logo tekst 6     


USAID WHAM Projekat je objavio novi javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava.

USAIDwham


 
USAID WHAM poziva sve zainteresovane i kvalifikovane organizacije da dostave svoje projektne prijedloge za podršku putem bespovratnih sredstava kako je detaljnije navedeno u nastavku:
 
Datum izdavanja: 13-11-2020.
Datum zatvaranja: 11-12-2020.
Ukupni iznos potencijalnih dodijeljenih sredstava: USD 250.000
Procijenjeni broj dodijeljenih ugovora: 8
Maksimalni iznos po ugovoru: USD 70.000
 
Objavljeni javni poziv je fokusiran na osposobljavanje radne snage te se nalazi u prilogu.
 
Za kompletnu dokumentaciju posjetite web stranicu http://www.whambih.org/.
 
Rok za dostavu grant aplikacija je 11-12-2020. do 18:00 časova po lokalnom vremenu.


U sudskoj praksi Federaciji BiH sve je veći broj sporova u kojima radnici traže sudsku zaštitu zbog mobinga i/ili uznemiravanja na radnom mjestu, posebno u javnom sektoru. No, svaki neriješeni konflikt s nadređenima ili s kolegama općenito ne predstavlja mobing odnosno uznemiravanje.
Kako radnici često pogrešno smatraju da neko ponašanje spram njih predstavlja mobing, odnosno uznemiravanje, oni nerijetko "gube" u ovoj vrsti sporova. Pri tome poseban se problem pojavljuje kada radnici iskoriste zakonsku mogućnost prekida rada uz istovremeno vođenje spora i primanje naknade plaće za vrijeme tog spora. Neovisno o riziku koji se radnik izlaže, analizom sudske prakse može se ipak zaključiti da je sve veći broj pravosnažnih sudskih odluka kojima se poslodavcima nalaže da radnicima naknade imovinsku i neimovinsku štetu koja im je zbog mobinga i uznemiravanja nastala.
Kako bi se izbjegli sudski sporovi u kojima tužitelj sa svojim zahtjevima neće uspjeti kao i kako bi i poslodavci i radnici mogli prepoznati u kojem pravcu će se razvijati spor vezan uz mobing i/ili uznemiravanje na poslu korisno je znati na što se u postupku utvrđivanja postojanja mobinga i uznemiravanja i njihovih štetnih posljedica treba obratiti posebna pažnja.
Pozivamo vas da se pripremite za ovu vrstu seminara i iskoristite mogućnosti koje vam se pružaju na ovom seminaru. Ovo je prilika da dobijete odgovore na brojna pitanja, dileme i probleme s kojima se susrećete u oblasti zaštite dostojanstva radnika.
Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara, pružanju restoranskih usluga, smještajnih kapaciteta i slično.
U slučaju daljnjeg širenja Coronavirusa organizator zadržava pravo da otkaže zakazani seminar i prijavljenim učesnicima seminara ponudi uslugu interaktivnog webinara o čemu će svi učesnici biti blagovremeno informisani.
Opširnije informacije o sadržaju seminara, prijavi, predavaču, kotizaciji, priručnicima, klikom na sliku...

mobing


Autonomna pokrajina Vojvodina i Skupština evropskih regija u saradnji sa Privrednom komorom Vojvodine, Razvojnom agencijom Vojvodine i Evropskom mrežom preduzetništva, po treći put organizuju Regionalni poslovni forum koji će se održati 10. novembra 2020. godine. Regionalni poslovni forum biće organizovan u onlajn okruženju a praćenje događaja je moguće onlajn u realnom vremenu. Konferencija će biti organizovana uz maksimalne mjere zdravstvene zaštite i poštovanje svih važećih propisanih epidemioloških mjera.

RPF


Učesnici Foruma su eminentne kompanije iz regije, kao i regionalne privredne komore, regionalne razvojne agencije i druge institucije koje pružaju podršku za razvoj malih i srednjih preduzeća i pobolјšanje ekonomske klime za poslovanje i nove investicije.
Regionalni poslovni forum vam nudi mogućnost da iznesete i predstavite vaš poslovni potencijal i ideje i da se povežete sa kompanijama i institucijama koje podržavaju razvoj poslovne klime i priliv novih investicija.
Međunarodni događaj pruža dodatnu podršku kompanijama da pronađu međunarodnog partnera. Učesnicima će biti ponuđena mogućnost zakazivanja i održavanja B2B sastanaka sa kompanijama i institucijama učesnicima Foruma prema sopstvenim potrebama, a na osnovu informacija o registrovanim učesnicima.
Sektori koji će biti predstavlјeni su:
•    Polјoprivreda i prehrambena industrija
•    Građevinska industrija
•    Informacione i komunikacione tehnologije i kreativna industrija
Platforma za organizaciju „jedan na jedan“ sastanaka dostupna je klikom na link https://rbf2020novisad.talkb2b.net/ i pruža mogućnost za promociju poslovne saradnje između regija, uklјučujući sporazume o slobodnoj  trgovini i proizvodnji, udružene projekte tj. zajednička ulaganja i zajednički pristup trećim tržištima, kao i razmjenu tehnologija i znanja i saradnju u projektima sa visokim stepenom konkurencije i inovacija, finansiranih od strane EU i drugih donatora.
Za dodatne informacije molimo posjetite: http://www.rbf.vojvodina.gov.rs ili kontaktirajte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

ili klikom na sliku...


Želim Vas obavijestiti da će Imel održati webinar na temu Specifičnosti vrsta Ugovora o radu i evidencija kroz ImelHR, u utorak, 20.10.2020. godine sa početkom u 11,oo sati. Ugovor o radu središnja je kategorija koja kroz elemente rada, zarade i subordinacije određuje radni odnos i time zahtjeva posebnu pažnju.

imel


Webinar će dati odgovore na sledeća pitanja:
•    Kako kroz Imel HR jednostavno primjeniti specifičnosti Zakona o radu?
•    Kako evidentirati različite vrste ugovora i radnih odnosa?
•    Kako se odnositi prema privremenim i povremenim poslovima?
•    Koji je tretman ugovora po različitim zakonskim rješenjima u FBiH i RS?
•    Kako evidentirati prestanak radnog odnosa?
Predavač Izudin Čeliković glavni konsultant i specijalista za analizu poslovnih procesa i reviziju informacionih sistema
Učešće na webinaru je besplatno i obavezne su prijave.
Prijave se mogu izvršiti ispunjavanjem online prijavnog obrasca najkasnije do 20.10.2020. godine do 09:00 sati.
Neposredno prije početka edukacije učesnici će dobiti link za pristup webinaru.

FINconsult je počeo sa 28. ciklusom online edukacije kandidata za sticanje zvanja u finansijsko-računovodstvenoj profesiji u BiH, certificirani računovođa (CR) i 8. ciklusom edukacije za ovlaštenog revizora (OR).
Komparativne prednosti online nastave :
1.       Dostupnost edukativnog materijala  (predavanja i vježbi) 24/7
2.       Pristup edukativnim materijalima u vrijeme kad  odgovara kandidatima
3.       Mogućnost pregleda materijala više puta, po potrebi
4.       Eliminiranje troškova dolaska do lokacije za održavanje obuke
5.       Komunikacija sa predavačima putem e maila i vibera.

FinCRiOR


Prijave u toku!
Za online prijavu za CR, kliknite na sljedeći link: http://prijave.finconsult.ba/?izbor=25
Za online prijavu za OR, kliknite na sljedeći link: http://prijave.finconsult.ba/?izbor=26
POHAĐAJTE NAJKORISNIJU I NAJISPLATIVIJU EDUKACIJU.

  • CILJ EDUKACIJE

Pripremiti kandidata za uspješno polaganje ispita i osposobiti za obavljanje poslova finansijsko-računovodstvene profesije.
VIŠESTRUKA KORISNOST
•    Savladavanje materije po predmetima (Programu) u vrlo kratkom periodu.
•    Značajno se povećavaju šanse za prolazak na ispitima.
•    Smanjuje potrebu za iščitavanjem obimne literature predviđene Programom.
•    Podrška u polaganju ispita sve dok se ne polože (u obavezi smo da pružamo podršku kandidatu kroz ponovno slušanje predavanja i vježbi, dok se ispiti ne polože).
•    Podrška u budućem radu kandidata po izvršenom certificiranju.
KONCEPT RADA
•    Jedinstven koncept rada koji predstavlja spoj teorije i prakse.
•    Edukacija se sastoji od interaktivnog predavanja i vježbi sa zadacima.
•    Kroz prezentacioni materijal koji se šalje poštom, učesnicima obuke (urađen u Power Point-u) predavači daju odgovore na okvirna pitanja iz datog predmeta (online nastava).
•    Kroz vježbe se obrađuju zadaci koji su bili na ispitima i zadaci za koje se očekuje da bi mogli biti na narednim ispitima (online nastava), dok se printani materijal sa zadacima šalje poštom.

 

  • PREDAVAČI

Predavači angažovani na edukacijama su eksperti, profesori i stručnjaci iz prakse, sa dugogodišnjim iskustvom na ovim edukacijama, koji predstavljaju autoritete u naučnim oblastima predviđenim novim Nastavnim planom i programom za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u BiH, koji je donijela Komisija za računovodstvo i reviziju BiH, a u primjeni je od 1.1.2020.

  • PROLAZNOST

Prema zvaničnim podacima, prolaznost kandidata educiranih u FINconsult-u je iznad prosjeka prolaznosti na ispitima za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u BiH.
CR-Nastava za Certificiranog računovođu (CR) se sastoji iz četiri predmeta sa ukupno 80 časova (20 časova po jednom predmetu: 6 časova predavanja i 14 časova vježbi).
Predmeti:
1.    Primjena upravljačkog računovodstva
2.    Primjena finansijskog menadžmenta
3.    Revizija i sistemi interne kontrole
4.    Finansijsko izvještavanje 2
5.    Poslovno pravo i porezi
OR- Nastava za ovlaštenog revizora se sastoji iz pet predmeta sa ukupno 75 časova (15 časova po jednom predmetu).
Predmeti:
1.    Napredno upravljačko računovodstvo
2.    Napredno finansijsko izvještavanje
3.    Napredna revizija
4.    Napredni finansijski menadžment
5.    Strategijski menadžment

INFORMACIJE I PRIJAVE:
Sarajevo, tel/fax: 033/204-769; 061/963-917
Ul. Asima Ferhatovića br. 2
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Tuzla, tel.fax.: 035/277-275; 061/963-917
Ul. Armije R BiH 15
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Prijave online: www.finconsult.ba

"Moramo Vas, nažalost, obavijestiti da se konferencija o sajmovima u Osijeku „Sajmovi - učinkovit poslovni alat“ neće održati u predviđenom terminu. U dogovoru sa svim organizatorima odlučili smo termin pomaknuti na 2. lipnja 2021., službeni Međunarodni dan sajmovanja.

Razlozi pomicanja termina održavanja su višeslojni: realna trajna opasnost od pojačanoga naleta korona virusa, naglašena nesigurnost poslovnih aktivnosti mnogih subjekata, nemogućnost druženja sudionika kako je i uobičajeno na sajmovima, a naša odgovornost nam ne dopušta da konferenciju napravimo „polovično“ i uz zdravstvene rizike.

Očigledno, cijelo poslovno okružje u ovom trenutku ne pogoduje konferenciji takvoga tipa, pa smo odlučili da se ona odgodi.

Hvala Vama koji ste bili spremni i u ovim okolnostima sudjelovati. Nadamo se da ćete tu spremnost iskazati i u drugoj prigodi.

Zahvaljujemo Vam na razumijevanju i potpori ovoj odluci, kojom smo se svi usuglasili da je prioritet očuvanje zdravlja svih sudionika.

Pozivamo Vas i očekujemo na konferenciji 2021. godine, navedeno je u saopćenju iz Organizacionog odbora.



OsijekK

Inače, Svjetski dan sajmovanja i izložbi (GED) biće obilježen u Osijeku 2. 6.2021. godine, u organizaciji časopisa i portala Suvremena trgovina i Osječkog sajma. Global Exhibition Day sveopća je proslava industrije izložbi i događanja i svih uključenih u nju, a doprinosi ciljevima održivog razvoja, koje su prihvatili Ujedinjeni narodi.

Posljednjih godina naročito dolaze do izražaja regionalni sajmovi, koji odražavaju snagu ukupnoga gospodarstva pojedinih područja. U tom pogledu regionalni sajmovi imaju trajnu vrijednost, jer potiču raznolikost i time obogaćuju ne samo svoju užu sredinu već otvaraju i šire mogućnosti plasmana i utjecaja.

Na poslovnom susretu u Osijeku planirano je da se razmotri ekonomska, socijalna i demografska funkcija sajmova i njihova uloga u privrednom životu određenoga područja. Poseban naglasak pri tome imat će teme:

  •     Što predstavljaju sajmovi danas?
  •     Novi oblici poslovne komunikacije
  •     Sajamski trendovi i nova rješenja
  •     Zašto su sajmovi (još uvijek) potrebni gospodarstvu?

Uz to, planirana je organizacija i zanimljive panel diskusije gdje će se govoriti o novom načinu ponašanja sajamskih posjetitelja te ulozi sajmova u marketing miksu.

Pokrovitelj ove gospodarske manifestacije je, uz Županijske i Gradske strukture, Hrvatska gospodarska komora.

Podaci o globalnom ekonomskom utjecaju sajmova i izložbi vrlo dojmljivo potvrđuju značenje sajamske industrije. Sajmovi i stručne izložbe, naime, na globalnoj razini generiraju 275 milijardi eura ukupnog prihoda, a doprinose globalnom bruto društvenom proizvodu (BDP) 167 milijardi eura odnosno 198 milijardi USD. Oni podržavaju 3,2 milijuna radnih mjesta širom svijeta.

Veselimo se zajedničkom druženju!

Pozivamo Vas i očekujemo na konferenciji 2021. godine.

PRIJAVI SE ODMAH! Ulaz je slobodan.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.