logo tekst 6     


Konkurencijsko vijeće BiH utvrdilo je da Ekopak d.o.o., društvo za postupanje sa ambalažnim otpadom Sarajevo, sprečava, ograničava i narušava tržišnu konkurenciju u oblasti ustupanja prava na korištenje međunarodno zaštićenog znaka „Zelena tačka“ na ambalaži/pakovanju/obilježavanju proizvoda na tržištu u Bosni Hercegovini, te mu je izreklo novčanu kaznu u iznosu od 6.500,00 KM. Konkurencijsko vijeće BiH navodi da Ekopak sprečava, ograničava i narušava tržišnu konkurenciju na način da privredni subjekti koji zbrinjavaju i upravljaljaju ambalažni otpad putem privrednog subjekta Ekopak imaju određene pogodnosti u pogledu pribavljanja i korišenja znaka ,"Zelena tačka", dok iste pogodnosti klijentima njihovih konkurenata nisu dostupne, i time zloupotrebljava dominantnan položaj primjenom različitih uslova za istu ili sličnu vrstu poslova sa ostalim stranama, u smislu člana 10. stav (2) pod c) Zakona. Konkurencijsko vijeće BiH svojim rješenjem zabranjuje svako dalje postupanje subjekta Ekopak d.o.o. u smislu zloupotrebe dominantnog položaja.

EkoPak

Takođe, naloženo mu je da u roku 15 dana od dana prijema Rješenja uskladi svoje poslovanje na način da u potpunosti odvoji djelatnost upravljanja amabalažom i ambalažnim otpadom od ustupanja prava na korištenje međunarodno zaštićenog znaka "Zelena tačka", te da osigura da svi zainteresovani privredni subjekti imaju jednak pristup i pogodnosti prilikom ustupanja prava na korištenje znaka "Zelena tačka", isključenjem dodatnih pogodnosti svojim klijentima i naj taj način omogući jednake uslove za sve privredne subjekte na relevantnom tržištu. Rješenjem je također izrečena novčana kazna društvu Ekopak d.o.o. zbog kršenja odredbi Zakona o konkurenciji, u iznosu od 6.500,00 KM. Ekopak je prvi ovlašteni operater sistema za upravljanje ambalažnim otpadom u BiH. Kao neprofitna organizacija osnovan je 2011. godine, a njegovi osnivači su Hellenic Coca-Cola, Argeta, Bimal, Violeta, Banjalučka pivara, Orbico i Bihaćka pivovara.


Udruženje za šumarstvo i preradu drveta Kantonalne privredne komore Tuzla (KPKT) u saradnji s JP "Šume Tuzlanskog kantona" d.d. Kladanj održalo je danas sjednicu Odbora Udruženja u proširenom sazivu na kojoj su razmatrane mogućnosti snabdijevanja sirovinom drvoprerađivača u 2017. godini.

DrvoSume

Sekretar Udruženja za poljoprivredu i prehrambenu industriju KPKT Suad Selimović ističe da će količine sječe drveta u 2017. biti ograničene. Imajući u vidu da je na području TK-a dosta razvijena drvnoprerađivačka industrija, zahtjevi drvoprerađivača su, kaže, dosta veći. -Želimo da na transparentan način zajedno s predstavnicima "Šuma TK” otvorimo diskusiju o kriterijima, načinu raspodjele, te da onoliko koliko imamo sirovine iskoristimo na najbolji način – izjavio je Selimović. Navodi da je cilj da veće količine drveta odu u finalnu preradu, kako bi se dobila i veća vrijednost drveta, a i zaposlili novi radnici. V.d. direktorice JP "Šume TK” Nermina Mahmutović naglašava da je današnji sastanak s drvoprerađivačima s područja TK-a upriličen s ciljem da im se predstave proizvodni planovi za 2017. te da se na transparentan i zajednički način uspostavi sistem prodaje i raspodjele, koji će dati najveći efekt za širu društvenu zajednicu. Mahmutović tvrdi da već duži period na području TK-a postoje instalirani drvoprerađivački kapaciteti, koji su daleko veći od mogućnosti "Šuma TK” da zadovolje njihove potrebe. Zahtjevi kupaca su čak, kako ističe, i trostruko veći od proizvodnih mogućnosti. Drvoprerađivači na području TK-a zapošljavaju oko 4.000 radnika, a JP "Šume TK” pokriva 80.000 hektara.


Pametna kolica uskoro stižu u prodajne centre Konzuma BiH u Sarajevu i Banjaluci, a kupcima će omogućiti moderniji, brži i ekonomičniji način kupovine, po uzoru na evropske i svjetske prakse trgovačkih lanaca. Zahvaljujući inovativnom proizvodu Shop&Touch, kupci će na ekranu svojih kolica vidjeti trenutne akcijske ponude, pronaći lokaciju svakog željenog artikla, provjeriti cijene proizvoda i ono najvažnije, u svakom momentu mogu očitati sadržaj korpe i ukupnu vrijednost za plaćanje. "Korištenje ovog sistema kupcu nudi dodatne informacije kao što su najkraće rute kroz prodavanicu ili detaljan opis svih proizvoda. Najveća prednost zasigurno je praćenje trenutne potrošnje, kao i jednostavno plaćanje na zasebnoj blagajni u prodavnici, što osim uštede u kućnom budžetu donosi i uštedu vremena. Kontinuiranim unapređenjem poslovne mreže želimo našim kupcima ponuditi potpuno nove standarde, kako bi kupovina bila na najvišem nivou i jedinstven doživljaj, a pametna kolica sigurno će tome doprinijeti", istakla je Irena Miličević, direktorica marketinga Konzuma BiH. Asistenta u kupovini prvo će dobiti građani Banjaluke već 1. decembra kada se otvara super preuređeni Konzum Family centar, a sarajlije sredinom decembra, preuređenjem i otvaranjem najmodernije prodavnice u regiji, na adresi Ložionička 16.

KonzumPametnakolica


Porodična, dobro organizovana, na kvalitetu i profesionalizmu zasnovana firma Tradicionalni obrt "Aronija&Okanović" smještena je na obroncima planine Majevice. Kada se zna da je smještena, sa zemljištem i pogonima, na nadmorskoj visini iznad 700 metara, gdje je svjež i čist vazduh, onda je sasvim jasno zašto se u svakoj priči o ovoj firmi, pominje kvalitet. A kvalitet je vezan za ono čime se Okanovići bave, proizvodnjom 100 % prirodnih sokova.

Aronija1

"Proces proizvodnje se odvija u objektu od 90m2 koji je napravljem po sistemu HACCAPT. Procesna oprema je od inox-materijala. Bavimo se proizvodnjom prirodnih sokova od Aronije, Kupine i Jabuke koje proizvodima na vlastitim parcelama. U vlastitim pogonima sušimo voće i povrće, cijedimo, proizvodimo i pakujemo u našim pogonima sa savremenom opremom u boce od 750ml. Sarađujemo sa  Bingo kompanijom i veoma  smo zadovoljni dosadašnjom saradnjom. Vršimo dostavu na širemo području Tuzlanskog kantona a trenutno naše proizvode kupci za sada mogu pronaći u Tuzli u Bingo objektima na stupinama, u Slavinovićima, na Slatini i Sjenjaku, u Maxi marketu Irac. Generalno, zadovoljni smo da možemo istaći kako uspješno poslujemo i stvaramo preduslove da u budućnosti ostvarimo naše poslovne planove. Planovi su vezani za proširenje proizvodnje. Zahvalni smo našim kupcima, konzumentima naših proizvoda što prepoznaju kvalitet, što nam ukazuju povjerenje a na taj način podržavaju domaću proizvodnju, otvaranje radnih mjesta", istakao je Edin Okanović izvršni direktor firme Tradicionalni obrt "Aronija&Okanović".  Kvalitet koji je spakovan u boce od 750ml nije moga ostati neprimjećen. Naime, kao članica Kantonalna privredne komore Tuzla, firma Tradicionalni obrt "Aronija&Okanović" učestvovala je u posljednje vrijeme na nekoliko značajnih sajamskih manifestacija. Kao sastavni dio tradicionalne sajamske postavke koju Komora organizuje pod nazivom "Privreda TK", proizvodi od aronije, kupine i jabuke su predstavljeni na nedavno održanom jubilarnom 20. po redu međunarodnom sajmu hrane i pića "Agros 2016" u Banjaluci.

Aronija2

Posjetiocima sajma je organizovana je promocija i degustacija ovih proizvoda zabilježene su pozitivne reakcije. Stojalo se u redu kako bi se probali sokovi od aronije, kupine i jabuke, 100% prirodni sa oznakom "Aronija&Okanović". Znali smo da je riječ o izuzetno kvalitetnim proizvodima no, nije zgoreg nikada čuti analize onih koji su zaduženu za ocjenu kavliteta. Komora je dostavile uzorke, zatražena je ocjena kvalitete od stručne komisije banjalučkog sajma, i odgovor je bio očekivan. Sve je i pored toga, obradovala izuzetno visoka ocjena stručne komisije i dodjeljena Plaketa za učešće i prezentaciju na sajmu. Firma "Aronija&Okanović" od sada kreće u prikupljanje priznanja za kvalitet svojih proizvoda a i dalje opredjeljenjeni na prirodne sokove, modernu tehnologiju, profesionalan pristup, sve pod poznatom krilaticom "U zdravom tijelu, zdrav duh", koja je ujedno i ideja vodilja, trajno opredjeljenje Okanovića u uzgajanju, proizvodnji i distribuciji aronije, kupine i jabuke.