logo tekst 6     


U Općini LUkavac je prezentirana softversko rješenja za trezorsko poslovanje Općine. Riječ je o rješenjima koja su isključivo namijenjena organima javne uprave, a koja je prisutnim šefovima općinskih službi i uposlenicima predstavio Izudin Čeliković, glavni konsultant u kompaniji „Imel“. ImelTrezor predstavlja integrisano softversko rješenje za podršku planiranja i praćenja izvršenja budžeta u Općinama i vanbudžetskim institucijama a obuhvata:

  •     Planiranje i praćenje izvršenja budžeta,
  •     Vođenje jedinstvenog računa  trezora,
  •     Primjena propisane računovodstvene metodologije i standarda,
  •     Centralizovan obračun i isplata plaća i naknada plaća,
  •     Finansijsko izvještavanje,
  •     Kontrola.

ImelE uprava

Ovaj poslovni sistem je predviđen za evidentiranje poslovnih događaja u trenutku i na mjestu nastajanja. Time se izbjegava višestruko evidentiranje poslovnih događaja, standardizuju poslovni procesi, povezuju poslovni dijelovi u jedinstvene poslovne cjeline, smanjuje mogućnost greške. Trezorsko poslovanje pored već nabrojanih mogućnosti nudi niz alata kao što su praćenje i izdavanje rješenja za naplatu komunalnih naknada, upravljanje dokumentima, upravljanje i evidenciju ljudskih resursa i e-upravu. Aplikacija ImelKomus olakšat će općinskim službama izdavanje rješenja za općinske naknade, tako da se u narednom periodu neće dešavati kašnjenja ili pogrešno izdata rješenja. Za građana će pored ImelKomusa biti zanimljiva “E-uprava” koja će omogućiti stvaranje elektronske baze podataka i pružiti određeni vid usluga putem interneta što će smanjiti troškove i vrijeme. E – uprava pruža servise kao što su kupovina dokumenata, on-line plaćanje, elektronsko vijeće, registraciju dijaspore što za cilj ima transparentniju interakciju između Općine i građana, Općine i kompanija, ali i samih općinskih službi. Načelnik Delić je istakao, da kada je o unutrašnjoj organizaciji Općine Lukavac riječ, uvođenje e-uprave je najznačaniji projekat koji će se realizirati ove godine, te da će potpuna informatizacija svih procesa u Općini, podići administrativni sistem na znatno viši nivo. – Načelnik je zadao ambiciozan plan, ali se iskreno nadam da ćemo zajedničkim snagama realizovati ovaj projekat u tekućoj godini. Izjavio je glavni konsultant kompanije Imel, Izudin Čeliković.


Stečajni upravnik tuzlanske Fabrike deterdženata Dita raspisao je po šesti put oglas o prodaji imovine ovog nekadšnjeg giganta, putem usmenog javnog nadmetanja. Na prethodnim zakazanim prodajama niko se nije javio, jer mnogi potencijalni kupci vjerovatno čekaju smanjenje cijene. Trenutna procjena imovine je 13.610.949.42 KM. Prodaja se odnosi na nepokretnu i pokretnu imovinu, zemljišta sa građevinskim objektima, mašine, sitni inventar, kompjutere i namještaja koji je fabrika koristila.

dita

Zainteresiranost za ovu fabriku u proteklom periodu pokazivali su i turski privrednici, međutim, do konkretnog dogovora o preuzimanju i kupovini fabrike za sada nije došlo. Pravo učešća na Oglasu o prodaji imovine, imaju sva pravna i fizička lica, koja neposredno prije održavanja javnog nadmetanja dostave dokaz o uplati sredstava na ime depozita. Prodaja imovine usmenim javnim nadmetanjm će se održati 01.02.2017. godine u 12:00 h u prostorijama Dita d.d. Tuzla, na adresi Husinskih rudara bb. Podsjećamo, u fabrici radi oko 75 stalno zaposlenih radnika koji redovno dobijaju plaću i zahvaljujući njima, i proizvodnji deterđenata postala je samoodrživa, iako je u stečaju.


Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona i ove godine će uz finansijsku podršku kantonalne i federalne Vlade provoditi programe zapošljavanja za što je namijenjeno preko 10 miliona KM. Prema riječima direktora Službe, očekuje se da bi se s primjenom ovih programa moglo početi već u februaru. Prošle godine, podsjećamo, u Službi za zapošljavanje prvi put je zabilježen manji broj nezaposlenih u odnosu na zaposlene, što je dijelom zasluga ovih programa, rada i zalaganja same službe i Vlade Tuzlanskog kantona.

zaposljavanje

"Što se tiče naše Službe, već je ta procedura pokrenuta i nadam se početkom februara da će krenuti u realizaciju programa, a to su naši programi koje provodimo svake godine. Ponovo će biti uveden Program radno iskustvo, a također su predviđeni i javni radovi", kazao je direktor Službe za zapošljavanje TK Senad Muhamedbegović. Ovo godine je planirano i uvođenje novog informacionog sistema u prestale biroe gdje je to još nije učinjeno, a putem kojim će se razdvojiti osobe koje aktivno traže posao, od onih neaktivnih. Nekoliko biroa je već prešlo na ove sisteme i rezultati su odlični, tvrdi direktor Muhamedbegović. "Poznato nam je da imamo preko 30 posto slučajeva i to su osobe koje ostvaruju sasvim neka druga prava, a sadašnjim zakonskim odredbama moraju biti na ovoj evidenciji. U 2017. godini ćemo i taj dio urediti, jer su te evidencije vrlo bitne zbog naših poslodavaca", izjavio je Muhamedbegović. Dodao je da broj nezaposlenih osoba u registru ove institucije u opadanju i iznosi 91.980, dok je na području TK zaposleno 95.168 osoba.


Ministarstvo rada i socijalne politike Federacije BiH preporučilo je poslodavcima da zbog niske temperature sprovedu posebne mjere zaštite kojima će spriječiti štetne posljedice po zdravlje radnika, tako što će skratiti radno vrijeme ako dozvoljava proces rada. Ministarstvo preporučuje poslodavcima da za vrijeme trajanja vremenskih neprilika radnicima omoguće korištenje odsustva s rada u skladu sa zakonom, kolektivnim ugovorom ili pravilnikom o radu, saopšteno je iz Vlade FBiH. Ukoliko je proces rada organizovan tako da onemogućuje skraćivanje radnog vremena, preporučuje se da poslodavci, u zavisnosti od vrste rada i radnog mjesta, preduzmu potrebne aktivnosti na osiguranju bezbjednosti i zdravlja radnika.

niske temperature


Pozivamo vas da budete sastavni dio tradicionalne zajedničke postavke pod nazivom "Privreda TK" na 22. «VIROEXPO 2017«  međunarodnom sajmu gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede. Sajam se održava od 24. do 26. februara 2017. godine. Kantonalna privredna komora Tuzla organizuje i sufinansira zajednički nastup, realizovat će i organizovati zajedničku postavku bez dodatnih troškova izlagača. Postavljanje zajedničke postavke biće organizovano 23. februara. Ukoliko ste zainteresovani za nastup na ovoj značajnoj sajamskoj manifestaciji, potrebno je da nam što prije potvrdite vaše učešće.

logo

Također, neophodno je da nam javite i oblik vašeg učešća u zajedničkoj postavci kako bismo znali planirati raspored izložbenog prostora. S tim u vezi nam trebate javiti do 10. februara, da li ćete učestvovati u zajedničkoj postavci, da li će vaši predstavnici putovati u Viroviticu i na sajmu prezentovati vaše proizvode, ili ćete odrediti određenu količinu proizvoda koju će predstavnici Komore ukomponovati u sajamsku postavku. Ovi podaci su potrebni što prije kako bi se moglo pristupiti rezervaciji smještaja (smještaj u vašem aranžmanu) u Virovitici koja je prilično ogranična smještajnim kapacitetima. Pozivamo vas da prihvatite naše pozive i u narednom periodu doprinesete uspješnom predstavljanju privrede Tuzlanskog kantona na svim sajamskim manifestacijama na kojima Kantonalna privredna komora Tuzla bude organizovala zajednički nastup.  Molimo da nam što prije javite vaš odgovor kako bismo mogli izvršiti prijavu na sajmu i uvrstiti firme u katalog izlagača, sve potpuno, besplatno. Kontakt osoba je Dino Kalesić: 061/164-311.