logo tekst 6     


FINconsult je produžio rok sa online nastavom (predavanja i vježbe) za sticanje zvanja certificirani računovođa (CR), kao i online nastave za sticanje zvanja ovlašteni revizor (OR) do 30.6.2020. godine.
Prijave su u toku!
Online prijave na: www.finconsult.ba
U skladu sa Odlukom Komisije za računovodstvo i reviziju Bosne i Hercegovine, obuka će trajati do kraja maja mjeseca, dok će ispitni rok za stjecanje profesionalnih zvanja, biti održan od 6 – 10. jula 2020. godine.
POHAĐAJTE NAJKORISNIJU I NAJISPLATIVIJU EDUKACIJU.

finconsult mrf

CILJ EDUKACIJE
Pripremiti kandidata za uspješno polaganje ispita i osposobiti za obavljanje poslova finansijsko-računovodstvene profesije.
VIŠESTRUKA KORISNOST
•    Savladavanje materije po predmetima (Programu) u vrlo kratkom periodu.
•    Značajno se povećavaju šanse za prolazak na ispitima.
•    Smanjuje potrebu za iščitavanjem obimne literature predviđene Programom.
•    Podrška u polaganju ispita sve dok se ne polože (u obavezi smo da pružamo podršku kandidatu kroz ponovno slušanje predavanja i vježbi, dok se ispiti ne polože).
•    Podrška u budućem radu kandidata po izvršenom certificiranju.
KONCEPT RADA
•    Jedinstven koncept rada koji predstavlja spoj teorije i prakse.
•    Edukacija se sastoji od interaktivnog predavanja i vježbi sa zadacima.
•    Kroz prezentacioni materijal koji se šalje poštom, učesnicima obuke (urađen u Power Point-u) predavači daju odgovore na okvirna pitanja iz datog predmeta (online nastava).
•    Kroz vježbe se obrađuju zadaci koji su bili na ispitima i zadaci za koje se očekuje da bi mogli biti na narednim ispitima (online nastava), dok se printani materijal sa zadacima šalje poštom.
PREDAVAČI
Predavači angažovani na edukacijama su eksperti, profesori i stručnjaci iz prakse, sa dugogodišnjim iskustvom na ovim edukacijama, koji predstavljaju autoritete u naučnim oblastima predviđenim novim Nastavnim planom i programom za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u BiH, koji je donijela Komisija za računovodstvo i reviziju BiH, a u primjeni je od 01.01.2020.
PROLAZNOST
Prema zvaničnim podacima, prolaznost kandidata educiranih u FINconsult-u je iznad prosjeka prolaznosti na ispitima za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u BiH.
CR-Nastava za Certificiranog računovođu (CR) se sastoji iz četiri predmeta sa ukupno 80 časova (20 časova po jednom predmetu: 6 časova predavanja i 14 časova vježbi).
Predmeti:
1.    Primjena upravljačkog računovodstva
2.    Primjena finansijskog menadžmenta
3.    Revizija i sistemi interne kontrole
4.    Finansijsko izvještavanje 2
OR- Nastava za ovlaštenog revizora se sastoji iz pet predmeta sa ukupno 75 časova (15 časova po jednom predmetu).
Predmeti:
1.    Napredno upravljačko računovodstvo
2.    Napredno finansijsko izvještavanje
3.    Napredna revizija
4.    Napredni finansijski menadžment
5.    Strategijski menadžment
INFORMACIJE I PRIJAVE:
Sarajevo, tel/fax: 033/204-769; 061/963-917
Ul. Asima Ferhatovića br. 2
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Tuzla, tel.fax.: 035/277-275; 061/963-917
Ul. Armije R BiH 15
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Prijave online: www.finconsult.ba

WEBINAR KPE RAČUNOVOĐA I REVIZORA NA VLASTITOJ PLATFORMI

finconsult mrf

FINconsult je pripremio webinar o aktuelnim temama i pitanjima od značaja za rad računovođa i revizora, na vlastitoj platformi, kojoj se može pristupiti putem svih elektonskih uređaja za komunikaciju.
Cilj webinara: Upoznavanje sa propisima i mjerema koje se poduzimaju u svhu ublažavanja negativnih uticaja pandemije COVID 19 , specifični radno-pravni odnosi u vrijeme pandemije, aktuelno postupanje inspekcijskih  organa i porezne uprave, javne nabavke u vrijeme pandemije,  te primjena novih poreznih i drugih propisa.
Prijave na webinar su u toku!

  Prijave na webinar putem linka: http://prijave.finconsult.ba/?izbor=2 !

Webinaru mošete pristupiti u vrijeme kad Vama to najviše odgovara, sa elektronskog uređaja za komunikaciju koji je Vama najprikladniji (računar, laptop, mobitel, iped).
PROGRAM webinara:
PROPISI I MJERE U SVRHU UBLAŽAVANJA NEGATIVNIH UTICAJA PANDEMIJE COVID 19, SPECIFIČNI RADNO-PRAVNI ODNOSI U VRIJEME PANDEMIJE, AKTUELNO POSTUPANJE INSPEKCIJSKIH  ORGANA I POREZNE UPRAVE, JAVNE NABAVKE U VRIJEME PANDEMIJE,  PRIMJENA NOVIH POREZNIH I DRUGIH PROPISA

1. Primjena Zakona o ublažavanju negativnih ekonomskih posljedica u FBiH-finansijski i računovodstveni aspekt, te odluke FBA o moratoriju na  kreditne obaveze

•    Zakon o ublažavanju negativnih ekonomskih posljedica u FBiH
•    Mjere za ublažavanje negativnih posljedica
•    Ključne odredbe Zakona
•    Subvencioniranje doprinosa
•    Obaveze poslovnih subjekata
•    Obustava obračuna i plaćanja zatezne kamate na javne prihode
•    Ukidanje obaveze plaćanja akontacije poreza na dobit
•    Ukidanje obaveze plaćanja akontacije poreza na dohodak
•    Prekid rokova zastare
•    Odgoda primjene propisa
•    Uspostava Garancijskog fonda
•    Kantonalni „korona zakoni“ za ublažavanje posljedica pandemije
•    Moratorij za otplatu kredita bankama i MKO

Predavač: Dr.sc. Ismet Kalić, OR


2. Radno-pravni status u doba pandemije virusa COVID 19, izmjene Zakona o radu, te primjena drugih propisa vezanih za radno-pravni status radnika

•    Način realizacije preporuka Vlade FBiH datih poslodavcima i radnicima
•    Rad od kuće
•    Privremeni raspored radnika na drugo radno mjesto
•    Otkaz s ponudom novog ugovora o radu pod izmijenjenim okolnostima
•    Skraćeno radno vrijeme
•    Korišenje preostalog dijela godišnjeg odmora i godišnjih odmora iz 2020. godine
•    Situacija kada gradski ili prigradski prevoz ne radi ili ne postoji?
•    Prekid rada bez krivice radnika („slobodni dani“)
•    Neplaćeno odsustvo
•    Postupanje poslodavca u slučaju sumnje na pojavu bolesti na radnom mjestu
•    Postupanje u slučaju da su radnici dobili rješenje o samoizolaciji
•    Odbijanje obavljanja poslova radnog mjesta za vrijeme trajanja proglašenog stanja nesreće
•    Vođenje evidencije o radnom vremenu za radnike koji su u izolaciji u cilju sprečavanja širenja virusa COVID-19
•    Rad izvan prostorija poslodavca
•    Skraćivanje radnog vremena
•    Preraspodjela radnog vremena
•    Korištenje godišnjeg odmora
•    Plaćeno odsustvo
•    Neplaćeno odsustvo
•    Upućivanje radnika na čekanje posla
•    Usklađivanje kolektivnih ugovora
•    Osnovne izmjene
•    Okončanje pokrenutih postupaka
•    Usklađivanje pravilnika o radu

Predavači: - Almira Hurić, dipl.oec., OR
              

3. Mjere Porezne uprave FBiH poduzete sa ciljem relaksiranja poreznih obaveza i primjena poreznih propisa  u doba pandemije Covid 19

•    Aktivnosti koje je Porezna uprava FBiH poduzimala kad su se pojavili prvi znakovi krize u BiH (informacije i pozivi poreznim obveznicima, nova organizacija rada, postupanje prema naredbama Kriznog štaba Federacije BiH i dr)
•    Nova usluga poreznim obveznicima – elektronski pristup poreznim karticama (prednosti i efekti)
•    Negativni efekti krize u Federaciji BiH - prvi znaci i procjene za budući period (pad naplate prihoda, stanje u kretanju broja zaposlenih, trendovi u najvažnijim pokazateljima rada Porezne uprave FBiH i projekcije za naredni period)
•    Mjere koje je direktor Porezne uprave predložio za smanjenje negativnih efekata krize (11 mjera iz segmenta porezne politike, budžetske, promjene u sitemu indirektnog oporezivanja, izmjena Zakona o bankama, Zakona o javnim preduzećima, Zakona o plaćama i ostalo)
•    Upustvo  o načinu podnošenja zatjeva za subvenciju i potrebna dokumentacija  
•    Upustvo  o načinu podnošenja poreznih prijava poslovnih subjekata, koji apliciraju za subvenciju.

                   Predavač: Mr.sc. Šerif Isović, Porezna uprava FBiH, OR
                                     

4.  Inspekcijski nadzor kontrole cijena i postupanje inspekcijskih službi u doba pandemije COVID 19 - Propisi o cijenama i njihova primjena

•    Zakon o kontroli cijena
•    Mjere izravne kontrole cijena
•    Obavještenje o promjeni cijena i marži naftnih derivata
•    Marža i njezina primjenjivost
•    Odluka za benzinske stanice
•    Obavještenje o promjeni cijena i marži naftnih derivata
•    Odluka za ostale proizvode
•    Slobodno formiranje cijena
•    Utvrđivanje cijene u veleprodajnim objektima
•    Utvrđivanje cijene u maloprodajniom  objektima
•    Zakon o unutrašnjoj trgovini
•    Akt o uvjetima prodaje
•    Zaokruživanje cijena
•    Evidencijski broj
•    Zakon o zaštiti potrošača
•    Obavljanje trgovačke djelatnosti na pošten način
•    Prodaja proizvoda i pružanja usluga
•    Sniženje cijena u teoriji i praksi
•    Bazično snižavanje cijena
•    Popust
•    Sniženje cijena i zakonodavac
•    Zaštita potrošača i primjeri

                  Predavač: - Elmir Ramić, dipl.oec.,Glavni federalni tržišni inspektor

 5. Primjena Zakona o ublažavanju negativnih ekonomskih posljedica izazvanih stanjem prirodne nesreće zbog COVID-19 , te primjena novih poreznih i drugih propisa  u Brčko distriktu BiH
•    Novi  Zakon o poreznoj upravi Brčko distrikta Bosne i Hercegovine,
•    Novi Zakon o registraciji poslovnih subjekata u Brčko distriktu Bosne i Hercegovine,
•    Zakon o ublažavanju negativnih ekonomskih posljedica izazvanih stanjem prirodne nesreće zbog covid-19 u Brčko distriktu BiH,
•    Ostale aktuelnosti  u oblasti direktnih poreza

         Predavač: Mr.sc. Asmir Mujanović, OR

  6. Primjena propisa o ublažavanju negativnih ekonomskih posljedica izazvanih pandemijom COVID19 u RS

•    Mjere koje se odnose na bankarski sistem,
•    Sadržaj i način provođenja mjera koje se odnose na obaveze po osnovu poreza i doprinosa,
•    Mjere koje se odnose na fizička lica,
•    Način ostvarivanja novčanih podsticaja

  Predavač: Dr.sc. Brankica Šarić


7. Javne nabake u uslovima pandemije COVID19 u BiH
•    Uslađivanje zakonodavstva u toku pandemije u FBiH
•    Specifičnost potreba u fazi pandemije u FBiH
•    Principi javnih nabavki u FBiH
•    Izbor postupaka javnih nabavki u FBiH
•    Monitoring javnih nabavki u FBiH
•    Pravna zaštita i moguće prekršajne sankcije u FBiH
•    Postupanje ugovornog organa (kako zavrsiti već započete postupke nabavke, pokretanje novih postupaka, hitne nabavke) u RS BiH
•    Prava ponuđača u RS BiH

     Predavač: - Prof.dr. Željko Rička
                                          
Nejasnoće, nedoumice i pitanja možete postaviti predavačima putem:
    e-maila:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
    Telefona: 061-963-917, 033 204-769; 035-277-275
    Materijal uključen u cijenu webinara:
-    Elektronski seminarski Priručnik (u PDF) i prezentacije (u PP): „Propisi i mjere u svhu ublažavanja negativnih uticaja pandemije COVID 19 , specifični radno-pravni odnosi u vrijeme pandemije, aktuelno postupanje inspekcijskih  organa i porezne uprave, javne nabavke u vrijeme pandemije,  te primjena novih poreznih i drugih propisa“.
Naknada (sa uključenim PDV-om):
-    80 KM za pretplatnike časopisa „Poslovni konsultant“ i učesnike seminara (mart 2020.),
-    90 KM za ostale učesnike
Uplata naknade:
-    lntesa Sanpaolo bank BiH, račun broj: 1544002000541593
-    ProCredit bank BiH, račun broj: 1941160349501128
-    Sberbank BH, račun broj: 1404011120021829
-    UniCredit bank d.d. Mostar, račun broj: 3384402215365974
-    ASA Banka d.d., račun broj: 1345801003317007
-    ZiraatBank BH d.d.: 1861410310441615

FinSeminar


Pripreme za održavanje 18. Međunarodnog sajma turizma i ekologije “LIST” 2020, koji će se održati u terminu od 17 - 19. septembra 2020. godine u Lukavcu se odvijaju i u novonastalim složenim uslovima.

ListLogoNovi

Uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK, Turističke zajednice TK, Kantonalne privredne komore Tuzla i Općine Lukavac uspjeli smo postati jedna od najprestižnijih manifestacija u BiH. Sajam je proglašen manifestacijom od značaja za Općinu Lukavac 2003. godine, a isto tako i Vlada Tuzlanskog kantona je ovu manifestaciju proglasila kao projekat od značaja za razvoj privrede Tuzlanskog kantona. 18. godinu za redom Turističke zajednice, vladine i nevladine organizacije, Privredne komore, Turističke agencije i tour operateri, hoteli, restorani, proizvođači hrane i pića, kao i ostali privrednici iz BiH, regiona, Evrope i svijeta prepoznali su Lukavački sajam kao mogućnost za prezentaciju svojih proizvoda/usluga, uspostavljanje novih poslovnih veza, kao i proširenje postojećih. Ulogu partnera Lukavačkog sajam u godinama iza nas su preuzeli Općina Barleben iz SR Njemačke, Ambasada Indonezije, Općina Ulcinj i Turistička organizacija Ulcinj iz Crne Gore, Općina Žabalj i Turistička organizacija Žabalj iz Srbije, Grad Županja i Turistička zajednica grada Županja iz Hrvatske, Turistička organizacija Zlatibor, Turistička Prizma Novi Sad.

Od 2018. godine Sajmu turizma je dodana i komponenta ekologije što je svakako doprinijelo zanimanju različitih subjekata koji se bave pitanjem okoliša, te kompanija koje se bave novim tehnologijama i proizvodnjom uređaja za prečišćavanje. Učešće na prošlgodišnjem sajmu je uzelo 158 izlagača iz osam zemalja učesnica: Turske, Italije, Slovenije, Albanije, Srbije, Hrvatske, Crne Gore i BiH.
Sajam će biti organizovan na prostoru kulturnog i sportsko rekreacionog središta grada Lukavac na zatvorenom izložbenom prostoru od cca 2.500 m2 te na oko 2.000 m2 otvorenog izložbenog prostora. U okviru Sajma će se održati više podsajamskih manifestacija, a to su Izbor za MISS F BiH, Regionalno takmičenje turističko-ugostiteljskih škola, Dani ženskog stvaralaštva, Bosanska sofra, Festival hrane i pića, Sajamska biciklijada i Novinarska kotlićijada. Organizatori veliku pažnju posvećuje i razvoju sektora malog i srednjeg poduzetništva koji su direktno ili indirektno povezani sa turizmom kao generatoru regionalnog i lokalnog rasta i razvoja. Isto tako jedan od važnijih ciljeva sajma turizma „List“ je promicanje turističkih potencijala, prirodnih resursa, kulturnog bogatstva i turističkih destinacija sa raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport i rekreaciju ino učesnicima.

Sama organizacija specijaliziranih manifestacija u ovom slučaju Sajma turizma i ekologije isto tako ima za cilj potaknuti i održati ekološku svijest o očuvanju svega što nam je priroda podarila, a i promocija našeg prirodnog bogatstva, kroz akcije, seminare, izlete i druženja. Kako bi doprinijeli što većoj osvještenosti ljudi o značaju prirode i kulturno-povijesnog blaga naše zemlje u okviru Sajma se organizuju iz godine u godinu okrugli stolovi, konferencije i predavanja koja imaju za cilj promociju zaštite okoliša, naročito među mlađim generacijama. Svojim radom i akcijama želimo potaknuti što veći broj mladih ljudi na razmišljanje o potrebama zaštite i unapređenja okoliša i prirode, kao i ljudskog zdravlja, te na taj način razviti pozitivan odnos mladih prema okolišu. Isto tako cilj nam je biti prepoznatljiv, nuditi svoje usluge i uključiti lokalno stanovništvo u samu organizaciju, čime želimo što više dohotka od turizma zadržati u destinaciji, težimo promicati destinaciju koja čuva i vrednuje sve oblike svoje povijesne i kulturne baštine tako da u njoj mogu uživati kako domaći stanovnici tako i turisti.

Kontakt:
Sprečanska 1, 75300 Lukavac
Tel.: +387 35 574 700
Fax: +387 35 574 700
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.lukavacki-sajam.com
Lukavački sajam turizma i ekologije 17 - 19. septembar 2020. god.

 

Organizacioni odbor Sajma „LIST“


FINconsult je počeo sa online nastavom (predavanja i vježbe) za sticanje zvanja certificirani računovođa (CR), kao i online nastave za sticanje zvanja ovlašteni revizor (OR).
Online prijave su u toku na: www.finconsult.ba
U skladu sa Odlukom Komisije za računovodstvo i reviziju Bosne i Hercegovine, obuka će trajati do kraja maja mjeseca, dok će ispitni rok za stjecanje profesionalnih zvanja, biti održan od 8 – 12.juna 2020. godine.
POHAĐAJTE NAJKORISNIJU I NAJISPLATIVIJU EDUKACIJU.

finconsult mrf

CILJ EDUKACIJE
Pripremiti kandidata za uspješno polaganje ispita i osposobiti za obavljanje poslova finansijsko-računovodstvene profesije.
VIŠESTRUKA KORISNOST
•    Savladavanje materije po predmetima (Programu) u vrlo kratkom periodu.
•    Značajno se povećavaju šanse za prolazak na ispitima.
•    Smanjuje potrebu za iščitavanjem obimne literature predviđene Programom.
•    Podrška u polaganju ispita sve dok se ne polože (u obavezi smo da pružamo podršku kandidatu kroz ponovno slušanje predavanja i vježbi, dok se ispiti ne polože).
•    Podrška u budućem radu kandidata po izvršenom certificiranju.
KONCEPT RADA
•    Jedinstven koncept rada koji predstavlja spoj teorije i prakse.
•    Edukacija se sastoji od interaktivnog predavanja i vježbi sa zadacima.
•    Kroz prezentacioni materijal koji se šalje poštom, učesnicima obuke (urađen u Power Point-u) predavači daju odgovore na okvirna pitanja iz datog predmeta (online nastava).
•    Kroz vježbe se obrađuju zadaci koji su bili na ispitima i zadaci za koje se očekuje da bi mogli biti na narednim ispitima (online nastava), dok se printani materijal sa zadacima šalje poštom.
PREDAVAČI
Predavači angažovani na edukacijama su eksperti, profesori i stručnjaci iz prakse, sa dugogodišnjim iskustvom na ovim edukacijama, koji predstavljaju autoritete u naučnim oblastima predviđenim novim Nastavnim planom i programom za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u BiH, koji je donijela Komisija za računovodstvo i reviziju BiH, a u primjeni je od 01.01.2020.
PROLAZNOST
Prema zvaničnim podacima, prolaznost kandidata educiranih u FINconsult-u je iznad prosjeka prolaznosti na ispitima za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u BiH.
CR-Nastava za Certificiranog računovođu (CR) se sastoji iz četiri predmeta sa ukupno 80 časova (20 časova po jednom predmetu: 6 časova predavanja i 14 časova vježbi).
Predmeti:
1.    Primjena upravljačkog računovodstva
2.    Primjena finansijskog menadžmenta
3.    Revizija i sistemi interne kontrole
4.    Finansijsko izvještavanje 2
OR- Nastava za ovlaštenog revizora se sastoji iz pet predmeta sa ukupno 75 časova (15 časova po jednom predmetu).
Predmeti:
1.    Napredno upravljačko računovodstvo
2.    Napredno finansijsko izvještavanje
3.    Napredna revizija
4.    Napredni finansijski menadžment
5.    Strategijski menadžment
INFORMACIJE I PRIJAVE:
Sarajevo, tel/fax: 033/204-769; 061/963-917
Ul. Asima Ferhatovića br. 2
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Tuzla, tel.fax.: 035/277-275; 061/963-917
Ul. Armije R BiH 15
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Prijave online: www.finconsult.ba
POHAĐAJTE NAJKORISNIJU I NAJISPLATIVIJU EDUKACIJU.

cei

Objavljen vanredni poziv Centralno-evropske inicijative zaprojekte subjektima ugroženim pandemijom COVID-19


Ministarstvo privrede Vas obavještava da je Centralno-evropska Inicijativa (CEI) objavila vanredni poziv za dostavljanje prijedloga projekata za 2020. godinu koji se odnose na područja intervencije za situaciju sa virusom korona, a kao odgovor na neviđen upandemiju COVID-19. Cilj je brzo rješavanje specifičnih potreba zajednica u okviru zemalja članica CEI među kojima je i Bosna i Hercegovina.


Poziv za dostavu prijedloga obuhvata tri područja intervencije:


• Zdravstvo i telemedicina (MED)
• Obrazovanje i e-učenje / učenje na daljinu (EDU)
• Podrška mikro, malim i srednjim preduzećima (MSME)


Uzukupni budžet od 600.000 EUR, podnositelji zahtjeva iz država članica CEI (s prioritetom iz zemalja koje nisu članice EU) mogu aplicirati za CEI grant do 100% od vrijednosti svog projekta do maksimalno 40.000 EUR za rješavanje specifičnih potreba na njihov lokalni nivo.


Svi javni i privatni subjekti koji su registrirani i nalaze se u CEI zemljama članicama, kao i međunarodna/regionalna udruženja, mogu konkurirati za CEI grant do 100% vrijednosti projekta, i sa maksimalnim iznosom od 40.000 eura. Posebna pažnja bit će posvećena zemljama članicama CEI koje nisu članice EU.

Za područje intervencije 3 - Podrška mikro, malim i srednjim poduzećima (MSME) se odnosi na sljedeće:

- kupovina opreme za olakšavanje pametnog rada uključujući hardver (računare, prijenosne računare,tablete, uređaje itd.) i softvera (internetski alati, platforme za pametni rad itd.);
- organiziranje mrežnih seminara (webinara) kako bi se olakšao prijenos znanja imeđu ekonomskim stručnjacima i operatorima (od država članica EU CEI do članica CEI koji nisu članice EU države);
- kupovina konsultantskih usluga radi olakšavanja inovacija, s posebnim naglaskom na digitalizaciju i nematerijalizaciju preduzeća.

Sva pitanja u vezi s pozivom za dostavu prijedloga projekata rješavat će se prije roka za podnošenje - isključivo u pisanom obliku putem e-maila na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. navodeći kao predmet EX. Poziv 2020. - -Pitanja.

Bit će razmatrane samo one prijave koje budu dostavljene do 9. aprila 2020. godine.


Tekst poziva i aplikacioni formular objavljeni su na www.cei.int na linku: https://www.cei.int/news/8809/covid-19-extraordinary-call-for-proposals-launched-600000-eur-forprojects-in-field-of-healthcare

U prilogu:

aplikacini obrazac i

tekst poziva.