logo tekst 6     

 

Porezna uprava Federacije BiH poziva certificirane računovođe u Federaciji Bosne i Hercegovine, da prilikom sastavljanja i podnošenja računovodstvenih iskaza pravnih lica, postupaju u skladu sa odredbama člana 37. Zakona o računovodstvu i reviziji u Federaciji BiH.

Odredbama člana 37. Zakona o računovodstvu i reviziji u Federaciji BiH (Sl. novine FBiH, broj: 83/09) je propisano da finansijski izvještaji pravnog lica moraju biti ovjereni potpisom i pečatom certificiranog računovođe koji nosi naziv „certificirani računovođa“ njegovo ime i prezime, kao i broj važeće licence, izuzev za certificirane računovođe koji obavljaju računovodstvene poslove za interne potrebe preduzeća.

Istovremeno, finansijski izvještaji moraju biti potpisani od strane lica ovlaštenog za zastupanje pravnog lica, upisanog u sudski registar, koje podnosi finansijske izvještaje, ovjereni pečatom pravnog lica, podnosioca.

racunovodje

 

Na osnovu informacija kojima raspolaže Porezna uprava Federacije BiH utvrđeno je da je Finansijsko-informatičkoj agenciji, dostavljen značajan broj finansijskih izvještaja koji nisu potpisani od strane certificiranih računovođa, s važećom licencom ili su potpisani od strane necertificiranih računovođa.   

Stoga, Porezna uprava Federacije BiH poziva certificirane računovođe da, prilikom obavljanja poslova za koje su ovlašteni Zakonom o računovodstvu i reviziji u Federaciji BiH, ne potpisuju računovodstvene iskaze, ukoliko ne posjeduju važeću licencu.

Pozivamo i necertificirane računovođe i privredna društva da postupaju u skladu sa važećim zakonima, uz napomenu da je Zakonom za pravna lica koja ne otklone nepravilnosti po rješenju Porezne uprave propisana novčana kazna od 5.000,00 do 15.000,00 KM i za odgovorne osobe u pravnim licima novčana kazna od 500,00 KM do 3.000,00 KM.

Također, pozivamo porezne obveznike da prilikom sačinjavanja, odnosno potpisivanja i ovjeravanja svojih finansijskih izvještaja, ne angažuju necertificirane računovođe i nelicencirane certificirane računovođe, izuzimajući certificirane računovođe koji obavljaju računovodstvene poslove za interne potrebe preduzeća i ostalih pravnih lica.     

U narednom periodu, aktivnosti Porezne uprave Federacije BiH će biti usmjerene na kontrolu računovođa koji potpisuju finansijske izvještaje, a koji prema evidencijama Porezne uprave Federacije BiH, nisu regulisali svoj radno-pravni status.

Vaša obaveza je
da djelujete u skladu sa zakonom i pravilima struke
Zaštitite profesiju koju obavljate i
unaprijedite kvalitet finansijskog izvještavanja.


Porezna uprava Federacije BiH

- PAŽ: „Kako upravljamo energijom u našoj školi“ -

Partnerstvo1


Partnerstvo za zdrav život ( PAŽ) Tuzla  u partnerskoj saradnji sa Društvom za istraživanje i razvoj (DIR) Tuzla poziva Vas da učestvujete u  realizaciji projekta „Kako upravljamo energijom u našoj školi“ u okviru javnog poziva Centar za razvoj i podršku CRP Tuzla   projekta „GEAR - Green Economy for Advanced Region“ koji  finansira Evropska unija u okviru Programa podrške civilnom društvu i medijima za 2016-2017.
JU MS Hemijska  škola Tuzla
30.10.2019 ( srijeda ) od 12  sati
Cilj projekta je podignuti svijest javnosti grada Tuzle i Tuzlanskog kantona (TK)  na problem potrošnje energije u javnim objektima , te na mogućnost uštede energije u školama putem primjene pozitivne prakse po metodologiji EURONET 50/50 MAX kroz promjenom ponašanja učenika, nastavnog osoblja i ostalih zaposlenih. Na sastanak su pozvani  predstavnici interesnih strana u projektu –  grada Tuzle, resorna Ministarstva, obrazovne institucije,građevinske firme, NVO i mediji.

Dnevni red :
Moderator : Ramiza Bećirović
11:30 – 12:00   Okupljanje učesnika,  davanje izjava za medije ipodjela promotivnih  letaka
12:00 – 12:20   Uvodno obraćanje, Arif Škaljić, direktor MSHŠ, predstavnik MPUZO                           
12:20 – 12:40   Prezentacija projekta , Lejla Ibrahimović, predsjednik  PAŽ-a, Esad Arnautović DIR
12:40 – 13:00   Početni energijski pregled (PEP), Sanel Buljubašić, DIR Tuzla
13:00 – 13.30  Diskusija i  koktel

Za više informacija, molimo kontaktirajte: gosp.  Lejla Ibrahimović , DIR, Tel: 035263708; mob. 061832390, E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

finra1

POHAĐAJTE NAJKORISNIJU I NAJISPLATIVIJU EDUKACIJU.

finra2

FINconsult vrši upis na 26. ciklus edukacije kandidata za sticanje zvanja u finansijsko-računovodstvenoj profesiji u BiH, certificirani računovođa (CR) i 7. ciklus edukacije za ovlaštenog revizora (OR). Edukacije će se održati u periodu septembar – oktobar 2019. godine u Sarajevu, Tuzli i Mostaru.
Prijave su u toku. Rok za dostavljanje prijava je 31.08.2019. godine.

Prijave online: www.finconsult.ba

CILJ EDUKACIJE
• Pripremiti kandidata za uspješno polaganje ispita i osposobiti za obavljanje poslova finansijsko-računovodstvene profesije.

VIŠESTRUKA KORISNOST
• Savladavanje materije po predmetima (Programu) u vrlo kratkom periodu (8 sedmica)
• Značajno se povećavaju šanse za prolazak na ispitima
• Smanjuje potrebu za iščitavanjem obimne literature predviđene Programom
• Podrška u polaganju ispita sve dok se ne polože (u obavezi smo da pružamo podršku kandidatu kroz ponovno slušanje predavanja i vježbi, dok se ispiti ne polože)
• Podrška u budućem radu kandidata po izvršenom certificiranju.

KONCEPT RADA
• Jedinstven koncept rada koji predstavlja spoj teorije i prakse
• Edukacija se sastoji od interaktivnog predavanja i vježbi sa zadacima
• Kroz prezentacioni materijal koji se dijeli kandidatima (urađen u Power Point-u) predavači daju odgovore na okvirna pitanja iz datog predmeta
• Kroz vježbe se obrađuju zadaci koji su bili na ispitima i zadaci za koje se očekuje da bi mogli biti na narednim ispitima.

PREDAVAČI
• Predavači angažovani na edukacijama su eksperti, profesori i stručnjaci iz prakse, koji predstavljaju autoritete u naučnim oblastima predviđenim Jedinstvenim programom obuke kandidata za sticanje zvanja u finansijsko-računovodstvenoj profesiji u BiH.

PROLAZNOST
• Prema zvaničnim podacima, prolaznost kandidata educiranih u FINconsult-u je iznad prosjeka prolaznosti na ispitima za sticanje zvanja u finansijsko-računovodstvenoj profesiji u BiH.
EDUKACIJA ZA CR:
Nastava za Certificiranog računovođu (CR) se sastoji iz četiri predmeta sa ukupno 76 časa (19 časova po jednom predmetu).

Predmeti:
• Primjena upravljačkog računovodstva
• Primjena finansijskog menadžmenta
• Revizija i sistemi interne kontrole
• Finansijsko izvještavanje 2
Cijena i način plaćanja:
Cijena edukacije za CR je 1.000 KM (plus PDV) - za sva 4 predmeta.
Mogućnost plaćanja u 3 rate.
 I rata – prije početka edukacije
 II rata – poslije prvog mjeseca edukacije
 III rata – na kraju edukacije
Kandidati za koje troškove edukacije snosi firma trebaju izvršiti plaćanje prije početka edukacije.
EDUKACIJA ZA OR
Edukacije kandidata za sticanje zvanja Ovlašteni revizor (OR) se sastoji iz pet predmeta sa ukupno 75 časa (15 časova po jednom predmetu).
Predmeti:
• Napredno upravljačko računovodstvo
• Napredno finansijsko izvještavanje
• Napredna revizija
• Napredni finansijski menadžment
• Strategijski menadžment
Cijena i način plaćanja:
Cijena edukacije za OR je 1.700 KM (plus PDV) - za svih 5 predmeta.
Mogućnost plaćanja u 5 rata.
Kandidati za koje troškove edukacije snosi firma trebaju izvršiti plaćanje prije početka edukacije.


INFORMACIJE I PRIJAVE
Sarajevo, tel/fax: 033/204-769
Ul. Asima Ferhatovića br. 2
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Tuzla, tel.fax.: 035/277-275
Ul. Armije R BiH 15
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

POHAĐAJTE NAJKORISNIJU I NAJISPLATIVIJU EDUKACIJU.

Prijave online: www.finconsult.ba

finra3

- Početni sastanak implementacije projekta -


Društvo za istraživanje i razvoj (DIR) Tuzla poziva Vas da učestvujete u  realizaciji projekta „Kako upravljamo energijom u našoj školi“ u okviru javnog poziva Općine Lukavac za organizacije civilnog društva/ nevladine organizacije JU Mješovita srednja elektro- mašinska škola (MSEMŠ) Lukavac 23.10.2019 ( srijeda ) od 12  sati. Cilj projekta je podignuti svijest javnosti  Općine  Lukavac  i Tuzlanskog kantona (TK)  na problem potrošnje energije u javnim objektima , te na mogućnost uštede energije u školama putem primjene pozitivne prakse po metodologiji EURONET 50/50 MAX kroz promjenom ponašanja učenika, nastavnog osoblja i ostalih zaposlenih. Početnom sastanku projekta prisustvovaće predstavnici svih interesnih strana u projektu – resorna Ministarstva, obrazovne institucije,građevinske firme, NVO i mediji.

DIRsastanak


Dnevni red :
Moderator : Esad Arnautović
11:30 – 12:00   Okupljanje učesnika,  davanje izjava za medije ipodjela promotivnih  letaka
12:00 – 12:20   Uvodno obraćanje, Nermin  Turkić, direktor MSEMŠ, predstavnik MPUZO                           
12:20 – 12:40   Prezentacija projekta , Esad Arnautović, predsjednik  DIR-a
12:40 – 13:00   Početni energijski pregled (PEP), Asif Dedić EMS i  Sanel Bulhubašić , DIR Tuzla
13:00 – 13.30  Diskusija i  koktel


Kantonalna privredna komora Tuzla i Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA pozivaju Vas na prezentaciju 4. poziva za dodjelu grant sredstava “Challenge fond za inovativne poslovne ideje” u utorak  9. jula 2019. godine u 11,00 sati u Kantonalnoj privredenoj komori Tuzla, Trg slobode bb (III sprat).

Challenge fond uspostavljen je u okviru projekta Challenge to change - C2C koji finansijski podržava Švedska agencija za međunarodni razvoj i saradnju – Sida/Ambasade Švedske u BiH.

challenge

Sredstva u ukupnom iznosu od oko 3 miliona euranamijenjena su mikro, malim i srednjim preduzećima s područja Bosne i Hercegovine i Švedske, kao i startup-ima s inovativnim idejama, proizvodima ili uslugama koje mogu dovesti do smanjenja nezaposlenosti, povećanja konkurentnosti i održivog društveno-ekonomskog razvoja u BiH. Indikativni iznos sredstava u okviru četvrtog poziva je 800.000 eura, a maksimalan iznos grant sredstava iz Challenge fonda je 30.000 eura.

Prijave na ovaj poziv moraju biti podnesene u elektronskoj formi u skladu s uputstvima koja se nalaze u dokumentu Smjernice/Vodič za aplikante, koji se može preuzeti na www.c2c.ba. Rok za podnošenje aplikacija je 16. juli 2019. godine do 16:00 sati.

Na info danu zainteresirani će imati priliku saznati sve detalje o načinu i uvjetima prijave, ali i iznosima koji stoje na raspolaganju aplikantima.

Sudjelovanje na info danu je potrebno potvrditi na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..