logo tekst 6     

finconsult mrf

FINconsult će održati 4. ciklus seminara u 2019. u okviru kontinuirane edukacije finansijsko-računovodstvene profesije u BiH od 15. – 24. oktobra 2019. godine u šest bh. gradova:

• Tuzla, 15. 10. 2019. (utorak), Visoka škola za finansije i računovodstvo FINra
• Sarajevo, 16. 10. 2019. (srijeda), hotel Grand
• Gračanica, 17. 10. 2019. (četvrtak), šoping centar „Etna“, Konferencijska sala
• Tešanj-Jelah, 22. 10. 2019. (utorak), hotel AA Jelah
• Gradačac, 23. 10. 2019. (srijeda), Banja Ilidža
• Brčko, 24.10.2019. (četvrtak), hotel Jelena

Tema seminara: „Praktična primjena MRS/MSFI, inspekcijski nadzor kod primjene tržišnih i drugih propisa, aktuelna pitanja iz radnopravnih odnosa, računovodstva i poreza i novi propisi i njihova primjena“.

Cilj seminara: Obnavljanje, proširenje i osavremenjavanje znanja i vještina u primjeni MRS/MSFI, inspekcijski nadzor nad primjenom tržišnih, radnopravnih i drugih propisa, primjena novih relevantnih propisa i aktulena pitanja iz računovodstva i poreza.


Početak seminara u 10 sati (prijem knjižica i podjela materijala od 9 sati )

PROGRAM SEMINARA

 

1. Primjena MRS/MSFI , sa posebnim osvrtom na praktičnu primjenu
MSFI 16, MSFI 15 , MSFI 9

• Primjena novog MSFI 16 u 2019. godini- praktični primjeri, nejasnoće i nedoumice
• Primjena MSFI 9 - praktični primjeri i izmjene u 2019.
• Primjena MSFI 15 - praktični primjeri
• Poslovne promjene i djelatnosti koje su pod najvećim uticajem međunarodnih standarda
• Ključni propisi iz oblasti finansijsko-računovodstvenog poslovanja –
nedoumice i nejasnoće u primjeni

Predavač: Doc.dr. Ismet Kalić, OR


2. Inspekcijski nadzor nad primjenom propisa iz oblasti tržišne inspekcije, radnih odnosa i drugih propisa


• Predmet nadzora
• Pregled ključnih propisa nadzora
- Zakon o inspekcijama Federacije BiH
- Zakon o unutrašnjoj trgovini
- Zakon o kontroli cijena
- Zakon o zaštiti potrošača u BiH
- Zakon o obrtu i srodnim djelatnostima
- Podzakonski akt: Pravilnik o obliku, sadržaju i načinu vođenja trgovačke knjige

• Zakon o inspekcijama Federacije BiH
- Nadležnosti Federalne inspekcije sa osvrtom na tržišnu inspekciju
- Nalog za inspekcijiski nadzor

• Povezanost i razlike u radu Federalne tržišne inspekcije, Federalne porezne uprave i Uprave za indirektno oporezivanje kod nadzora
- Prava i obaveze računovođa i računovodstvenih servisa.

• Najčešće greške u radu subjekata nadzora pozivom na odredbe Zakona o unutrašnjoj trgovini, Zakona o kontroli cijena, Zakon o zaštiti potrošača, Zakona o obrtu i srodnim djelatnostima
- Izjava o ispunjavanju uvjeta, rješenje za obavljanje trgovine i početku rada pravna i fizička lica – problemi u praksi
- Cijene - isticanje
- Podzakonski akti obavezni za trgovinu
- Vođenje evidencije u trgovini - podzakonski akti u primjeni slobodno formiranje
cijena, određivanje marži, određivanje fiksnih cijena, obavjesti o promjeni cijena,
prava i obaveze
- Postupak u načinu rješavanja reklamacija na proizvode
- Deklarisanje proizvoda
- Vođenje obrta (vezani i posebni obrt).

• Pitanja i odgovori

Predavači: -Elmir Ramić, Glavni federalni inspektor,
Federalna uprava za inspekcijske poslove
- Almira Hurić, OR,


3. Primjena propisa iz radnopravnih odnosa i specifična pitanja iz radnog odnosa u
društvima u stečaju

• Probni rad i otkaz ugovora o radu za vrijeme trajanja probnog rada,
• Radno vrijeme u skladu sa Zakonom,
• Odsustva sa posla,
• Rad sa utvrđenom i promijenjenom radnom sposobnošću
• Specifična pitanja iz radnog odnosa u društvima u stečaju
• Druga aktulana pitanja iz radnog odnosa.

Predavač: Almira Hurić, OR, 

4. Izmjene i primjena novih propisa iz oblasti direktnih poreza, doprinosa i fiskalizacije i drugih oblasti u FBiH


• Pravilnik o dopunama Pravilnika o podnošenju prijava za upis i promjene
upisa u Jedinstveni sistem registracije, kontrole i naplate doprinosa
- šta se inače htjelo postići uspostavom Jedinstvenog sistema (JS)
- šta je postignuto dosadašnjom primjenom propisa kojima se uređuje JS
- u čemu se ogledaju predmetne dopune Pravilnika
- jesu li dopune Pravilnika u funkciji povećanja efikasnosti u radu Porezen uzprave (PU)
- koliko su dopune Pravilnika u funkciji poboljšanja kvalitete rada PU
- jesu li dopune Pravilnika u funkciji suzbijanja rada „na crno”;
- jesu li dopune Pravilnika u funkciji povećanja zadovoljstva osiguranika
prijavljenih u JS i građana uslugama Porezne uprave.

• Pravilnik o dopunama Pravilnika o postupcima i redoslijedu radnji u procesu fiskalizacije
• Pravilnik o izgledu i sadržaju zahtjeva, obrazaca i obavještenja i
ostalih pratećih dokumenata uz fiskalne sisteme
- radi se o dopunama pratećih propisa Zakona o fiskalizaciji fiskalnih
sistema u FBiH
- u čemu se sastoje dopune ovih pravilnika
- razlozi zbog kojih su izvršene dopune pravilnika (tehničke prirode ili izigravanje
propisa kojima je uređeno pitanje fiskalizacije od strane obveznika fiskalizacije)
- usložnjavaju li ili olakšavaju dopune Pravilnika izvršavanje obaveza poreznih
obveznika glede fiskalizacije
- cilj koji se želi postići predmetnim dopunama Pravilnika - efikasniji rad PU,
povećanje zadovoljstva poreznih obveznika i građana;
- ostalo.

• Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o sadržaju pravila, uslovima i
načinu priređivanja nagradnih igara
- koje odredbe Pravilnika se mijenjaju a koje dopunjavaju;
- na šta se odnose izmjene i dopune Pravilnika;
- pooštreni uslovi podnošenja zahtjeva za priređivanje nagradnih igara;
- proširen sadržaj pravila za priređivanje nagradnih igara;
- ostalo.

• Pravilnik o izmjeni i dopunama Pravilnika o prostornim, tehničkim i drugim uslovima za priređivanje igara na sreću na automatima, uslovima tehničke ispravnosti automata, tehničkom pregledu automata i certificiranju automata i RNG

- koje odredbe Pravilnika se mijenjaju a koje dopunjavaju;
- na šta se odnose izmjene i dopune Pravilnika;
- ukinuta mogućnost privremenog stavljanja u funkciju 10% aparata radi testiranja;
- propisana obaveza da pri tehničkom pregledu ispravnosti automata ovlašteni
servis/ovlašteni serviser provjerava usaglašenost automata u pogledu odredbi
člana 98. Zakona o igrama na sreću..;
- zahtjev za pregled tehničke ispravnosti pojedinog automata u upotrebi sa važećom
potvrdom o tehničkoj ispravnosti FMF može dati i na zahtjev PU FBiH;
- zapisnik o izvršenom pregledu tehničke ispravnosti pojedinog aparata na zahtjev
FMF, mora se dostaviti FMF u roku od 5 dana od dana sačinjavanja;
- ostalo.
Predavač: Mr. sc. Fikret Hasanović,

5. Primjena i izmjene drugih relevantnih propisa u FBiH i BiH, aktuelna pitanja iz računovodstva i poreza, i amandmani na tri esencijalna zakona koji su u proceduri usvajanja

• Amandmani na Zakon o porezu na dohodak
• Amandmani na Zakon o doprinosima
• Amandmani na Zakon o računovodstvu i reviziji
• Novi Zakon o zaštiti na radu
• Primjena Zakona o PIO/MIO
• Registracija i elektronsko podnošenje PDV prijave-problemi u praksi
• Izmjene ostalih relevantnih propisa i njihova primjena
• Aktuelna pitanja iz oblasti računovodstva i poreza

Predavači: - Doc.dr. Ismet Kalić, OR
-Almira Hurić, OR

6. Fiskalizacija u Brčko distriktu BiH i aktuelna pitanja iz računovodstva, direktnih
poreza i izmjene drugih relevantnih propisa u Brčko distriktu BiH (seminar u Brčkom)

• dinamika uvođenja fiskalnih sistema po djelatnostima,
• prva iskustva inicijalne fiskalizacije,
• nedoumice i nejasnoće u primjeni Zakona o fiskalnim sistemima u Brčko disitriktu BiH
• nova Odluka o visini i načinu obračuna naknade troškova službenog putovanja u Brčko distriktu BiH,
• izmjene drugih propisa
Predavač: Mr.sc.Asmir Mujanović, OR,


7. Revizija javnog sektora i ograničenja kod implementacije preporuka revizije javnog sektora u Brčko distriktu BiH (seminar u Brčkom)
Predavač: Nekir Suljagić, OR, Ured za reviziju Brčko distrikta BiH

8. Pitanja, odgovori i diskusija

Napomena: FINconsult će na seminarima obilježiti 15. godina uspješnog rada i izlazak jubilarnog 90. broja Poslovnog konsultanta, uz prigodnu zakusku. Kafe pauza sa zakuskom od 12-13 sati.


1. Priručnik: „Praktična primjena MRS/MSFI, inspekcijski nadzor kod primjene tržišnih i drugih propisa, aktuelna pitanja iz radnopravnih odnosa, računovodstva i poreza i novi propisi i njihova primjena“.
2. Pribor za pisanje

Naknada (sa uključenim PDV-om):
• 90 KM za učesnike koji su bili na prethodnom
seminaru FINconsult-a (juni 2019.)
i pretplatnike časopisa "Poslovni konsultant“,
sa materijalom
• 110 KM za ostale učesnike sa materijalom
• 80 KM za učesnike bez materijala

Uplata naknade:
• Intesa Sanpaolo bank BiH, račun broj: 1544002000541593
• ProCredit bank BiH, račun broj: 1941160349501128
• Sberbank BH, račun broj: 1404011120021829
• UniCredit bank d.d. Mostar, račun broj: 3384402215365974
• ASA Banka d.d., račun broj: 1345801003317007
• ZiraatBank BH d.d., račun broj: 1861410310441615
ili u gotovini pred početak seminara

finconsult mrf 2

Prilog: Program seminara

 

U prodaji je izuzetno zanimljiv kompleks na lokaciji „DURAĆ“.  Imanje je kompletno ograđeno te se na istom nalazi znatan broj jelena, srndaća čije stanište i jeste u šumama imanja. Imanje se pretežno koristi u svrhu poljoprivredne proizvodnje, uzgoj divljači i domaćih životinja kao i u rekreativne svrhe. Imanje ima obezbjeđen prilaz sa magistralnog puta M-4.
Za više informacija pozvati na: 035/714-480, 714-360, i 061/721-842

Durac2

Lokacija:
    Država: Bosna i Hercegovina;
    Entitet: Federacija BiH;
    Opština: Gračanica;
    Mjesto: Donja Lohinja, Durać.
Površina:
    Ukupno: cca 300.000 m2
    Šuma: cca 170.000 m2;
    Pašnjak: cca 20.000 m2;
    Oranica/njiva: cca 60.000 m2;
    Voćnjak: 15.000 m2;
    Ostatak imanja obilježen je raznim kulturama (putevi, dvorište, građevinsko zemljište).
Geografski položaj:
a)    Durać - Međunarodni aerodrom Tuzla ..................48 km;
b)    Durać - Tuzla .........................................................38 km;
c)    Durać - Doboj ........................................................25 km;
d)    Durać - granični prijelaz Slavonski Brod ..............88 km;
e)    Durać - granični prijelaz Brčko .............................58 km;
f)    Durać - granični prijelaz Županja ..........................65 km;
g)    Durać - granični prijelaz Bosanski Šamac .............73 km;
h)    Durać - Sarajevo ...................................................143 km;

Durac1

ORTOGRAFSKI PLAN

Durac3


Pozivamo firme članice Komore, da budete sastavni dio zajedničke postavke privrede Tuzlanskog kantona na nekoliko značajnih sajamskih manifestacija u narednom mjesecu, a u organizaciji Komore.

List3

Kantonalna privredna komora Tuzla će učiniti maksimalne napore da obezbijedi izložbeni prostor,
organizuje i sufinansira zajednički nastup...... realizovat će i organizovati zajedničku postavku
 bez dodatnih troškova izlagača na slijedećim sajamskim manifestacijama:

•    Bihać: "Ekobis 2019" od 12. do 15. septembra

•    Zrenjanin: Sajam "ZRbizinet" od 19. do 21. septembra

•    Bijeljina: Interagro  od 20. do 22. septembra.

•    Zaječar: „Zdravo – Domaće – Prirodno“ ,23 - 24. septembar.

•    Budva: 41. Sajam građevinarstva, 25 - 29. septembar.

•    Nova Pazova: 13. regionalni sajam privrede, 26-27.9

•    Zenica: „Zeps“ od 1. do 5. 10.


Ukoliko ste zainteresovani za nastup na ovim značajnim sajamskim manifestacijama, potrebno je da nam što prije potvrdite vaše učešće. Također, neophodno je da nam javite i oblik vašeg učešća u zajedničkoj postavci kako bismo znali planirati raspored izložbenog prostora. S tim u vezi nam trebate javiti do kraja jula, da li ćete učestvovati u zajedničkoj postavci, da li će vaši predstavnici putovati na sajmove i na sajmovima prezentovati vaše proizvode, ili ćete odrediti određenu količinu proizvoda koju će predstavnici Komore ukomponovati u sajamsku postavku. Ovi podaci su potrebni kako bi se moglo pristupiti planiranju prijevoza i organizacije nastupa.  

Pozivamo vas da prihvatite naše pozive i u narednom periodu doprinesete uspješnom predstavljanju privrede Tuzlanskog kantona na svim sajamskim manifestacijama na kojima Kantonalna privredna komora Tuzla bude organizovala zajednički nastup.

Molimo da nam što prije (do 6. septembra) javite  vaš odgovor kako bismo mogli izvršiti prijavu na sajmu i uvrstiti firme u katalog izlagača, sve potpuno besplatno.
Kontakt osoba je Dino Kalesić: 061/164-311.

Kantonalnu privrednu komoru Tuzla posjetiti Nj.E. Eric Nelson ambasador SAD u Bosni i Hercegovini sa saradnicima. U okviru posjete, biće organizovani  susreti predstavnika američke Ambasade sa privrednicima sa područja Tuzlanskog katnona, firmama članicama Komore.

Prijem će biti upriličen u utorak, 10. septembra sa početkom u 15,oo sati  u Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla, Trg slobode bb, 1. sprat.

KPKTZzgradaiLogo

SIQ


Osnovna načela u provođenju reformskih mjera, Strateškog okvira za javnu upravu su načela evropskog upravnog prostora i dobre uprave: pouzdanost, predvidljivost, odgovornost i transparentnost, finansijska održivost i učešće građana u donošenju i provođenju politika i propisa


Jedan od načina implementacije navedenih načela u javnu upravu u Bosni i Hercegovini je kroz uvođenje sistema za upravljanje kvalitetom. Zbog svega navedenog na Jahorini je 28. i 29. maja 2019.godine, održana radionica za planiranje novog operativnog plana za uvođenje upravljanja kvalitetom u Bosni i Hercegovini 2019–2022. godina. Cilj operativnog plana za uvođenje upravljanja kvalitetom u Bosni i Hercegovini 2019-2022. jeste kontinuirano i plansko unapređenje javne uprave u efikasnu i efektivnu upravu, koja će pružati kvalitetnu uslugu svim građanima Bosne i Hercegovine.


Shodno ovome „Slovenački institut za kavlitet i mjeroslovje“ SIQ Ljubljana, ( Slovenski institut za kakovost in meroslovje) organizuje edukativno predavanje na temu: ISO 9001:2015 - Načela i zahtjevi, Certifikacijski postupak – ključni koraci.


Cilj ove edukacije je prezentiranje sistema upravljanja kvalitetom po ISO 9001:2015 i upoznavanje sa načelima i zahtjevima ovog standarda, kao i sa procesom implementacije i certifikacije.
Naglašavamo da sistem upravljanja kvalitetom, u skladu sa zahtjevima standarda BAS EN ISO 9001, obuhvata aktivnosti kojima organizacija,odnosno, opština identifikuje svoje ciljeve i utvrđuje procese i resurse koji se zahtijevaju da bi se ostvario željeni rezultat. Sistem upravljanja kvalitetom omogućava najvišem rukovodstvu optimizaciju korištenja resursa uzimajući u obzir dugoročne i kratkoročne posljedice svoje odluke. Sistem upravljanja kvalitetom pruža načine za identifikovanje mjera koje se bave predviđenim i nepredviđenim posljedicama u isporuci proizvoda i/ili usluga.


Predavanje će održati gđa. Alisa Salković, diplomirani inžinjer menadžmenta kvalitetom, konsultant za sisteme upravljanja, provjerivač za sisteme upravljanja prema standardima ISO 9001, ISO 14001, HACCP kao i HALAL kvalitete. Predsjednica je Tehničkog komiteta TC 48 pri Institutu za standardizaciju Bosne i Hercegovine i osoba sa dugogodišnjim iskustvom i radom u ovoj oblasti u Bosni i Hercegovini,Srbiji i u okruženju.

 

Predavanje će se održati u utorak ,03.09.2019. godine sa početkom u 11:00 h, u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla, ulica Trg Slobode Tuzla.


Molimo Vas, da nam pismenim putem potvrdite svoje prisustvo na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Kontakt osoba za sve dodatne informacije: Alisa Salković mob. +387 63 992 400


Tuzla, 20.06.2019.g. SIQ Ljubljana
Janez Lemič


Budite dio poslovno-tehničke konferencije Tech Cruise  koja će se održati od 19-21. septembra 2019. godine na Jezeru Modrac
TechCruise konferencija donosi širu sliku digitalne transformacije, ali i naglašava važnost praćenja trendova u digitalnom svijetu kako bi se izvuklo najbolje i stvorila što veća konkurentnost i benefiti. Konferencija donosi nova konkretna rješenja i savjete za kreiranje održive poslovne i digitalne kulture unutar kompanija.

ImelTechCruise


U prodaju su puštene rane kotizacije uz promo cijenu. Kotizacija obuhvata sudjelovanje na svih predavanjima, biznis sesijama, zabavnom i ostalim programskim sadržajima konferencije a više informacija kao i prijave možete izvršiti isključivo preko web stranice www.techcruise.ba.
Cijena ranih kotizacija za prvih 200 sudionika niža je za 60KM ukoliko pri registraciji koristite promo kod: POPUST60
Tech Cruise konferencija ima za cilj da ukaže na pozitivne promjene kroz nekoliko panela koji su tematski povezani. Tako će posjetitelji će iz prve ruke od vrhunskih stručnjaka saznati kako se uspješno nositi u svijetu neprestanih inovacija, kako raditi istraživanja, analizu, digitalni marketing i prodaju uz sigurno poslovanje i koliko „energije“ posvetiti klijentima?
Iskusni predavači Tech Cruise konferencije ukazat će na načine kako upravljati raspoloživim ljudskim potencijalom u cilju poboljšanja poslovne performanse i konkurentnost kompanije.
Vodeći Cyber Security stručnjaci istaknut će problem sve većeg broja napada na privredne subjekte u Bosni i Hercegovini, te dati rješenja kako zaštiti svoju privatnost i poslovanje kompaniija.
TechCruise konferencija pravo je mjesto da predstavnici iz različitih branši uspostave poslovne i prijateljske odnose, poslovnu saradnju i diskutuju o trenutnim dešavanjima u poslovnom i IT svijetu.
Podršku i učešće TechCruise konferenciji prižili su: DELL EMC, Kaspersky LAB, LENOVO, Huawei, KimTec, Posao.ba, Intellinet, APC, Vertiv, D-Link, QNAP, ComTrade, Lexmark, Microsoft, ASBIS, Centar za poslovnu edukaciju -CPE, NLB Banka, EPSON, Jochen Schwizer MyDays Group, JP Spreča, Gauss, BitAlliance, Adizes South East, Escape, Europska Banka za obnovu i razvoj, Lilium Digital, Lukavac Cement i dr.
Više informacija o konferenciji, učesnicima i sadržajima, te načinu kako učestvovati, dostupno je na zvaničnoj web stranici www.techcruise.ba
Kao i na društvenim mrežama https://www.facebook.com/techcruise.ba