logo tekst 6     

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na internacionalnu radionicu: “Emocionalni menadžment”.

koja će biti održana 25.1.2024. sa početkom u 10:00 sati, u kongresnoj sali Grand hotela Tuzla, galerija 1. sprat, ul. ZAVNOBiH br 13, Tuzla

Ključ održivog menadžmenta u današnjem, a posebno budućem korporativnom upravljanju je u emocionalnom menadžmentu. Balans emocija i razuma, stvara stabilno emocionalno okruženje, pozitivno organizaciono ponašanje, te postaje glavna odrednica poslovnog razvoja. Emocionalna inteligencija je sposobnost da prepoznamo i nadgledamo sopstvena i tuđa osjećanja, emocije i da je koristimo kako bismo shvatili mišljenje i akcije drugih ljudi.

icc emocionalni menadzment

Teme radionice:

  • Emocionalna inteligencija
  • Arhitektura emocionalnog menadžmenta
  • Emocionalno upravljanje ljudskim resursima
  • Ključne karakteristike emocionalnih lidera
  • Timski rad i indikator timskog uspjeha
  • Kompetencija, samopouzdanje i empatija emocionalnog lidera
  • Identifikacija i upotreba emocija u komunikaciji
  • Empatija i empatijsko slušanje
  • Mjerenje intenziteta emocija
  • Rješavanje konfliktnih situacija i negativnih emocija
  • Percepcija i motivacija

Agenda
10:00 Početak radionice
10:05 – 12:00 Radionica 1. dio
12:00 – 12:15 Pauza
12:15 – 14:00 Radionica 2. dio
14:00 – 14:30 Panel diskusija/pitanja/impresije
14:30 Zakuska i poslovno druženje

Uvodna riječ:
Dr.sc. Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle

Predavači ICC/Elite Academy Tim:
Jasmin Hasančević, direktor ICC Tuzla
Miša Pavičević, direktor Elite Academy Balkans
Nataša Stanković, stručni saradnik i certificirani ekspert za psihometrijaska testiranja

Specijalni gost:
Valter Ribichesu, potpredsjednik Elite Academy Italija, član menadžmenta kompanije “Enegan”,Italija, najbrže rastuće kompanije u oblasti energetike u EU.

Voditelj panel diskusije:
Vana Mujčinović, ICC PR

Ovo je i prilika da razmjenite iskustva i mišljenja sa stručnjacima koji iza sebe imaju dugogodišnji rad u oblasti korporativnog upravljanja, te upоznate dio Italijanske Elitne Akademije za Balkan.

Kotizacija: 220,00 KM po osobi

Prijave za radionicu možete poslati na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 23.01.2024. (poziv se zatvara nakon popunjenosti kapaciteta). Za dodatne informacije se možete obratiti na broj telefona 061/727-363.

Dobro nam došli!
ICC/Elite Academy


- Putovanje u dobro poznato! -

BGsajam logo

Još se nismo dovoljno oporavili od praznične euforije a već ulazimo u ozbiljan svet sajamskih čuda, od kojih svi zajedno živimo.

Vidi se to već i po početnom, januarsko-februarskom delu prolećne sezone na Beogradskom sajmu, koji završava ni manje ni više nego 45. Međunarodnim sajmom turizma u Beogradu, najvećim i najposećenijim te vrste u regionu, koji će se održati od 22. do 25 februara 2024. godine u halama 1 i 4.

Pod sloganom "Avantura počinje ovde!" ovaj susret kultura i avantura promovisaće nove destinacije, first minute ponude, domaće i inostrane smeštajne kapacitete, turističke regije i atrakcije. Na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.

I ove godine posetioci će iz velike ponude, već prema svojim afinitetima, moći da izaberu porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja...

Za one čija sledeća avantura počinje upravo na Sajmu turizma na Beogradskom sajmu, ovogodišnje otkrivanje nekog novog sveta uključuje istraživanje najnovijih inovacija u turističkoj industriji, upoznavanje sa najnovijim tehnološkim trendovima koji će unaprediti putovanje, bilo da je reč o digitalnim vodičima, pametnim putnim aplikacijama ili ekološki održivim putovanjima. Tu su i stručnjaci iz industrije koji će objasniti kako se turizam prilagođava savremenim potrebama putnika.

U isto vreme, i pod okriljem Sajma turizma, u hali 2 Beogradskog sajma će od 22. do 25. februara biti održan i 19. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme "Horeca - Oprema", koji će pod sloganom "Poslužite se" okupiti brojne domaće i inostrane kompanije iz najrazličitijih oblasti u vezi sa ugostiteljskim delatnostima koje svaku turističku ponudu dižu na viši nivo - proizvodnjom i prodajom hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opremom za kuhinje, restorane i barove. Tu su i posteljina i peškiri, sredstava za održavanje, proizvođači hrane i pića i dr.

Ovaj veliki multimedijalni događaj svim učesnicima i posetiocima omogućiće poslovne kontakte, upoznavanje, umrežavanje i uspostavljanje poslovnih odnosa i partnerstva za dalju saradnju. A svi ovi aspekti zajedno čine Sajam turizma na Beogradskom sajmu najvažnijim godišnjim događajem u promociji, razvoju i unapređenju turističke industrije regiona.

Međutim, Turizam i Horeca - Oprema samo su finale, vrh užarenog brega prvog dela prolećne agende Beogradskog sajma, koja već od 25. do 27. januara počinje petim izdanjem vodećеg regionalnog sajamsko-konferencijskog događaja u oblasti voćarstva, vinogradarstva i povrtarstva - manifestacijom Agro Belgrade 2024.

Više od 500 izlagača iz regiona i sveta predstavlja dostignuća u oblastima svežeg, smrznutog i prerađenog voća, povrća i grožđa, poljoprivredne mehanizacije, sistema za navodnjavanje, sistema protivgradne zaštite, rasadnika, semenskih i hemijskih kuća i drugih segmenata neophodnih za uspešno bavljenje ovim granama poljoprivrede. Tokom tri dana ovog vrhunskog sajamsko-konferencijskog događaja biće organizovane i stručne konferencije i sastanci na kojima će eminentni stručnjaci i predstavnici institucija, organizacija i kompanija te predstavnici velikih evropskih i domaćih lanaca, kupaca i distributera aktuelizovati teme iz oblasti voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva, tržišta voća i povrća, klimatskih promena i njihovog uticaja na promene u proizvodnji voća i povrća i brojne druge.

Početak februara, od 8. do 10, u hali 3 Beogradskog sajma, rezervisan je za Balkan Textile 2024, poslovnu manifestaciju koja okuplja proizvođače tekstila, uvoznike i trgovce, a pored najboljih tkanina, izlagači na Sajmu prikazuju i najbolje mašine i opremu iz tekstilnog sektora.

Cilj je najbolji način da izvoznici pronađu uvoznike, domaće proizvođače i velike trgovce na malo koji podstiču potražnju i time proširuju svoje kanale prodaje u Srbiji. Sajam je zamišljen kao unosna platforma i neizostavna šansa za privilegovane učesnike, gde su vrhunski proizvodi, oprema i mašine u tekstilnom sektoru predstavljeni od strane izlagača iz različitih zemalja publici uspešnih preduzetnika koji imaju motivaciju i kapital da ulažu u nove poslovne poduhvate. Sajam svojim ekskluzivnim učesnicima nudi najefikasniji način za osvajanje tržišnog udela u zemlji gde će se spojiti ponuda i tražnja pod jednim krovom kako bi kompanije izvoznice iskoristile prilike u Srbiji i povećale obim izvoza.

Konačno, februar će obeležiti i 15. Državni pčelarski sajam, koji će biti održan u hali 2 Beogradskog sajma 10-11. februara 2024. „Slatki sajam“ je međunarodna izložbeno-prodajna manifestacija koju organizuje Savez pčelarskih organizacija Srbije, a posetioci imaju priliku da vide kompleksan prodajni, izložbeni, obrazovni, promotivni, privredni i turistički sadržaj i program. Sajam je prilika da se, pored meda i drugih pčelinjih proizvoda, po najpovoljnijim uslovima nabavi i kompletna pčelarska oprema i repromaterijali.

Dobro došli na početak još jedne uspešne poslovne godine Beogradskog sajma!

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 


Mostarski sajam je, po broju izlagača i posjetitelja, svakako najuspješnija sajamska izložba u Bosni i Hercegovini. Ove godine, 25. međunarodni sajam gospodarstva biće održan u Mostaru od 16. do 20. aprila. Mostarski sajam je, po broju izlagača i posjetitelja, svakako najuspješnija sajamska izložba u Bosni i Hercegovini. Zbog činjenice da je razina gospodarske proizvodnje u Bosni i Hercegovini, upravo kao i njeno tržište, suviše mala da bi opravdala usko specijalizirane sajamske priredbe, donijeli smo odluku da domaćim i inozemnim izlagačima iz različitih poslovnih područja omogućimo da, jedanput godišnje, svoja postignuća pokažu na jednom mjestu.

Opširnije, klikom na sliku...

MOsajam2024


- Od zanatske radionice sa dva radnika do ozbiljnog brenda sa 420 ljudi -

Herceg1

Herceg iz Srebrenika svoje začetke bilježi kao porodična zanatska radionica, a danas je respektabilna kompanija sa tradicijom dugom 40 godina. Slovi za regionalnog lidera u proizvodnji ALU i PVC stolarije, a brend na koji Bosna i Hercegovina može biti ponosna, prepoznat je i širom Evropske unije.

U centru industrijske zone u Srebreniku danas je smještena kompanija Herceg, koja u svom proizvodnom portfoliju nudi najsavremeniju ALU i PVC stolariju. Priča o ovoj kompaniji datira još iz 1983. godine, kada su Mustafa Herceg i Sulejman Hercegovac osnovali porodičnu zanatsku radionicu.

Značajniji poslovni zamah Herceg ostvaruje u poslijeratnom periodu. Posebno se ističe 2001. godina kada se realizira prvi izvoz za Belgiju, a zatim su njihovi proizvodi krenuli put Holandije. Nakon toga uslijedila je ekspanzija na evropskom tržištu, kao i rast fabrike za proizvodnju ALU i PVC stolarije.

  • Kompaniju naslijedili mlađi naraštaji, a tajna je u tome da je “paze kao sestru”

Herceg2

Kompanija se danas nalazi u rukama mlađih naraštaja porodice Herceg, a posebno je pohvalno to da smjena generacije nije negativno utjecala na ono što je izgradilo. Naprotiv, mladalačka poslovna energija, koju nose vlasnici i zaposlenici, dovela je do toga da je Herceg danas prepoznatljivi evropski brend.

O tome kako je izgledao prijenos iskustva i ljubavi prema ovome poslu na mlađe naraštaje najbolje svjedoči jedan od današnjih suvlasnika Edin Herceg. Kako kaže u razgovoru za Klix.ba, riječ je o nečemu što se odvijalo sasvim prirodnim tokom, a u njegovom slučaju – još od dječačkih dana koje je vrlo rado provodio za radnim mašinama.

“Naši roditelji su osnivači kompanije, a mi smo kao djeca odrasli u radionici, ali i među samim proizvodnim pogonima. Kako smo rasli mi, rasla je i kompanija te smo generalno upućeni u sve segmente poslovanja, proizvodnje i drugih procesa. Tokom školovanja, raspuste sam provodio radeći u proizvodnji, prodaji i nabavci. Nakon svih ovih godina, slobodno mogu reći da je ova kompanija moja sestra koju pazim i nastavljam je razvijati kao i prethodni vlasnici”, priča nam Edin Herceg.

Dalje se nadovezuje da su roditelji na njega, ali i ostale nasljednike kompanije, uspjeli prenijeti sve vrijednosti koje su smatrali za bitne, poput posvećenosti poslu, tehnološkom procesu rada, ulaganjima u opremu, ali i u glavni resurs – ljude.

“Uvijek su nam podcrtavali koliko je bitno da smo tu jedni za druge, te da ne možemo odustati onda kada je nama dovoljno, već da moramo misliti na sve ljude, naše radnike, sa kojima smo sve postigli, a to činimo i danas”, nadovezuje se Herceg.

Direktor kompanije Nahid Unkić ističe da je teško navesti samo jedan događaj koji je opredijelio Herceg da postane ono što danas jeste.

“Sama ekspanzija se ostvaruje upravo izlaskom na inozemno tržište, a osnivači su napravili izuzetno dobre pripreme aktivnosti te je kompanija još od 2003. godine imala odvojen menadžment od vlasništva. Preuzimanjem vlasništva od mlađih generacija, odnosno nasljednika, nisu uslijedile značajnije promjene jer sistem koji je uspostavljen nastavio je sa daljim funkcioniranjem. Shodno dobrim temeljima još od osnivanja omogućen je daljnji rast i ostvarenje još boljih rezultata”, kaže nam Unkić.

  • Počeli s dva zaposlenika, a danas ih je više od 420

U svojim začecima Herceg, kao zanatska radionica kako je počeo, imao je svega dva zaposlenika. Vremenom je taj broj rastao, te u konačnici kompaniju danas čini 420 ljudi. Pored Bosne i Hercegovine, svoja predstavništva imaju i u Holandiji, Belgiji i Švicarskoj.

“S obzirom na veličinu preduzeća, mi već sada imamo okvirno 40 osoba koje su napustile našu kompaniju i otišle u zasluženu penziju. Imamo veliki broj porodica koje su ovdje zaposlene te smo u situaciji da su roditelji ovdje nekada imali radni angažman, a sada su ga dobila njihova djeca. Osim toga imamo i slučajeve da nam u istom periodu rade roditelji, odnosno supružnici skupa sa svojom djecom”, kaže Unkić.

U proizvodnim halama ove kompanije vlada posebna, porodična atmosfera, a zalagenje radnika vodilja su ka uspjehu koji ostvaruje Herceg.

“Proizvodni pogon je složen i podijeljen je u više različitih segmenata i odjeljenja. Cjelokupan proces pojedincu bi bio izuzetno težak za kontrolirati te zbog toga imamo izgrađen izuzetno dobar sistem rukovođenja. Pored samog upravljačkog dijela imamo i rukovodioce cjelokupnog proizvodno-tehničkog sektora, pojedinih odjela te grupa zaposlenika. Jedino na takav način sve kao cjelinu možemo držati u redu i željenom pravcu”, pojašnjava nam Unkić.

Prvi ALU i PVC prozori koji su nastali u zanatskoj radionici uveliko se razlikuju od onih koji se danas proizvode. Za izradu svih elemenata stolarije koriste se visokokvalitetni repromaterijali. Da su Hercegovi proizvodi i usluge po svjetskim standardima, potvrđuju klijenti širom Bosne i Hercegovine i Evropske unije.

“Kao i sve ostale djelatnosti, proizvodnja prozora i vrata je uveliko napredovala u proteklih 30 i više godina. Proizvodi su danas znatno kvalitetniji, ostvaruju bolja termička svojstva, zvučnu izolaciju i slično. U ovoj oblasti je veoma izazovno pratiti savremene trendove jer kontinuirano morate biti u toku šta se dešava na tržištu, koje su promjene koje dolaze i u skladu sa time reagovati”, dodaje Unkić.

Herceg3

  • Biti posvećen kvaliteti i prihvatiti odgovornost kao ključ postojanosti

Na naše pitanje šta je ključno za prepoznatljivost, a na kraju i opstanak na ovom tržištu, kako u BiH, ali i regiji te Evropskoj uniji, Unkić prije svega navodi posvećenost kvalitetu, postprodajnom servisu i odnosu sa kupcima. Također, kako naglašava, veoma je važno ne bježati od odgovornosti za eventualne pogreške i izazove sa kojima se susreću oni kao proizvođači ili eventualno krajnji kupci.

“Najvećim izazovom u poslovanju trenutno smatramo manjak kvalifikovane radne snage. Naime, u posljednje vrijeme je sve teže naći kvalifikovane i zainteresirane radnike, koji su spremni raditi kao što su to činile generacije prije njih”, dodaje Unkić.

Herceg kao poslodavac prije svega nudi sigurnost zaposlena i primanja, uz obavezno izmirivanje svega onoga što nameće nadležni zakon o radu. U svom odnosu s radnicima idu i korak dalje te im pružaju primanja koja se odnose na regres, naknade za praznike te podršku u vremenu inflacije. Prema ranijoj uredbi Vlade FBiH, svim zaposlenicima je isplaćen iznos od po 1.050 KM, a prema danas aktuelnoj, već su dobili određeni dio novčanih sredstava. Prema planu, puni iznos bi trebao biti realiziran do kraja juna ove godine.

“Herceg kao brend u odnosu na druge koji se bave istom djelatnošću, prije svega je jedinstven u pogledu naših kapaciteta, proizvodnih pogona, tehnologije koju koristimo u proizvodnji te znanju i vještinama naših zaposlenika. Zbog toga mislim da rijetko koja kompanija trenutno može parirati nivou znanja i sposobnosti koje posjedujemo u pogledu proizvodnje prozora i vrata”, naglašava Unkić.

Planovi ove kompanije u budućnosti su, prije svega, fokusirani na rast prodaje i proširenje proizvodnih pogona. Veoma značajna ulaganja, koja premašuju zbir investicija u prethodnih pet godina, su realizirali tokom prošle godine, a nastavljaju se i u 2024. te se odnose na program proizvodnje PVC i ALU prozora i vrata.

Također, veliki zamah slijedi u martu ove godine, za kada je najavljen početak proizvodnje drvene stolarije, a koja je sastavni dio već spomenutih investicija.

biznisinfo.ba


Povodom stvaranja uslova za uvođenje novog zanimanja monter foto-naponskih sistema i edukacije za profesore elektro i građevinske struke koja će se održavati naredna tri dana, jučer je ministar obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona Ahmed Omerović posjetio Elektrotehničku školu u Tuzli. Edukaciju za unaprjeđenje vještinja i znanja za planiranje, montiranje i održavanje foto-naponskih sistema organizuje Centar za ekologiju i energiju Tuzla kao partner Ministarstva obrazovanja TK i Caritasa Švicarske.
Najvažniji korak prvi kako bi se uvelo ovo zanimanje prema riječima ministra Omerovića, je saradnja sa Pedagoškim zavodom i donošenje novog nastavnog plana i programa za zanimanje monter foto-naponskih sistema.

monteri

„Trenutno su u toku formalno pravne procedure za uvođenje ovog zanimanja u Elektrotehničkoj školi u Tuzli ali važan segment u svemu ovom jeste i obuka kadra - naših profesora koji će predavati ovu oblast. Koji će pripremati sve one učenike koji upišu ovo zanimanje i koji će ih pripremati da steknu određena znanja, vještine i kompetencije kako bi mogli na tržištu rada da daju sve ono što je potrebno. Jedan od razloga iz kojih je ovo zanimanje veoma važno jeste energetska tranzicija koju BiH mora uraditi“, kazao je ministar Omerović.
Saradnju sa resornim ministarstvom i Pedagoškim zavodom direktorica Centra za energiju i ekologiju Tuzla Džemila Agić apostrofira kao izuzetan primjer.
„Postoji sinergija između Kantonalnog ministarstva, Pedagoškog zavoda, menadžmenta dvije škole i naših međunarodnih partnera koji samo imaju dobru volju i želju da pomognu Bosni i Hercegovini da uskladimo naše obrazovni sistem i nastavni program u skladu sa evropskim i svjetskim trendovima.“
Centar za ekologiju i energiju Tuzla ovaj projekat provodi u saradnji sa švicarskim partnerima Fordervein (Švicarsko udruženje za podršku) i Polybau škola/Centar za obuku Uzwil koji i finansiraju ove projekte. Stručna teorijska i praktična obuka organizovana je sa profesorima iz Švicarske.
Direktor Mješovite srednje elektrotehničke škole Tuzla Mirnes Avdić naglašava da je urađeno istraživanje koje je pokazalo da ni jedna škola u BiH ne obrazuje ovo zanimanje.
Jedan od partnera u ovom projektu je Mješovita srednja građevinsko geodetska škola čiji direktor Kadrija Ibišević napominje da su oni zaduženi za obrazovanje odraslih.
„Nakon ovih radionica na sljedećem okupljanju mi ćemo organizovati obuku za odrasle, odnosno nezaposlene osobe koje se vode na evidencijama ustanova za zapošljavanje a ujedno i osobe koje su već u radnom odnosu a žele da se prekvalifikuju i da se osposobe za montiranje i pripajanje foto-naponskih panela u mrežu.
Ovom je prilikom istaknuto da će mladi ljudi koji budu zainteresovani za ovo zanimanje imati dobru prespektivu.

16.1.2024. godine