logo tekst 6     


Kantonalna privredna komora Tuzla poziva Vas na jednodnevni seminar na temu:

„Nova pravila porijekla, nova carinska tarifa i novosti u EU, EFTA i CEFTA zoni za privrednike iz BiH“

koji će biti održana u srijedu 15. maja sa početkom u 9,30 sati
u velikoj sali Komore (III sprat), Trg slobode bb, Tuzla.

cefta efta

Vijeće za stabilizaciju i pridruživanje EU-BIH, EFTA zemlje i Zajednički odbor Centralnoevropskog sporazuma o slobodnoj trgovini (CEFTA 2006) donijeli su odluke i ažurirali pravila preferencijalnog porijekla roba u Sporazumima o slobodnoj trgovini sa Bosnom i Hercegovinom uključujući uz postojeća pravila porijekla PEM Konvencije i nova "prelazna pravila porijekla" koja će se u 2024. godini primjenjivati na slobodnom izboru, a od 1. januara 2025. godine obavezno i isključivo.

Novim prelaznim pravilima je omogućeno u trgovini između potpisnica sporazuma o slobodnoj trgovini primjena:

1. Povrata ili oslobađanja od carine (na sve vrste roba, osim tekstila i tekstilnih proizvoda), odnosno ukidanje NoDrawBack restrikcije prilikom uvoza sirovina na unutrašnju obradu,
2. Pune kumulacije porijekla u regionu EU, EFTA i CEFTA
3. Jednostavnijeg i fleksibilnijeg korištenja Liste potrebnih obrada na materijalima bez porijekla pri čemu su pravila prilagođena ekonomskoj realnosti.

PREDAVAČ: Jusić Nermin, magistar ekonomije, šef Grupe za tarifu, vrijednost i porijeklo robe u Upravi za indirektno-neizravno oporezivanje, Regionalni centar Tuzla, Odsjek za carinske poslove.

SEMINAR JE NAMIJENJEN: Privrednim subjektima proizvođačima i trgovcima u izvozu i uvozu robe, špediterima, prevoznicima i posrednicima u vanjskotrgovinskom prometu, ostalim licima koja se bave uvozom i izvozom roba i usluga, proizvođačima i obrtnicima, vlasnicima preduzeća i direktorima, pravnicima i pravnim zastupnicima, ekonomistima, računovodstvenim radnicima, knjigovođama, revizorima i svim onima koji učestvuju u carinskom poslovanju bez obzira da li uvoze ili izvoze robu.

KOTIZACIJA:

• za članice KPKTZ: 117,00 KM (2., 3.,..n-ti učesnik 88 KM)
• za ostale polaznike: 175,00 KM (2.,3.,...n-ti učesnik 117 KM)

U cijenu je uračunat i PDV.

Popunjenu prijavu za Seminar sa dokazom o uplati kotizacije na račun broj: 132-100-0299210088 kod NLB banke d.d., potrebno je dostaviti prije održavanja Seminara, a najkasnije do 13.5.2024. godine, putem e-maila, na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

P R I J A V A

 - Centralna rođendanska svečanost 6. juna u Lukavcu -

Fabrika cementa Lukavac1

Lukavac Cement, bh lider u proizvodnji i prodaji cementa, ove godine obilježava svoj veliki jubilej, 50 godina postojanja. Tokom 2024. u planu je niz aktivnosti povodom proslave pola stoljeća prve bh. cementare. Centralna rođendanska svečanost sa velikim koncertom iznenađenja održat će se 6. juna u gradu Lukavcu, tamo gdje je i počela ova priča o uspjehu.

Godine 1969. na inicijativu tadašnje Fabrike sode Lukavac usvojen je investicioni program za gradnju Fabrike cementa Lukavac i to sa kapacitetom od 800 tona klinkera dnevno i godišnje proizvodnje u iznosu od 340.000 tona cementa. 1970. godine počela je njena izgradnja koja je završena 1974. Bio je to važan historijski trenutak za privredu Bosne i Hercegovine, jer prvi put na ovim prostorima otvoreno je industrijsko postrojenje za proizvodnju i prodaju neophodnog cementa, koje je od samog početka pokazalo svoje puno ekonomsko i društveno opravdanje.

“Važno je istaći da je naša cementara od osnivanja do danas uvijek imala pionirsku ulogu u korištenju zamjenskih sirovina i goriva. Već tada je izgrađena na čvrstim temeljima, te se u proteklih 50 godina uprkos izazovima, krizama i promjenama razvila u vodećeg proizvođača cementa i postala predvodnica pozitivnih promjena ne samo u Lukavcu i okolini, nego i u BiH i regionu. Najznačnija prekretnica desila se 2001. godine kada je austrijska kompanija Alas International Austria uspješno privatizirala fabriku i uložila u njenu modernizaciju i rekonstrukciju preko 250 miliona KM. Zahvaljujući savremenoj tehnologiji i inovacijama od 2012. postali smo poznati po upotrebi alternativnih goriva, što nas svrstava među ekološki najprihvatljivije cementare u Evropi “ - kazao je Stjepan Kumrić, generalni direktor Lukavac Cementa.

U decembru 2023. Lukavac Cement je ušao u novu eru poslovanja kao članica mađarske Talentis Group, koja planira zelene investicije u dalje povećanje udjela alternativnih goriva i kapaciteta proizvodnje, najnovije tehnologije, ali i plasman lukavačkog cementa na nova tržišta.

 Fabrika cementa Lukavac2

„S ponosom i zadovoljstvom proslavljamo prvih 50 godina uspjeha Lukavac Cementa, a ogromna zasluga pripada našim bivšim i sadašnjim zaposlenicima, kao i vjernim kupcima, partnerima i sugrađanima. Upravo zato 6. juna u Lukavcu za sve pripremamo poseban rođendanski poklon, veliki večernji koncert na kojem će popularni i omiljeni bh. bendovi uz izvrsnu muziku ponuditi zabavu za sve generacije. U narednom periodu organizirat ćemo i druga rođendanska darivanja i dešavanja, a sve informacije će biti dostupne na našoj web stranici i društvenim mrežama“ - dodao je Kumrić.

Lukavac Cement na temeljima svoje prošlosti gradi dalju budućnost i nastavlja ići stazom uspjeha kao simbol za vrhunsko poslovanje, društvenu odgovornost i zaštitu okoliša.


Pozivamo privrednike, firme članice Komore, da se predstavite na predstojećem 48. Međunarodnom sajmu građevinarstva SEEBBE koji će biti održan od 22. do 25. aprila 2024. godine na Beogradskom sajmu.

seebbe2024

Najveći je ovo sajam iz oblasti građevinarstva u regionu jugoistočne Evrope. Ove godine organizator očekuje, na više od 19.ooo kvadratni metara izložbenog prostora, oko 575 izlagača iz 25 zemalja svijeta i više od 21.000 posjetilaca u šest hala i na otvorenom prostoru Sajma.
Izlagački program obuhvata sve segmente građevinske delatnosti: istraživanje i projektovanje, izgradnja i održavanje objekata, visokogradnja, niskogradnja, najsavremeniji materijali, građevinske mašine, uređaji i alati, informacione tehnologije, najsavremenije sisteme gradnje, opremanje objekata i enterijera. Nove investicije u regionu kao i lansiranje tehnoloških inovacija, naročito vezanih za održivu izgradnju, energetsku efkasnost i efkasnost korišćenja resursa, uticaj na okolinu i zdravlje ljudi, materijali i procesi budućnosti privlače veliki broj posetilaca zainteresovanih za komercijalnu i stambenu izgradnju i unutrašnje radove kako za novogradnju, tako i za renoviranje i modernizaciju.

Kantonalna privredna komora Tuzla je i na 47. Međunarodnom sajmu građevinarstva SEEBBE u Beogradu bila prisutna sa zajedničkom izložbenom postavkom pod nazivom Privreda TK.

Izlagalo je više oko 20 firmi članica Kantonalne privredne komore Tuzla i predstavili smo njihove proizvode i usluge.

Pozivamo naše članice i one koji žele pristupiti u članstvo Kantonalne privredne komore Tuzla akoji žele učestvovati na 48. Međunarodnom sajmu građevinarstva SEEBBE, da nam se jave do 10. aprila sa informacijom da li ćete fizički prisustvovati na sajmu ili ćete nam dostaviti vaše propagandne materijale i video materijal za prezentovanje i emitovanje na zajedničkoj postavci "Privrede TK" na 48. Međunarodnom sajmu građevinarstva SEEBBE u Beogradu.

Kontakt osoba: Almir Mešić, mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., tel: 035/369-565, mob: 061/637-060.

 

Premijer Zeničko-dobojskog kantona Nezir Pivić i predsjednica Privredne komore ovog kantona Dijana Babić potpisali su memorandum o saradnji kojim je osiguran kontinuitet saradnje u narednom periodu.

ZDKpk Vlada

Privredna komora značajan je partner Zeničko-dobojskog kantona, a saradnja se ogleda prevashodno u saradnji s Ministarstvom za rad, socijalnu politiku i izbjeglice, Ministarstvom za privredu i Ministarstvom za obrazovanje, nauku, kulturu i sport.

- Fokus Vlade ZDK-a je na razvoju privrede, poboljšanju poslovnog okruženja s ciljem privlačenja investicija te jačanju konkurentosti malih i srednjih preduzeća. Vjerujem da će potpisani memorandum poslati dodatni signal međunarodnim finansijerima i donatorima da smo dobri i pouzdani partneri te da će podržati naše zajedničke projekte važne za privredu, poslovno okruženje i investicije - rekao je premijer Pivić.

Predsjednica Privredne komore Dijana Babić rekla je da memorandum predstavlja zvaničnu potvrdu opredjeljenosti dvije strane da jačaju tradicionalno dobru saradnju u osam prioritetnih oblasti značajnih za poslovnih ambijent i cjelokupno društvo, ali i ostanak mladih.

- Predviđena je saradnja na koordinaciji aktivnosti kod donošenja zakonodavnog okvira, zajedničkim projektima, naročito projektima finansiranim iz EU fondova, saradnja u oblasti srednjeg stručnog obrazovanja i obrazovanja odraslih, aktivnim mjerama zapošljavanja, nastupa na sajmovima, saradnja s dijasporom i privlačenju investicija iz dijaspore - rekla je Babić.

Potpisivanju memoranduma prisustvovao je ministar za privredu Samir Šibonjić, kao i članovi Upravnog odbora Privredne komore kojeg čine predstavnici vodećih kompanija u ovom kantonu.

Ministar Šibonjić je naglasio posvećenost unapređenju poslovnog ambijenta u svim gradovima i općinama, posebno kroz uređenje poslovnih zona, kojih ima ukupno 22, a za što je ove godine u budžetu resornog ministarstva predviđeno 4 miliona KM.

Istakao je da u kantonu trenutno aktivno devet ugovora o dodjeli koncesije za istraživanje i eksploataciju mineralnih resursa te da je politika Ministarstva za privredu da prioritet kod osiguranja sirovina imaju kompanije iz Zeničko-dobojskog kantona.


Internacionalna radionica "Vještine vhunskog lidera" biće održana 24.4.2024. godine sa početkom u 10,oo sati, u kongresnoj sali Grand hotela Tuzla, galerija 1. sprat, ul. ZAVNOBiH br 13, Tuzla.

vjestine vrhunskog lidera
- Preuzmite prijavu u PDF formatu, klikom na sliku... -

U današnjem dinamičnom i kompleksnom poslovnom okruženju, efektivno liderstvo je postalo imperativ uspješnog poslovanja.Lideri su odgovorni za inspiraciju i motivisanje timova, usmjeravanje ka postizanju ciljeva, te prilagođavanje promjenama u okruženju. Vrhunski lider maksimizira napore tima, preuzima odgovornost, ima samopouzdanje, kreativan je i fleksibilan vođa koji inspiriše saradnike, a kompaniji nosi uspješne rezultate.Ulaganje u razvoj vještina vrhunskog lidera je jedna od najpametnijih investicija koje možete napraviti u svojoj karijeri.Postanite lider koji inspiriše i vodi svoj tim ka uspjehu!

Teme radionice:

  • Razlika između lidera i menadžera
  • Strateško razmišljanje, stvaranje vizije
  • Liderska introspekcija, ekstrospekcija i retrospekcija
  • Komunikacijske vještine
  • Vještine planiranja i poslovnog odlučivanja
  • Sposobnost upravljanja vremenom
  • Umjetnost samomotivacije
  • Motivisanje i poticanje sljedbenika
  • Samosvijest i emocionalna inteligencija
  • Upravljanje promjenama
  • Vještine delegiranja i alokacije resursa
  • Vještine regrutiranja i mentorstva

AGENDA


10:00 Početak radionice
10:05 – 12:00 Radionica 1. dio – Predavači ICC/Elite Academy Balkans
12:00 – 12:15 Pauza
12:15 – 14:00 Radionica 2. dio – Specijalni gosti
14:00 – 14:30 Panel diskusija/pitanja/impresije
14:30 Zakuska i poslovno druženje

Predavači ICC/Elite Academy Tim:

  • Jasmin Hasančević, direktor ICC Tuzla
  • Miša Pavičević, direktor Elite Academy Balkans
  • Nataša Stanković, stručni saradnik i certificirani ekspert za psihometrijaska testiranja

Specijalni gost predavači:

  • Prof. dr. Mirsada Hukić, član Evropske akademije nauka
  • Prof. dr. Elmir Jahić, direktor Specijalne bolnice Medical Institute Bayer
  • Prof. dr. Venan Hadžiselimović, generalni direktor Hifa-Oil
  • Mr. Ahmet Egrlić, potpredsjednik VTK/STK BiH
  • Dr. Jure Peljhan, član upreve NLB banke
  • Fikret Hodžić, dipl. ing. maš., direktor Grawe osiguranja i predsjednik Uprave

Voditelj panel diskusije:
Vana Mujčinović, ICC PR

Ovo je i prilika da razmjenite iskustva i mišljenja sa stručnjacima koji iza sebe imaju dugogodišnji rad u oblasti korporativnog upravljanja, te upоznate dio Italijanske Elitne Akademije za Balkan.

Kotizacija: 220,00 KM po osobi

Prijave za radionicu možete poslati na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 23.04.2024. (poziv se zatvara nakon popunjenosti kapaciteta). Za dodatne informacije se možete obratiti na broj telefona 061/727-363.