logo tekst 6     


Postoji zajednički interes za povećanje obima trgovinske razmjene između Bosne i Hercegovine i SR Njemačke, a posebno kada je riječ o Tuzlanskom kantonu koji raspolaže značajnim metaloprerađivačkim kapacitetima zanimljivim njemačkim firmama - rečeno je u Tuzli na poslovnom forumu Predstavništva njemačke privrede u BiH (AHKBiH) koji je pod nazivom "Aktuelni izazovi za lokalnu privredu“. Cilj poslovnog foruma ogleda se u promociji privrednih potencijala tuzlanske regije, te skretanju pažnje na izazove s kojima se susreće i davanje preporuka za poboljšanje konkurentnosti s osvrtom na njemačka iskustva.

ForumNjemacka

Direktor Predstavništva njemačke privrede u BiH Gunther Neubert istakao je da obim trgovine između BiH i Njemačke iznosi oko 1,7 milijardi eura, a želja je da se taj obim samo u TK-u poveća na 30 miliona eura. "Od oko 150 dobavljača s područja Balkana koji sarađuju s njemačkim privrednicima, iz BiH je njih 45, a iz tuzlanske regije 12. To pokazuje da poduzetnici iz BiH mogu držati korak s drugima na međunarodnom tržištu. Postoji dosta upita iz Njemačke prema preduzećima u BiH koji se posebno bave obradom metala i baš ta metaloprerađivačka industrija može imati vrlo važnu ulogu u poslovnoj saradnji, zbog čega smo danas ovdje", izjavio je Neubert. Ministar razvoja i poduzetništva TK-a Nermin Hodžić naglasio je da je u prošloj godini izvoz u Njemačku s područja TK-a porastao za 26 posto, a uvoz oko 10 posto, što je mali, ali značajan iskorak ka smanjenju trgovinskog deficita sa SR Njemačkom.  "S obzirom na to da smo u 2016. zabilježili porast industrijske proizvodnje od 6,6 posto, svakako da su današnji susreti prilika za dodatno usaglašavanje interesa kada je u pitanju ekonomska razmjena između BiH i Njemačke. Na ovakvim susretima spoznat ćemo koje su prepreke u radu kako naših, tako i firmi s kojima mi poslujemo u Njemačkoj i kako da ih lakše otklonimo", istakao je Hodžić. Predsjednica Udruženja Wirtschaftsverein BiH Snježana Köpruner mišljenja je da Njemačka našoj zemlji predstavlja jednog od najvažnijih trgovačkih partnera. "U BiH ima mnogo kvalitetnih kompanija koje se trude izaći na evropsko tržište, ali ih u tome sputava politika. Mislim da se trebamo ujediniti i dati ljudima u politici na znanje da nam trebaju pomoći da bismo bili konkurentniji na tržištu, a ne da nam povećavaju neplanirana gotovo svakodnevna davanja", naglasila je Köpruner. Poslovnom forumu u Tuzli porisustvuje veliki broj predstavnika privrednih društava i privatnih firmi i asocijacija iz Tuzlanskog kantona, ali i iz drugih dijelova BiH.


U ponedjeljak, 10.10.2016. godine u prostorijama Pivare Tuzla održana je konferencija za predstavnike medija kojem je prisustvovao veliki broj novinara. Ovom prilikom su objavljene dosadašnje investicije Pivare Tuzla kao i uvođenja novih proizvoda, Fenix energy drink i Premium Crno pivo u limenci. Pored tih najava posebno je istaknuta najnovija nagrada sa 23. generalnog BH sajma ZEPS u Zenici gdje je dobijena nagrada Zlatna medalja: Ruža ZEPS-a za proizvod Tuzlanski pilsner. Predstavnici medija su imali priliku i da vide neke od infrastrukturnih radova koji su završeni kao i one koji su još u toku.

pivazraruza


Na 23. generalnom sajmu ZEPS, koji je održan u Zenici od 4. do 8. oktobra 2016. godine, Pivara Tuzla dobila je veliko priznanje, Zlatnu medalju Ruža ZEPS-a za kvalitet proizvoda Tuzlanski pilsner kao i Specijalno priznanje Sajma. Ova tradicionalna nagrada ZEPS-a je još jedna potvrda kvaliteta proizvoda Tuzlanski pilsner, najpoznatijeg brenda Pivare Tuzla. Ovo prestižno priznanje dolazi nam upravo u vrijeme povećane potražnje za našim pivom i sve to ide u prilog činjenici da brend Tuzlanski pilsner potrošači u BiH izuzetno cijene. U ime Pivare Tuzla, čast da primi ove nagrade imao je gospodin Fahrudin Salihović, direktor Pivare Tuzla.

PivaraZeps


Predstavništvo njemačke privrede u BiH organizuje privredne razgovore u tuzlanskoj regiji na temu "Aktuelni izazovi za lokalnu privredu". Privredni razgovori (sa simultanim prevodom B/H/S-njemački jezik) će biti održani u utorak, 11. oktobra, u Mellain Hotelu u Tuzli sa početkom u 11,oo sati. Agenda privrednih razgovora, klikom na sliku...

ahk bosnien


"Kreativa marketing" nastavlja uspješne nastupe na sajamskim manifestacijama u zemlji i inostranstvu a kao sastavni dio zajedničke sajamske postavke "Privreda TK" koju tradicionalno organizuje Kantonalna privredna komora Tuzla.

1

Nakon zlatnih plaketa i priznanja za kvalitet na sajmovima u Gradačcu, Bihaću, Zaječaru za "Zmaj pivo", zahvalnice za nastup na sajmu u Zrenjaninu, novo priznanje osvojeno u Zenici, na samostalnom nastupu.  Na 23. generalnom bh sajmu "ZEPS 2016" koji  se održava u Zenici, "Zmaj pivo" je nagrađeno “Zlatnom ružom” za kvalitet. Izvanredan je ovo start osvajanja domaćeg i tržišta regiona, za "Kreativa marketing" doo Tuzla, vlasnika licence "Zmaj" piva i generalnog distriubtera za Bosnu i Hercegovinu i region, posebno ako se ima u vidu da se "Zmaj" pivo na policama pojavilo tek u aprilu ove godine.

5