logo tekst 6     

Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji sa Bosna Bank International, Privrednom komorom Federacije Bosne i Hercegovine, u sklopu priprema za održavanje ovogodišnje 7. međunarodne investicijske konferencije - Sarajevo Business Forum (SBF) 2016., počinje sa organiziranjem radionica za kompanije i pojedince za prijavu i izradu projekata koji bi mogli biti prezentirani i ponuđeni stranim investitorima na SBF-u.

Radionica pod nazivom "Priprema projekata za učešće na Sarajevo Business Forumu 2016"  će biti  održana u zgradi Kantonalne privredne komore Tuzla u srijedu 24. februara sa početkom u 12,oo sati. Cilj radionice je da se iz regiona prikupi što veći broj raznovrsnih kvalitetnih poslovnih planova i prezentira investitorima, uz mogućnosti organizovanja sastanaka u toku SBF-a sa mogućim investitorom, partnerom u investiciji, kupcem, dobavljačem. Radionica je besplatna. Više informacija o Sarajevo Business Forumu možete naći na web stranici: http://www.sarajevobusinessforum.com/. Potvrdu učešća možete izvršiti na broj telefona 033/275-115 i 035/300-864.

Udruženja energetike, rudarstva i industrije, Odbor Udruženja zakazuje sjednicu u proširenom sazivu, za četvrtak 3. marta sa početkom u 11,oo sati  u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla na temu: Plan investicija u rudnicima uglja na Tuzlanskom kantonu i TE Tuzla, uz slijedeći protokol:
1.    Uvodna obraćanja, (5 minuta)
            - Nurudin Žunić, Sekretar Udruženja energetike, rudarstva i industrije
    - Dr. Kazafer Bečić, predsjednik Udruženja energetike, rudarstva i industrije           
2.    Plan investicija za rudnik „Banovići“, (15 do 20 minuta)
Dr.  Nenad Todorović, dipl. ing. (izvršni direktor za investicije i razvoj novih djelatnosti)
3.    Plan investicija za rudnik „Đurđevik“, (15 do 20 minuta)
mr. sc. Šefik Sarajlić, dipl. ing.  (pomoćnik izvršnog direktora za tehničke poslove)
4.    Plan investicija za rudnik „Kreka“, (15 do 20 minuta)
Dr. Osman Bleković, dipl. ing.  (direktor za tehničke poslove, investicije i razvoj)
5.    Plan poslovanja (investicija) za TE Tuzla, (15 do 20 minuta)
Dr. Izet Džananović, dipl. ing. (direktor)
6.    Diskusija (30 do 40 ) minuta

Služba za Zajedničko tajništvo Interreg IPA programa prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2014.-2020 će u Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla 19. aprila s početkom u 10,oo sati održati Info dan na kojem će predstaviti prvi poziv za dostavu projekata po programu Interreg IPA prekogranične saradnje. S obzirom na ograničen broj mjesta, svi zainteresovani se trebaju prijaviti najkasnije do 15.aprila, putem linka za prijavu (maksimalno dva kandidata po organizaciji).

INFO

AGENDA

PRIJAVA

U srijedu 27. aprila 2016. godine u 13,00 sati u Sali za sastanke Kantonalne privredne komore Tuzla biće upriličen prošireni sastanak Partnerstva za razvoj sistema i definisanje potrebnih usluga malim i srednjim preduzećima na području dijela sjeveroistočne BiH.

Pored osnivača i članova Partnerstva, sastanku će prisustvovati i predstavnici: ostalih opština, ministarstava TK, komora, udruženja poslodavaca i obrtnika, razvojnih i drugih institucija podršku razvoju biznisa na ciljnom području, a predviđeno je da se razmatra kratka informacija o provedenim aktivnostima projekta: „Partnerstvo za efektivnu implementaciju lokalnog ekonomskog razvoja u sjeveroistočnoj Bosni i Hercegovini", predstavljanje ključnih nalaza istraživanja / dokumenata: „Analiza parafiskalnih nameta u SI BiH" i „Pregled parafiskalnih nameta za područje 15 opština SI BiH" , usaglašavanje načina smanjivanja broja i visina parafiskalnih naknada na približan ili nivo najnižih naknada u 15 kompariranih gradova/općina, te diskusija, zaključci i preporuke.

KPKTZzgradaiLogo
Kantonalna privredna komora Tuzla, u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Tuzla, realizira projekat "Provedba edukativnih programa u funkciji implementacije koncepta cjeloživotnog učenja", u okviru kojeg će se održati besplatni seminari za menadžere i uposlenike privrednih subjekata iz Tuzlanskog kantona.


Teme seminara:

  • DIGITALNI MARKETING

Dizajniranje i obrada hipermedijalnih sadržaja
Digitalni kanali komunikacije
Tržište digitalnog marketinga
Digitalna kampanja
Praktični rad

  • VJEŠTINA KOMUNICIRANJA U PRODAJI

Ovladavanje fazama prodajnog procesa.
Primjene emocionalne inteligencije u vođenju prodajnih razgovora.
Razvijanje verbalnih i neverbalnih komunikacijskih vještina.
Uloga materijalnih i nematerijalnih kompenzacija u motivisanju prodajnog osoblja.

  • OSNOVI FINANSIJSKE ANALIZE U EXCELU

Problematika vremenske vrijednosti novca
Mjerenje rizika i prinosa pojedinačnih vrijednosnih papira
Analiza portfolija od dva vrijednosna papira

  • STATISTIČKA ANALIZA I OBRADA PODATAKA

MS EXCEL kao alat za statsitičku obradu podataka
Standardne funkcije
Analysis toolpak
Priprema i unos podataka
Crtanje grafikona
Deskriptivna statistika
Formiranje uzoraka
Regresiona i korelaciona analiza


Seminari u trajanju od 12 sati (tri dana) će se održavati u Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla i na Ekonomskom fakultetu u Tuzli. Termini održavanja će naknadno biti utvrđeni sa svakom grupom pojedinačno, u skladu s mogućnostima polaznika seminara.
Svi zainteresovani kandidati se mogu prijaviti, najkasnije do 19.10. (ponedjeljak) 2015. godine popunjavanjem prijavnog obrasca i slanjem na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili fax: 035/369-552. Kontakt osoba Edina Kurtić. Moguće je učešće više polaznika iz istog preduzeća. Broj mjesta je ograničen.

imellogo
IMEL doo u saradnji sa Kantonalnom privrednom komorom Tuzla organizuje konferenciju na temu   „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“. Programom konferencije su predviđena predstavljanje savremenih tehnologija u poslovnom svijetu koja imaju za cilj da olakšaju Vaše poslovanje, učine ga sigurnijim i štede Vaše vrijeme. Ovo je odlična prilika da se direktno upoznate sa softverskim rješenjima, te razmijenite mišljenje sa postojećim Imel korisnicima i Imel timom. Konferencija je namjenjena svima, javnom i privatnom sektoru (proizvodnom, trgovačkom i uslužnom) koji žele unaprijediti svoje poslovanje sa aspekta: Elektronsko upravljanje dokumentima, Elektronsko poslovanje u javnoj upravi, Jednostavna On-line trgovina, Upravljanje proizvodnjom po narudžbi i kako finansirati predstavljena softverska rješenja. Rok za prijavu je 21.09.2015 godine do 13h.

KONFERENCIJA JE BESPLATNA.

Potvrdu učešća možete izvršiti na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na broj telefona 035/258-260.Kontakt osoba Edina Kurtić. Nadamo se da ćete prepoznati značaj ovog događaja i odvojiti vrijeme da prisustvujete konferenciji.