logo tekst 6     

Poštovani,


U želji da se privredni sajam vrati u Tuzlu, Agencija Kreativa Marketing započela je pripremne aktivnosti na realizaciji 1. Međunarodnog privrednog sajma „PannoS“, koji će se održati od 3. do 5. aprila 2018. godine u Sportskom kulturnom privrednom centru Mejdan, pod pokroviteljstvom Vlade Tuzlanskog kantona i Grada Tuzla.

TuzlaPannos


Ovaj sajam bi pratila i dva okrugla stola na teme privrede i turizma, s obzirom da privredni sajam prethodi turističkoj manifestaciji „We are Europe, We are the World“, čime bi se ojačale poslovne veze između učesnika te razmjenila iskustva i informacije. S tim u vezi, za promociju članica Privredne komore nudimo besplatan izlagački prostor na sajmu, odnosno štand dimenzija 4x3m, kao i besplatan smještaj za jednu osobu u Hotelu Tehnograd, oficijelnom hotelu sajma Pannos (dva noćenja). Ukoliko bi neka članica bila zainteresirana za poseban izlagački štand za prezentaciju svojih proizvoda, molimo da nam što prije pošaljete popunju prijavu, da nam se javite u agenciju "Kreativa martketing" Tuzla za sve dodatne informacije, kontakt osoba Omer Isović, generalni menadžer, mob:00387/61-290-649. Poziv, prijava, foto hale i štanda, na web stranici Komore: www.kpktz.ba.
Kreativa marketing

POZIV

PRIJAVA

HALA

Stand

 


Privredna komora Brčko Distrikta, koja je organizator sajama, poziva sve zainteresriane kompanije da se prijave na učešče na 16. međunarodnom sajmu privrede/ gospodarstva Brčko 2017., koji će se održati od 16. – 18. novembra/studenog 2017. godine u Brčko distriktu BiH, Ulica Petra Kočića bb (lokalitet bivši TC Tempo). Sajam je izuzetna prilika da kompanije na jednom mjestu sretnu veliki broj poslovnih ljudi, razmijene ideje, iskustva i uspostave novi kontakti. U ovogodišnjem programskom dijelu sajma biće organizovani stručni skupovi u saradnji sa državnim institucijama, afirmisanim profesionalnim izlagačima sa značajnim temama koje neposredno utiču na privredni/gospodarski ambijent u kojima se obavlja privredna aktivnost, a sve sa ciljem uspostavljanja intenzivnih kontakata i stvaranja novih poslovnih inicijativa. Za sve dodatne informacije obratite se putem telefona: 049/211-999, 049/217-556, 049/216-116 ili e-mail-a: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

brcko2017


Zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas da KJP Centar Skenderija u terminu od 14. do 16. 12. 2017. godine, organizuje specijaliziranu sajamsku manifestaciju:  

4. SAJAM PRIVREDE, POLJOPRIVREDE I ZANATSTVA
41. SAJAM ROBA ŠIROKE POTROŠNJE

Sarajevosajam

Centar "Skenderija" je simbol grada Sarajeva i od osnivanja 1969. godine, pruža usluge organizacije priređivanja nacionalnih i međunarodnih sajmova. Svojim aktivnostima doprinosi razvoju poslovanja i osavremenjavanju postojećih privrednih kapaciteta na području Bosne i Hercegovine. Organizacijom sajma i osmišljenim promotivnim aktivnostima nudimo priliku izlagačima, institucijama, organizacijama, komorama, strukovnim udruženjima, finansijskim institucijama i potencijalnim konzumentima proizvoda iz navedenih oblasti, da se prezentiraju i predstave svoju ponudu.
Najveća pažnja biće posvećena razvoju sektora malog i srednjeg poduzetništva kao generatoru regionalnog i lokalnog rasta i razvoja jer angažuju lokalnu i regionalnu infrastrukturu i zapošljavaju lokalnu radnu snagu. To se prije svega odnosi na smanjenje stope nezaposlenosti, poticanje privrednog oživljavanja slabije razvijenih kantona, doprinos izvozu, poticanje lokalne ponude, povećanje lokalnih prihoda i dr.
Izložbeni program Sajma obuhvata proizvode i usluge iz oblasti:
    Poljoprivrede (ratarstvo, stočarstvo i ribarstvo)
    Prehrambene industrije (mlinsko-pekarska industrija, konditorska industrija, industrija za preradu i proizvodnju ulja, Industrija za preradu voća i povrća, mljekarska industrija, industrija za konzerviranje ribe, mesnoprerađivačka industrija i industrija pića)
    Široke potrošnje  (kozmetika, kućna hemija, mali kućni  aparati, računari, televizori, odeća i obuća)
    Proizvodnje ambalaže
    Stari zanati i kućna radinost
Očekivani ciljevi i rezultati sajamskog projekta:
    Prikazati najnovija domaća i regionalna tehnološka i kreativna dostignuća
    Prilika da se na jednom mjestu objedini više segmenata privredne djelatnosti
    Promocija pozitivnog odnosa prema poduzetništvu
    Poticanje međusobne saradnje i povezivanje subjekata malog i srednjeg sa velikim poduzetnicima
    Regionalno povezivanje bh. privrednih subjekata sa privrednicima iz okruženja
    Upoznavanje stručne i druge javnosti s mogućnostima ulaganja, poticajnim mjerama te tradicijom malog i srednjeg poduzetništva u BiH
Pozivamo Vas da učestvujete na Sajmu - biće to zaista izuzetna prilika da pred brojnim posjeticima promovirate svoj program, ostvarite poslovne ciljeve  i osobno zadovoljstvo.
Registracija učešća vrši se dostavom prijave, i to: putem protokola preduzeća, poštom ili putem e-mail adrese: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Kontakt:
Amira Bojčić dipl.ecc. (Projekt menadžer)
Tel: +387 33 219-624
Fax: +387 33 445-156
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Kantonalna privredna komora Tuzla obavještava sve zainteresovane kandidate da počinje formiranje grupe  za organizaciju


Seminara za pripremanje polaganja pravosudnog ispita

Pravosudni

Program seminara provodit će se na osnovu i u okviru Programa polaganja pravosudnog ispita od 11.10.2018.godine i Pravilnika o polaganju pravosudnog ispita od 11.12.2019.g, izmjene i dopune od 18.3.2020.g. Federalnog ministarstva pravde.

Predavači na seminaru su članovi/ispitivači Komisije za polaganje provosudnog ispita na nivou Federacije Bosne i Hercegovine.

Seminar će trajati 15 dana (7 vikenda) i obavljat će se u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla, uz poštovanje svih epidemioloških mjera, u skladu sa propisima nadležnih organa.

U toku seminara obradit će se materija iz krivičnog prava, građanskog prava sa porodičnim pravom, privrednog prava, upravnog i radnog prava, ustavnog sistema i organizacije pravosuđa.U okviru seminara realizirat će se i praktične vježbe (pismeni radovi) za polaganje pismenog dijela ispita iz krivičnog i građanskog, odnosno porodičnog prava. Nakon završetka obuke,  polaznici će dobiti potvrdu o pohađanju seminara za pripremanje polaganja pravosudnog ispita.

Broj mjesta je ograničen na 30 kandidata. Prijave ostaju otvorene do popune mjesta.
 
Datum početka seminara će se odrediti nakon formiranja grupe.


Iznos kotizacije je 995,00 KM po polazniku. U cijenu je uračunat i PDV. Navedeni iznos se može platiti u tri rate.

Molimo, ukoliko ste zainteresovani za učešće na navedenom seminaru da popunjenu prijavu, u prilogu, pošaljete na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili fax broj 035 369 552.
Kontakt osoba Edina Kurtić, telefon broj 035 369 551.

PRIJAVA



Privredna komora Srbije- Regionalna privredna komora Zaječarskog i Borskog upravnog okruga i Grad Zaječar Vas, sa velikim zadovolјstvom, pozivaju  da prisustvujete 6. MEĐUNARODNOM SAJMU „ZDRAVO–DOMAĆE–PRIRODNO“, 3. SAJMU FINANSIRANјA i  2. SAJMU TURIZMA.(pozivno pismo klikom na sliku)...

Zajecar

U periodu od 29. do 30. septembra 2017. godine, u organizaciji Grada Zaječara, uz podršku Privredne komore Srbije - Regionalne privredne komore Zaječarskog i Borskog okruga, biće održani 6. međunarodni sajam „Zdravo domaće prirodno“, 3. sajam finansiranja i 2. sajam turizma. Sajam će se održati, kao i prošle godine, na gradskom trgu u Zaječaru. Sajam „Zdravo domaće prirodno“ se održava sa ciljem promocije tradicionalnih, domaćih proizvoda  i prava je prilika za širenje tržišta prirodnih proizvoda, povećanje proizvodnje i plasmana, ali i za razmjenu znanja i iskustava. Na prošlogodišnjoj sajamskoj manifestaciji se predstavilo više od 400 proizvođača ljekovitog bilja, voća, povrća, cvijeća, piva, vina, rakije, meda, mlijeka i mliječnih proizvoda, mesa, hljeba i peciva iz svih krajeva Srbije, Makedonije, BiH, Slovenije, Hrvatske, Italije, Austrije, Bugarske, Rumunije, Slovačke, Indonezije. Prošlogodišnji Sajam finansiranja je okupio banke i osiguravajuće kuće iz regiona i šire sa ciljem da širokom auditorijumu pruže kvalitetne informacije o svojim proizvodima i uslugama namjenjene privrednicima i građanstvu. Na Sajmu turizma su se na jednom mestu okupile brojne turističke organizacije, specijalne bolnice za rehabilitaciju, banje, regionalne razvojne agencije iz Srbije i BiH. Jedan od najvažnijih ciljeva sajma turizma bio je predstavljanje turističkih potencijala, prirodnih resursa, kulturnog bogatstva i turističkih destinacija sa raznovrsnim sadržajima. Prijava za Sajam, klikom na sliku...

PKSRPKZajecar


rivredna komora USK organizira 15. Međunarodni ekološki sajam „EKOBIS 2017“ koji će se održati u Bihaću od 14. do 16.09.2017. godine. Više od desetljeća MEĐUNARODNI EKOLOŠKI SAJAM – EKOBIS je najpoznatija i najposjećenija privredna i ekološka manifestacija u široj regiji. Ovaj status EKOBIS održava kreiranjem pozitivnog poslovnog ambijenta, kroz visoke usluge poslovnog umrežavanja izlagača i posjetitelja, ali i organizacijom svih drugih sadržaja i poslovnih događanja prilagođenih potrebama i željama izlagača. U proteklih 14 godina postojanja na sajmu „EKOBIS“ se predstavilo više od 2 700 izlagača iz 18 zemalja, a sajam je posjetilo preko 200 000 posjetitelja. Ovim brojkama svakako treba dodati i preko 500 uspješno realiziranih pratećih sadržaja. Osim toga, sva sajamska događanja prate najznačajnije medijske kuće u regiji. Sve ovo su dobri argumenti da Vas pozovemo da na vrijeme rezervirate Vaš izložbeni prostor, ali i da prijavite aktivnosti vezane za prateće sadržaje (promocije, prezentacije, degustacije, okrugle stolove i ostale sadržaje). Pratite sve aktivnosti vezane za organizaciju sajma na službenoj stranici sajma www.ekobis.info , kao i na stranici Privredne komore USK www.pkusk.com. Opširnije, klikom na sliku...

Ekobis2017