logo tekst 6     


Petak, 14. februara sa početkom u 10,3o sati
Institut za edukaciju Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore BiH u suradnji sa SIPPO-om (Švicarski program podsticanja uvoza u EU i Švicarsku) organizira seriju radionica sa ciljem jačanja izvoznih kapaciteta firmi iz sektora svježeg voća i povrća. Radionica na temu “Regionalno brendiranje i promocija“ biće održana u petak 14. februara  2014. godine sa početkom u 10,3o sati u prostorijama Kantonalne privredne komore Tuzla – velika sala. Radionica ima za cilj da pokaže kako poboljšati konkurentnost proizvoda, te samim tim i prodaju, a u okviru iste će se obraditi sljedeća pitanja:
-  Definicija riječi brand i šta ona znači?
-  Kako stvoriti brand s posebnim naglaskom na regionalno brendiranje?
-  Kako stvoriti uspješnu poruku?
-  Tko može stvoriti brand?
-  Brand vs. obični proizvod s regionalnim porijeklom
-  Razvoj brenda – koraci, zahtjevi, budžet
-  Alati za uspješnu promociju brenda
-  Brendiranje u poljoprivredi
-  Uspješni brendovi u poljoprivredi
Pored toga, učesnici radionice će se upoznati sa mjerama podrške sektoru voća i povrća koje će u narednom periodu obezbijediti SIPPO, u suradnji sa VTK/STK BiH. Predavač na radionici je prof. dr Nenad Brkić, profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.