Centar za poslovnu edukaciju organizuje SEMINAR - KLJUČNE FAZE PROCESA LIČNE PRODAJE 7.6. u Sarajevu i 8.6. u Tuzli. Opširnije, klikom na sliku...
Centar za poslovnu edukaciju organizuje SEMINAR - KLJUČNE FAZE PROCESA LIČNE PRODAJE 7.6. u Sarajevu i 8.6. u Tuzli. Opširnije, klikom na sliku...
Centar za poslovnu edukaciju organizuje TRENING PRAVNA ZAŠTITA U PROCESIMA JAVNIH NABAVKI 23.5. u Sarajevu i 24.5. u Tuzli. Opširnije, klikom na sliku...
HGK - Županijska komora Rijeka u suradnji s partnerima uspješno je 2015., 2016. i 2017. godine organizirala međunarodni Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC (FranchisingExhibition Croatia) u Opatiji. Osnovna misao vodilja ove manifestacije je da se kroz dva dana Sajma predstave uspješne hrvatske i međunarodne franšizne tvrtke potencijalnim budućim franšizerima budući da na taj način na jednom mjestu dobivaju cjeloviti paket usluga, savjeta i informacija potrebnih za pokretanje poslovanja. Budući da je u svijetu ovaj koncept poslovanja još uvijek znatno više prihvaćen nego u Hrvatskoj, želja Županijske komore Rijeka jest da s partnerima, sponzorima i pokroviteljima približi franšizno poslovanje sadašnjim i budućim domaćim poduzetnicima. Uz pokroviteljstvo Primorsko–goranske županije, medijske pokrovitelje (Privredni vjesnik, Novi list, Suvremena.hr, Nezavisni.hr, La Voce del Popolo) te sponzora Hrvatsku banku za obnovu i razvitak, ovaj cilj zajednički je ostvaren. Do sada se na FEC-u predstavili franšizeri iz Velike Britanije, Poljske, Mađarske, Srbije, Makedonije, Slovenije, Italije te naravno iz Hrvatske. Zemlje partneri Sajma franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC bile su Srbija i Italija dok su prijateljstvo manifestaciji prihvatile Bjelorusija i Srbija. Na posljednje održanom sajmu nastupilo je 32 domaćih i inozemnih izlagača, od kojih su 20 franšizeri ili su vezani za svijet franšiznog poslovanja. Uz izložbeni dio, organiziran je do sada najbogatiji program u kojem je učešće uzeo svojim izlaganjem na temu „Mogućnosti i prilike za franšizno poslovanje u Europi“ predsjednik Europske franšizne federacije gospodin Michael Eyre. Tom je prigodom organizator gospodinu Michael Eyre uputio poziv da sljedeću Generalnu skupštinu Europske franšizne federacije održe u okviru FEC-a 2018. Treće izdanje privuklo je i pozornost europske stručne javnosti što potvrđuje i posjet direktora najvećeg europskog franšiznog sajma Franchise Expo Paris gospodina ChristopheAngleysa. U nastojanju da FEC svake godine bude zanimljiviji dodatnim a i novim sadržajima, u suradnji sa SUVREMENA.HR organizirana je i prigodna konferenciju na temu transformacija sajamske industrije budući da se Global ExhibitionDay obilježavao upravo na prvi dan sajma. Sljedeći 4. Međunarodni sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC održati će se 3-4.5.2018. u Opatiji.
Slovenski institut za kakovos in meroslovje iz Ljubljane organizuje jednodnevno edukativno predavanje na temu "ISO 9001-2015 - Ključne novine u standardu". Predavanje će biti održano u Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla, u petak, 28. aprila. Opširnije klikom na sliku...
Kantonalna privredna komora Tuzla, u saradnji sa Tursko-Bosanskohercegovačkim udruženjem privrednika, organizuje susret sa delegacijom privredne komore i bilateralne susrete privrednika Tuzlanskog kantona i Privredne komore Aksaray (Turska).
Posjeta i privredni susreti će se održati
30. marta (četvrtak) 2017. godine s početkom u 11,oo sati u
velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla
Cilj susreta je poboljšanje poslovne saradnje između Republike Turske i Bosne i Hercegovine, te stvaranje uslova za nove poslovne prilike.
Delegaciju iz Turske čine privrednici iz sektora građevinarstva i građevinskih materijala, elektro i metalne industrije, tekstilne industrije, prehrambene industrije (mesna industrija, pčelarstvo i med) i draguljarstva.
Pozivamo privrednike sa područja Tuzlanskog kantona da se prijave za učešće na bilateralnim susretima sa privrednicima iz Turske. Svoje prijave možete izvršiti na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na broj telefona 035/369-550.
Nadamo se da ćete prepoznati značaj ovog događaja i odazvati se pozivu.
PREDSJEDNIK KOMORE
Međunarodni sajam poduzetništva i obrta „GRAPOS-EXPO“ 2017 koji se održava od 18.do 22. aprila 2017. godine profilira se kao sajam dostignuća proizvodnog i uslužnog poduzetništva i obrtništva, starih i umjetničkih zanata, te kvalitetnih uvjeta iz okruženja koji doprinose razvoju poduzetništva i obrtništva. Stoga će glavnu strukturu sajamske manifestacije činiti sledeći sadržaji:- Izložba proizvoda i usluga poduzetnika i obrtnika, prvenstveno sektora nosioca privrednog razvoja općine Gračanica, Federacije Bosne i Hercegovine, Republike Srpske i same Bosne i Hercegovine, a to su: sektor metala, sektor drvoprerade, sektor gume i plastike, te sektor građevinarstva, sa ciljem prezentacije svojih dostignuća i poslovnih mogućnosti. - Izložba starih i umjetničkih zanata Bosne i Hercegovine. Kroz prezentaciju aktivnog izvođenja i živog rada predstaviće se stari i umjetnički zanati sa ciljem očuvanja kulturnog nasleđa i rehabilitacije (očuvanje i proširenje kruga svjih korisnika) starih i umjetničkih zanata.- Izložba proizvoda za supstituciju uvoza.Velika poduzeća će prezentirati proizvode koje uvoze i koji se ne proizvode u domaćoj privredi, a mogu biti predmet usvajanja i razvoja od strane domaćih poduzetnika i obrtnika, sve sa ciljem supstitucije uvoza i povećanja izvozne konkurentnosti domaćih proizvođača.- Prezentacija poslovnih zona. Poslovne zone iz okruženja prezentirat će svoje kapacitete i uvjete koje pružaju poduzetnicima u razvoju (investitorima) za ulazak u prostore poslovnih zona.- Prezentacija integrativne medicine i Kongres integrativne medicine sa međunarodnim učešćem.- Izložba organske i poljoprivredne proizvodnje i etno narodnog stvaralaštva.- Sudjelovanje partnerskih komorskih institucija sa prezentacijom svojih programskih aktivnosti i uvjeta u doprinosu i potpori razvoju privrednih aktivnosti.- Prezentacija Klastera plastičara i alatničara BiH, njegovih članica, njihovih kapaciteta i poslovnih mogućnosti, te promocije kvalitetnog poslovnog povezivanja poduzetnika organiziranjem klastera.- Prezentacija bratimljenih gradova i općina/opština sa ciljem podizanje kvalitetne poduzetničke klime i iniciranja povezivanja poduzetnika i obrtnika na širim prostorima i unutar sredina koje stvaraju dobre preduvjete za povezivanje poduzetnika i obrtnika. Za vrijeme održavanja sajamske manifestacije organizirat će se stručni skupovi i susreti na temu aktuelnih privrednih zbivanja i uvjeta koji su na raspolaganju poduzetnicima i obrtnicima u podršci njihovog razvoja. Planirani profil i djelatnosti sajma trebaju dati poslovni pečat sajmu i učiniti ga atraktivnim centrom za promociju i komunikaciju privrednika Federacije BiH, Republike Srpske i same BiH.
Prvi sajam poduzetništva i obrta “GRAPOS EXPO“ održan je u Gračanici, na prostoru poslovne zone „Širbegović“, na dane 7.-10.04.2010 godine. Na sajmu „GRAPOS-EXPO“ predstavljena je privredna aktivnost malog i srednjeg poduzetništva i ostalih aktera razvoja poduzetničke klime i privrednog iekonmskog razvoja kako općine Gračanica tako i Tuzlanskog kantona te same Federacije Bosne i Hercegovine. Ovom sajamskom manifestacijom započeo se provoditi razvojni projekat: Međunarodni sajam poduzetništva i obrta „GRAPOS-EXPO“. Sajam poduzetništva i obrta „GRAPOS-EXPO“ pokrenut je sa ciljem obavljanja djelatnosti priređivanja sajma poduzetnika i obrtnika, kao i drugih sajmova i izložbi, te za obavljanje djelatnosti promocije i međusobnog boljeg povezivanja poduzetništva općina/opština i poduzetništva Federacije BiH , Republike Srpske i cijelog državnog prostora BiH kao i privrednih subjekata iz šireg prekogreničnog okruženja.Kroz organizaciju sajamske manifestacije i široko partnerstvo želi se pozitivno utjecati na privredni razvoj i stvaranje pozitivne poduzetničke klime, na povećanje konkurentnosti privrednog sektora, na bolje međusobno povezivanje privrednih subjekata, na intenziviranje promocije privrede, na privlačenje ulaganja, kao i na stvaranje jasne spoznaje o vlastitim ( tradicionalnim i suvremenim ) snagama iprivrednim vrijednostima. Kontakti za prijavu i sudjelovanje na sajmu: BOMS-expo - www.bomsexpo.com.ba, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Adresa: M4, Stjepan Polje 75320, Telefon: 035 783-040, Fax +387 (0) 35 / 792 – 344. Preuzimanje prijave klikom na sliku gore...