovora.

Plaćanje će se izvršiti prema uredno ispostavljenoj fakturi izabranog ponuđača, u roku od 15 dana od prijema iste.

Uz ponudu, potrebno je dostaviti dokaz o registraciji za trgovinu na malo računarima, perifernim jedinicama i softverom u specijaliziranim prodavnicama.

Ponudu dostaviti na propisanom obrascu koji je u prilogu ovog Zahtjeva, putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili lično u zgradu Kantonalne privredne komore Tuzla, najkasnije do 16. 05.2025.godine (petak) do 15:00 sati.

Nepotpune i neblagovremene ponude se neće uzimati u razmatranje.

Unaprijed Vam se zahvaljujemo na saradnji.

TEHNIČKA SPECIFIKACIJA - LAPTOP

– 2. Sajam kafe i čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja -

SAJAMKafe2025PLAKAT

Nakon izuzetnog uspjeha prvog Sajma kafe i čokolade, i više od 10.000 posjetilaca, Tuzla se i ove godine priprema da ponovo postane epicentar najfinijih mirisa, okusa i nezaboravnih doživljaja. Sa velikim zadovoljstvom najavljujemo održavanje 2. Međunarodnog sajma kafe i čokolade, od 16. do 18. maja 2025. godine u prostoru Hrvatskog kulturnog centra "Sveti Franjo" u Tuzli u organizaciji UG Activus.
Ovogodišnji sajam donosi još bogatiji i sadržajniji program.Pored značajnog broja izlagača iz oblasti kafe i čokolade, sa posebnim fokusom na handmade čokolaterije i craft kafeterije, posjetitelje očekuje i niz edukativnih sadržaja i kreativnih radionica za djecu i odrasle. Kao i prošle, tako i ove godine Sajam će biti pravo mjesto za sticanje novih znanja, druženje, ali i uživanje u vrhunskim proizvodima.Posebno ističemo Family Day, koji će se održati tokom vikenda, sa raznovrsnim sadržajem za djecu i cijelu porodicu.
Ono što je osvojilo vaša srca prošle godine ponavljamo i ove, ali uz nova iznenađenja. Tako da će ljubitelji znanja i zabave će imati priliku učestvovati u uzbudljivom takmičarskom kvizu sa poznatim kvizašem Deanom Kotigom, koji će biti održan 16. i 17. maja i to na Panonskim jezerimana posebno prilagođenom prostoru i uz vrhumski audio i vizuelni doživljaj. Dean Kotiga će također održati specijalni kviz za srednjoškolce u Centru za kulturu Lukavac, donoseći dodatnu dinamiku i zabavu u ovaj jedinstveni događaj.
Generalni pokrovitelj Sajma je kompanija Nipex, dok je brend Lasta ponosni zlatni sponzor. Veliku podršku Sajmu kafe i čokolade pružili su i Vlada Tuzlanskog kantona, Grad Tuzla, Turistička zajednica grada Tuzle, te Generalni konzulat Republike Hrvatske u Tuzli.
Kao što smo već naglasili dobre navike ne mijenjamo, tako da je i ove godine ulaz na sajam je besplatan, tako da možete svi da budete dio ove slatke i mirisne priče.
Posebna vrijednost Sajma prepoznata je i u turističkom sektoru – značajan broj turističkih agencija iz BiH i regije uvrstio je Sajam kafe i čokolade u svoju zvaničnu ponudu, čime je ovaj događaj postao nova atraktivna turistička destinacija za sve ljubitelje dobre kafe, čokolade i pozitivne energije.
U narednim danima, očekuju nas i posebna iznenađenja – podrške Sajmu kafe i čokolade od strane uglednih ličnosti, kao i najave dolaska posebnih gostiju, koji će svojim prisustvom i nastupima obogatiti ovu manifestaciju i pružiti nezaboravna iskustva svim posjetiteljima.

Ne propustite priliku da budete dio najmirisnijeg i najslađeg događaja godine u Tuzli!

Vidimo se na 2. Međunarodnom sajmu kafe i čokolade!

 

Obavještavamo Vas da imamo još jedno slobodno mjesto za Pripremni seminar za polaganje pravosudnog ispita, koji je počeo 17.05.2025. godine.

Sljedeća predavanja će se održati za vikend 24. I 25. maja u 10 sati u Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla.

Molimo zainteresovane da se jave do 23.5.2025. godine slanjem prijavnog obrazca koji je u prilogu.
Više informacija putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Pravosudni

Kantonalna privredna komora Tuzla obavještava sve zainteresovane kandidate da počinje formiranje grupe za organizaciju Seminara za pripremanje polaganja pravosudnog ispita.

Program seminara provodit će se na osnovu i u okviru Programa polaganja pravosudnog ispita od 11.10.2018.godine i Pravilnika o polaganju pravosudnog ispita od 11.12.2019.g, izmjene i dopune od 18.3.2020.g. Federalnog ministarstva pravde.

Seminar će trajati 15 dana (7 vikenda)iobavljat će se u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla, po rasporedu koji će kandidatima biti dostavljen po formiranju grupe i određivanju datuma početka.

U toku seminara obradit će se materijaiz krivičnogprava, građanskog prava sa porodičnim pravom, privrednog prava,upravnog i radnog prava, ustavnog sistema i organizacije pravosuđa. Uokviru seminara realizirat će se i praktične vježbe (pismeni radovi) za polaganje pismenog dijela ispita iz krivičnog i građanskog, odnosno porodičnog prava. Nakon završetka obuke, polaznici će dobiti potvrdu o pohađanju seminara za pripremanje polaganja pravosudnog ispita.

Broj mjesta je ograničen. Rok za prijavu je 7.5.2025. godine slanjem popunjenog prijavnog obrasca koji je u prilogu na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Početak seminara će biti određen nakon prijave dovoljnog broja kandidata, a planiran je u drugoj polovini maja.

Iznos kotizacije je 995,00 KM po polazniku. U cijenu je uračunat i PDV. Navedeni iznos se može platiti u tri rate. Upustvo za plaćanje i termine za uplate kandidati će dobiti nakon određivanja tačnog datuma početka

Molimo, ukoliko ste zainteresovani za učešće na navedenom seminaru da popunjenu prijavu, u prilogu, pošaljete na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Kontakt osoba Edina Kurtić, telefon broj 035 369 551.

PRIJAVNI OBRAZAC