logo tekst 6     


- Poziv za učešće na susretima privrednika -

b2b susreti2

Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji sa Privrednom komorom Vojvodine, organizuje uzvratne susrete privrednika sa područja Tuzlanskog kantona i šire regije Vojvodine. Planirano je da B2B susreti budu održani u drugoj polovini aprila ili prvoj polovini maja 2024. godine ( u zavisnosti od raspoloživosti termina i već planiranih aktivnosti) u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla, Trg slobode bb.

Pozivamo sve privrednike, predstavnike firmi članica Kantonalne privredne komore Tuzla, zainteresirane za učešće na B2B susretima i saradnju sa firmama iz Vojvodine, da se prijave u Komoru.

U prijavi je potrebno navesti interes za određene djelatnosti i aktivnosti u razgovorima sa poslovnim partnerima (prodaja, kupovina, zastupništvo, posredovanje, zajednički nastup na trećim tržištima itd...) te link web stranice firme kako bi se potencijalni partneri iz Vojvodine upoznali sa profilom firme.

Prijave dostaviti najkasnije do 8. aprila na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili telefon sa brojem 035/369-550, 360-562, mobilni 061/164-311.

Kontakt osoba za sva dodatna pitanja je Dino Kalesić, telefon 061/164-311.


- Poziv za učešće na susretima privrednika -

b2b susreti1

Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji sa Privrednom komorom Srbije – Privredna komora Beograd, organizuje uzvratne susrete privrednika sa područja Tuzlanskog kantona i Beograda. Planirano je da B2B susreti budu održani u drugoj polovini aprila ili prvoj polovini maja 2024. godine ( u zavisnosti od raspoloživosti termina i već planiranih aktivnosti) u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla, Trg slobode bb.

Pozivamo sve privrednike, predstavnike firmi članica Kantonalne privredne komore Tuzla, zainteresirane za učešće na B2B susretima i saradnju sa firmama iz Beograda i Srbije, da se prijave u Komoru.

U prijavi je potrebno navesti interes za određene djelatnosti i aktivnosti u razgovorima sa poslovnim partnerima (prodaja, kupovina, zastupništvo, posredovanje, zajednički nastup na trećim tržištima itd...) te link web stranice firme kako bi se potencijalni partneri iz Srbije i Beograd upoznali sa profilom firme.

Prijave dostaviti najkasnije do 8. aprila na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili telefon sa brojem 035/369-550, 360-562, mobilni 061/164-311.

Kontakt osoba za sva dodatna pitanja je Dino Kalesić, telefon 061/164-311.

 

O T K A Z A N O

Kantonalna privredna komora Tuzla poziva Vas na seminar 

„Kako do ugovora u javnim nabavkama“

srijeda, 17.4.2024. godine od 9,oo do 15,3o sati
u velikoj sali Komore, Trg slobode bb, Tuzla.

Javne nabavke

Seminar je namjenjen odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke, osobama koji pripremaju ponudu, advokatima i sudijama, službenicima za javne nabavke, kao i svima onima koje interesuju javne nabavke.

Teme koje će seminar obrađivati:
1. Osnovi sistema javnih nabavki
2. Tenderska dokumentacija i ponuda
3. Žalba i žalbeni postupak
4. Radionica - primjena Zakona

U okviru četvrte teme koja se odnosi na primjenu zakona, rješavat će se konkretni primjeri iz prakse od strane učesnika, uočavanje nepravilnosti u TD i odluke ugovornog organa, mogući načini korigovanja.
Predavač:
Prof.dr. Nermin Lapandić uposlenik je Ministarstva odbrane BiH i trenutno radi u Sektoru za nabavku i logistiku. Također, vanredni je profesor Univerziteta u Sarajevu, na kojem je voditelj prvog master studija javnih nabavki u Bosni i Hercegovini koji se izvodi na Fakultetu za upravu Univerziteta u Sarajevu. Prema odluci Vijeća ministara član je Radne grupe Vijeća ministara BiH za izmjenu i dopunu Zakona o javnim nabavkama. Autor je knjige „Postupak ugovaranja javne nabavke“ kao i više od dvadeset naučnih radova od kojih je šest iz javnih nabavki.

Iznos kotizacije po učesniku:
• za članice KPKTZ: 180,00 KM (2., 3.,..n-ti učesnik 150 KM)
• za ostale polaznike: 220,00 KM (2.,3.,...n-ti učesnik 190 KM)

Cijene su sa uračunatim PDV-om.

Uplate kotizacije na račun broj: 132-100-0299210088

Popunjen prijavni obrazac i dokaz o uplati potrebno je poslati najkasnije do ponedjeljka 15.4.2024. godine na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Više informacija na broj telefona 035/369-551, Edina Kurtić.

PRIJAVNI OBRAZAC

Teme koje se obrađuju

1. Osnovi sistema javnih nabavki:

  • Sistem javnih nabavki u Bosni i Hercegovini
  • Portal javnih nabavki i registracija privrednih subjekata
  • Principi javnih nabavki u primjeni Zakona o javnim nabavkama

Koraci u procesu dodjele ugovora

2. Tenderska dokumentacija i ponuda

  • Elementi TD
  • Pravila postavljanja uslova profesionalne, tehničke i ekonomske sposobnosti u TD
  • Ponuda i dokazi za kvalifikovanost

3.Žalba i žalbeni postupak

  • Izjavljivanje žalbe na TD
  • Izjavljivanje žalbe na odluku o izboru ili poništenju postupka


4.Radionica - primjena Zakona

  • Rješavanje konkretnih primjera iz prakse od strane učesnika (uočavanje nepravilnosti u TD i odlukama ugovornog organa, mogući načini korigovanja)
  • Postavljanje pitanja od strane učesnika i odgovori

- API Riznica iz Živinica učesnik na 4. Nacionalnoj konferenciji pčelarstva, apiterapije i apiturizma sa međunarodnim sudjelovanjem u Labinu -

Api A Handalic1

Proteklog vikenda u Labinu/ Hrvatska održana je “4. Nacionalna konferencija pčelarstva, apiterapije i apiturizma sa međunarodnim sudjelovanjem” na kojoj je ravnopravno učestvovala i API Riznica pčelarstva Handalić iz Živinica.

Sa Asmirom Handalićem razgovarali smo o učešću na samoj konferenciji, ostvarenim kontaktima te kakve dojmove novi i o novim planovima API Riznice:

Učinjena nam je iznimna čast da na jednom od najprestižnih događaja za pčelarstvo u regionu, „ 4. Nacionalnoj konferenciji o pčelarstvu, apiterapiji i apiturizmu sa međunarodnim sudjelovanjem“ koja je održana ovog vikenda u dvorani SC „Franko Mileta“ u Labinu, Hrvatska predstavimo rad naše Api Riznice – rekao naje na samom početku razgovora g-din Handalić, te nastavio …
Organizator ovog događaja bila je Pčelarska udruga Labin na čelu sa g.Darko Martinovićem, a suorganizator je Hrvatsko apiterapijsko društvo na čelu sa dr.gosp Gordanom Hegić i Grad Labin. Prepoznata je ideja kojom se rukovodimo u razvoju projekta Api Riznice u sklopu našeg PPG-a, te smo imali priliku da budemo jedan od izlagača na ovom važnom događaju.

Ovo je bila jedinstvena prilika da osim razmjene kontakata i novih poznanstava, na licu mjesta čujemo o pozitivnim iskustvima ali i problemima sa kojima su se susretale naše kolege iz regiona pri realizaciji svojih ideja.

Pored toga što smo predstavili razvojni put Api Riznice od jednog standardnog pčelinjaka do mjesta na kome je već sada moguće realizovati projekte u sklopu Api turističke ponude našeg PPG-a, uspjeli smo i da predstavimo razvojni put naših proizvoda do kojih dolazimo kroz našu pčelarsku proizvodnju.

Api A Handalic2

Slobodno možemo reći da smo ostavili više nego pozitivan dojam i privukli pažnju učesnika i prisutnih medija predstavljanjem naših proizvoda u okviru nastajućeg brenda:

Korporativni pokloni:
– teglice sa okusom i ukusom
– slatka rezerva okusa i ukusa

Ostvareni su kontakti sa predstavnicima turističke zajednice Istarske, a također i Karlovačke županije, gdje smo obostrano iskazali želju za izgradnju saradnje kroz organizovanje međudržavnih studijskih posjeta s ciljem razmjene iskustava i uzajamne pomoći u rješavanju problema koji pritiskaju pčelarstvo u obje države – dodao je Asmir Handalić, te s obzirom da je Pčelarska udruga Labin na čelu sa g.Martinovićem uspjela da realizuje zavidan broj projekata Evropske Unije koji se odnose na pomoć i subvencioniranje u pčelarstvu, isti su ponudili svaki vid pomoći našim pčelarima vezano za njihova iskustva u realizaciji ovih projekata.

Nakon realizovane konferencije zajedno sa domaćinima smo obišli i njihov Urbani (gradski) pčelinjak koji su uspjeli da realizuju uz podršku fondova Evropske Unije.

Zahvaljujemo se organizatorima Pčelarskoj urduzi Labin na srdačnom prijemu, te se radujemo se nastavku saradnje, novim susretima i projektima u kojima će učestvovati i Api Riznica Handalić – rekao nam je na samom kraju Asmir Handalić vlasnik i pokretač API Riznice Handalić.

boljatuzla.ba

- Zajednička mreža bankomata za veću dostupnost usluga -

NB Atos

Nova banka i Atos bank udružile su mreže bankomata i time svojim korisnicima omogućile besplatno podizanje gotovine debitnim karticama obje banke. To znači da korisnici platnih kartica jedne banke mogu da podižu novac na bankomatu druge banke bez naknade.

Zajednička mreža od preko 150 bankomata omogućava lakši i povoljniji pristup sredstvima na tekućem računu. Dostupnost i rasprostranjenost bankomata imaju ključnu ulogu u poboljšanju bankarskog iskustva korisnika, jer omogućavaju upravljanje finansijama na efikasan način, bez potrebe za čekanjem u redovima ili za usklađivanjem sa radnim vremenom poslovnica.

Kvalitetna mreža bankomata predstavlja osnovu bankarske usluge koja odgovara potrebama savremenog društva. Smanjenje troškova i povećana dostupnost odraz su posvećenosti intuitivnim rješenjima za lakši i brži pristup novcu, što je u skladu sa vizijom pružanja najboljeg iskustva korisnicima usluga Nove banke i Atos bank.