logo tekst 6     

 

Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-05 sa Sequa GmbH o realizaciji projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog stručnog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda.

dizajn stampa

Predmet nabavke:4.2. - Dizajn i štampanje brošura, afiša, priručnika, plakata, certifikata i drugih materijala za potrebe projekta

- AFIŠA: A4 format, trodjelna, u boji, 135g papir
- Brošura: A5 format, u boji, do 20 stranica
- Priručnik: A4 format, u boji, do 50 stranica
- Priručnik A4 format, u boji do 100 stanica
- Plakat: A2 format, u boji
- Plakat: A3 format, u boji
- Certifikat (diploma): A4 format, u boji
- Korice za certifikate, A4 format (tvrde)
- Crno – bijelo štampanje (po stranici)
- Štampanje u boji (po stranici)
- Spiralni uvez štampanih materijala

Tehničke specifikacije su date u obrascu: SPECIFIKACIJA NABAVKE koja je sastavni dio ovog zahtjeva.

Kompletan tekst u dokumentu ZAHTJEV

 

Premijer Tuzlanskog kantona Irfan Halilagić danas je svečano otvorio 23. po redu međunarodni sajam turizma i ekologije „List“ u Lukavcu. Sajam će biti održan od 8. do 10. maja, a Vlada Tuzlanskog kantona je suorganizator Sajma.
Već tradicionalno Sajam „List“ je, osim izložbe turističkih potencijala, prilika da se turistički radnici kroz predavanja i razmjenu iskustava sa svojim kolegama upoznaju sa novim potencijalima i prilikama za unaprjeđenje svojih turističkih proizvoda. Tuzlanski kanton je bogat svojim kulturno – historijskim naslijeđem i ima šta da ponudi ali moramo raditi na brendiranju i prezentaciji turističkih potencijala, te oko njih graditi priču koja će privući turiste. Sajam će biti prilika da se razmijene regionalna iskustva, a kao i svake godine do sada, i ovaj sajam pratit će prezentacije gastro ponude, ponuda ruralnog turizma, a putem seminara i predavanja turističkim radnicima ponudit će se nova saznanja u oblasti turizma, što bi trebalo doprinijeti unaprjeđenju turističke ponude.

List otvaranje


U svom obraćanju prilikom otvorenja sajma premijer Halilagić je istaknuo da Tuzlanski kanton i dalje zauzima tek šesto mjesto po broju dolazaka u Federaciji Bosne i Hercegovine, s učešćem od 5,7%, te da nas to obavezuje da se zapitamo – da li radimo dovoljno? Da li smo iskoristili sve ono što nam je priroda, historija i čovjek podarila?
„Na ova pitanja, svojevrsni odgovor nudi i vizija razvoja turizma Tuzlanskog kantona – vizija koja okuplja sve ključne aktere: od turista, preko institucija i investitora, do svakog pojedinca koji ovaj kraj doživljava svojim domom. Ta vizija, uokvirena u Strategiju razvoja turizma TK 2024 - 2029. nas uči da turizam TK treba biti prepoznatljiv, održiv, multikulturalan i inovativan – turizam koji čuva svoje naslijeđe, a istovremeno pruža jedinstven i nezaboravan doživljaj gostima iz zemlje i inostranstva. I nije to samo suha strategija – to je slika budućnosti koju svi možemo graditi zajedno. To je moto koji nam poručuje: „Otkrij i uživaj!“, kazao je Halialgić i dodao da nije sve u kritici – i ne smije biti.
„Sajam List i mi smo danas tu da istaknemo prilike. Prilike koje leže u boljoj zračnoj povezanosti, novim destinacijama koje otvaramo, a koje pružaju svima koji se bave turizmom priliku da svoje potencijale reklamiraju i van granica Bosne i Hercegovine. One pružaju priliku da na naše destinacije dovedemo naše goste i prijatelje iz Turske, Austrije, Njemačke.... Vrijeme pred nama nije samo poziv na akciju, već i na zajedništvo. Turizam nije posao jednog čovjeka ili jedne institucije – turizam je kolektivni napor. On počinje osmijehom domaćina, ali završava tek kada gost poželi da se vrati“, rekao je premijer Halilagić i svečano proglasio Sajam otvorenim.

 

Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-05 sa Sequa GmbH o realizaciji projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda za uslugu izrade Studije praćenja u okviru Projekta.

Tracer Study

U okviru grant ugovora zaključenog sa Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH u sklopu projekta „Održivi ekonomski razvoj i promocija zapošljavanja u Bosni i Hercegovini“, koji finansiraju Njemačko Savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj (Bundesministerium für wirtschaftliche Zusammenarbeit - BMZ), Evropska unija i Vlada Švicarske, Kantonalna privredna komora Tuzla implementira projekat „Unapređenje i promocija dualno organizovanog stručnog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“ (u daljem tekstu: Projekat) i vrši predmetnu nabavku.

Generalni cilj Projekta je uvođenje elemenata dualno organizovanog srednjeg stručnog obrazovanja (TVET) u Tuzlanski kanton i njegova sistemska integracija u strukture i procese ključnih aktera.

Specifični cilj na koji se odnosi predmet nabavke: Uspostavljanje metodologije i procedura za prikupljanje i analizu podataka povezanih sa TVET.

 Opširnije u dokumentima:

ZAHTJEV

OPIS

OBRAZAC ZA PRIJAVU


U Gradačcu će se od 27. do 30. avgusta ovegodine održati 52. međunarodni sajam poljoprivrede i prehrambene industrije “Sajam šljive”. Organizator ovogodišnjeg sajma je Turistička zajednica grada Gradačca a partner je Grad Gradačac.
Organizacioni odbor 52. Međunarodnog sajma poljoprivrede i prehrambene industrije „Sajma šljive“ utvrdio je ciljeve ovogodišnje sajamske manifestacije. Fokus je usmjeren na strateške privredne grane na tragu perspektiva ekonomskog razvoja ove lokalne zajednice. 

Sajam sljive Mehanizacija


Sajam šljive, kao najstarija specijalizovana sajamska manifestacija u Bosni i Hercegovini, ima strateški značaj za grad Gradačac i cijelu zemlju. Pruža jedinstven upriliku za umrežavanje, razmjenu znanja i iskustava, te stvaranje novih poslovnih prilika.
- Ove godine očekujemo više od 250 izlagača iz Bosne i Hercegovine i regiona, koji dolaze iz sektora poljoprivrede i prehrambene industrije. Sajam će okupiti ne samo izlagače, već i brojne partnere, predstavnike medija te strane organizacije zainteresirane za podršku i finansiranje domaćih kompanija. Pozivamo sve zainteresovane izlagače da potvrdite svoje učešće, kako bismo zajedno doprinijeli uspješnosti ove manifestacije i nastavili graditi snažnu poljoprivrednu i prehrambenu industriju, rekao je Sakib Imširović, vršilac dužnosti voditelja Turističkog ureda Turističke zajednice grada Gradačca.
Tokom trajanja sajma planirane su stručne konferencije, okrugli stolovi i edukacije, a svi izlagači će unaprijed dobiti agendu sajma, kako bi mogli izabrati događaje koji najbolje odgovaraju njihovim interesima.
I ove godine će biti dodijeljena prestižna priznanja i medalje za kvalitetu Sajma šljive. Jedan od podsajamskih sadržaja ovogodišnje manifestacije je i 8. sajam pčelarstva sa međunarodnim učešćem. Organizatori najavljuju zanimljiv i atraktivan kulturni program kao prateći dio Sajma šljive.
U pripremi je sjednica Organizacinog odbora 52. “Sajm ašljive” na kojoj će se u ponedjeljak (12.05.2025.) utvrditi prijedlog programskih sadržaja ovogodišnjeg Sajma. Kao i do sada, organizatoriće se potruditi biti dobar domaćin kako bi dugogodišnjim prijateljima, ali i novim poslovnim partnerima pružili priliku da se što bolje predstave javnosti.

Press služba Sajma šljive

- Održan 49. međunarodni sajam građevinarstva „SEEBBE 2025“ i 30. međunarodni sajam hortikulture "BeoPlant Fair 2025" -

Beograd2sajma1 

Na Beogradskom sajmu održane su dvije sajamske manifestacije u istom treminu, 49. Međunarodni sajam građevinarstva „SEEBBE 2025“ i jubilarni 30. Međunarodni sajam hortikulture "BeoPlant Fair 2025". Na ceremoniji otvaranja ovih sajamskih manifestacija, Dragan Glamočić ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede u Vladi Republike Srbije, svim učesnicima poželio je uspješnne nastupe, korisne sajamske dane i dobre poslovne dogovore, te proglasio sajmove otvorenim. Govorio je o hortikulturi kao važnom strateškom dijelu poljoprivrede Srbije, o izvozu cvijeća i ukrasnog bilja. Sajam hortikulture bio je prilika za povezivanje i jednu novu viziju hortikulture. Uz tri prateće tematske izložbe, 28. Izložbu ljekovitog bilja i preparata od meda – Darovi prirode, 13. Izložbu baštenskih i parkovskih mašina i opreme – Moto Plant Expo i 9. Izložbu organske proizvodnje – Organic Fest, sajam je i ove godine bio obogaćen dodatnim manifestacijama koje obuhvataju ljekovito bilje, organsku proizvodnju i savremenu baštensku mehanizaciju. Ova manifestacija tradicionalno okuplja ljubitelje biljaka, profesionalce iz oblasti hortikulture i sve one koji cijene ljepotu cvijeća i značaj zelenila. Priroda je ponovo u centru pažnje. Sve više ljudi otkriva radost baštovanstva, sadnje i povratka prirodi – a upravo to je duh koji donosi BeoPlant Fair, najveći domaći događaj posvećen hortikulturi. Hortikultura kao multidisciplinarna oblast poljoprivrede sve više dobija na značaju, kako u kontekstu održivog razvoja, tako i u unaprjeđenju kvaliteta života u urbanim sredinama. Ovaj sajam nije samo izložba biljaka – to je susret sa prirodom u svom najlepšem izdanju, mjesto inspiracije, znanja i održivih rješenja za život u skladu sa zelenim vrijednostima.
Na 30. Međunarodnom sajmu hortikulture BeoPlant Fair dodeljena su priznanja za doprinos hortikulturi, u znak zahvalnosti onima koji su svojom kreativnošću, trudom i kvalitetom obogatili ovu zelenu manifestaciju. Stručni žiri je ocjenjivao i nagradio ekpsonate u šest robnih grupa, dodijelio nagrade za dizajn štanda, dizajn proizvoda, za sadni materijal a uručeno je i sedam specijalnih prizinanja.

Beograd2sajma2

Kada je u pitanju sajam građevine, očekivano je ova manifestacija napunila ponovo šest hala Beogradskog sajma i nastavlja svoj rast i razvoj. To je prestižni događaj, koji daje pečat čitavoj građevinskoj industriji u regionu, a atmosfera inovacija ponovo je dominirala i na otvorenom prostoru Beogradskog sajma. Ovaj istaknuti događaj, koji je ključna platforma za susret stručnjaka, kompanija i entuzijasta građevinske industrije, predstavio je ove godine najnovije trendove, tehnologije i projekte. Beogradski sajam građevinarstva, sa svojom dugogodišnjom tradicijom i značajnim uticajem kako na regionalno, tako i na globalno tržište, izrastao je u mjesto okupljanja svih koji žele da prate savremene trendove u građevinskoj industriji. I ove godine, prema očekivanjima, sajam je privukao raznovrsne učesnike, nudeći ne samo mogućnosti za uspostavljanje novih poslovnih kontakata i zaključivanje dogovora, već i prostor za razmjenu znanja i iskustava koja mogu doprinijeti oblikovanju budućnosti građevinarstva. Međunarodni sajam građevinarstva u Beogradu predstavlja još jednu značajnu priliku za promociju inovacija i podsticanje daljeg razvoja i rasta građevinskog sektora.
Na ovogodišnjoj manifestaciji predstavilo se više od 400 izlagača iz 27 zemalja učesnica: Albanija, Austrija, Azerbejdžan, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Češka Republika, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Hrvatska, Italija, Kina, Litvanija, Mađarska, Nemačka, Poljska, Rumunija, Rusija, Severna Makedonija, Singapur, Slovenija, Srbija, Španija, Švedska i Turska.

Beograd2sajma3

Upriličeno je sedam nacionalnih izložbi koje donose inostrana dostignuća, i to slijedećih zemalja učesnica: Austrija, Crna Gora, Češka Republika, Kina, Poljska, Bosna i Hercegovina i Turska.
Kako je istaknuto tokom brojnih programskih sadržaja, u Srbiji je aktuelna realizacija više građevinskih projekata, što obuhvata izgradnju stambenih, poslovnih i rekreativnih objekata, infrastrukturne projekte, sektor energetike doživljava značajne promene kroz investicije u obnovljive izvore energije i modernizaciju postojećih energetskih resursa a u značajnom porastu su i veliki građevinski projekti koji su podstakli razvoj turizma, posebno u oblasti hotelske industrije i turističke infrastrukture. Na manifestaciji su se istakli proizvođači atraktivnih modularnih objekata za stanovanje, takozvanih kontejnera. Estetski i funkcionalno modularni objekti su izuzetno napredovali, te su čest izbor kupaca. Uz modularne objekte izloženi su i prateći objekti poput bazena i letnjikovaca. Kao najnovije tehnološko rešenje u gradnji, sajamska publika je imala priliku da vidi kompozitnu armaturu (GFRP – Glass Fiber Reinforced Polymer) i upozna se sa svim njenim prednostima. Posjetiocima sajma su prezentovani novi modeli crijepa velikog formata, a što se arhitekture enterijera tiče – proizvođači sobnih vrata izložili su aktuelnu ponudu. Na manifestaciji su predstavljeni i solarni paneli najnovije generacije, mašine za stolariju i prateća oprema.

Beograd2sajma4

"SEEBBE 2025" je i ove godine bio mjesto za ispitivanje tržišta, uspostavljanje saradnje i pokretanje novih projekata, a za domaće izlagače svakako i način da uvek budu u centru dešavanja i na nivou kriterijuma koje zahtevaju svetski standardi. Nagrada "Nova vizura" i ove godine je dodijeljenja izlagačima u nekoliko kategorija. Kantonalna privredna komora Tuzla je i ove godine prisutna na sajamskim manifestacijama Beogradskog sajma. Nakon uspješnog nastupa na sajmu turizma u februaru, nastavljeno je predstavljanje firmi članica Komore na značajnim manifestacijama koje organizuje Beogradski sajam. Na 30. međunarodnom sajmu hortikulture "BeoPlant Fair 2025" izlagale su tri firme članice Komore: "Kupres Milch" Kupres, "Juta torbice" Ilidža i Domaćinstvo "Đukarić" Teslić. Tuzlanski kanton i Bosnu i Hercegovinu predstavljala je Kantonalna privredna komora Tuzla sa tradicionalnom zajedničkom postavkom pod nazivom "Privreda TK" i ove godine na sajmu "SEEBBE". Još jedan uspješan nastup, uspostavljanje novih kontakta, razmjenu iskustva, ugovoranje novih poslova, predstavljanje svojih proizvoda i usluga, na zajedničkom izložbenom prostoru u Beogradu potpisuju firme članice Komore: "Tehnograd Company" Tuzla, "Tuzla kvarc", "Tehna" Gračanica, "Radius" Gračanica, "Annoa" Tuzla, "Lović & CO" Lukavac, "Xella BH" Tuzla, "Yavuz" Srebrenik, "Wortmann Metal" Tinja, "Bosfor Stil" Živinice, "Herceg" Srebrenik, "Borplastika" Tuzla i "Fibraworld" Gradačac.