logo tekst 6     

 - Međunarodni sajam turizma i ekologije -

List2021


Pripreme za održavanje 19. Međunarodnog sajma turizma i ekologije “LIST” 2021, koji će se održati u terminu od 16 -18. septembra 2021. godine u Lukavcu su uveliko u toku.
Uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK, Turističke zajednice TK i Općine Lukavac uspjeli smo postati jedna od najprestižnijih manifestacija u BiH.
Sajam je proglašen manifestacijom od značaja za Općinu Lukavac 2003. god., a isto tako i Vlada Tuzlanskog kantona je ovu manifestaciju proglasila kao projekat od značaja za razvoj privrede Tuzlanskog kantona. 19. godinu za redom Turističke zajednice, vladine i nevladine organizacije, Privredne komore, Turističke agencije i tour operateri, hoteli, restorani, proizvođači hrane i pića, kao i ostali privrednici iz BiH, regiona, Evrope i svijeta prepoznali su Lukavački sajam kao mogućnost za prezentaciju svojih proizvoda/usluga, uspostavljanje novih poslovnih veza, kao i proširenje postojećih.Ulogu partnera Lukavačkog sajam u godinama iza nas su preuzeli Općina Barleben iz SR Njemačke, Ambasada Indonezije, Općina Ulcinj i Turistička organizacija Ulcinj iz Crne Gore, Općina Žabalj i Turistička organizacija Žabalj iz Srbije, Grad Županja i Turistička zajednica grada Županja iz Hrvatske, Turistička organizacija Zlatibor, Turistička Prizma Novi Sad. Od 2018. godine Sajmu turizma je dodana i komponenta ekologije što je svakako doprinijelo zanimanju različitih subjekata koji se bave pitanjem okoliša, te kompanija koje se bave novim tehnologijama i proizvodnjom uređaja za prečišćavanje.
U okviru Sajma će se održati više podsajamskih manifestacija, a to suMeđunarodna konferencija iz oblasti turizma,Regionalno takmičenje turističko-ugostiteljskih škola, Dani ženskog stvaralaštva, Festival hrane i pića''Bosanska sofra'', Sajamska biciklijada i Novinarska kotlićijada.Organizatori veliku pažnju posvećuju i razvoju sektora malog i srednjeg poduzetništva koji su direktno ili indirektno povezani sa turizmom kao generatoru regionalnog i lokalnog rasta i razvoja.
Isto tako jedan od važnijih ciljeva sajma turizma „List“ je promicanje turističkih potencijala, prirodnih resursa, kulturnog bogatstva i turističkih destinacija sa raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport i rekreaciju ino učesnicima.
Sama organizacija specijaliziranih manifestacija u ovom slučaju Sajma turizma i ekologije isto tako ima za cilj potaknuti i održati ekološku svijest o očuvanju svega što nam je priroda podarila, a i promocija našeg prirodnog bogatstva, kroz akcije, seminare, izlete i druženja.
Kako bi doprinijeli što većoj osvještenosti ljudi o značaju prirode i kulturno-povijesnog blaga naše zemlje u okviru Sajma se organizuju iz godine u godinu okrugli stolovi, konferencije i predavanja koja imaju za cilj promociju zaštite okoliša, naročito među mlađim generacijama. Svojim radom i akcijama želimo potaknuti što veći broj mladih ljudi na razmišljanje o potrebama zaštite i unapređenja okoliša i prirode, kao i ljudskog zdravlja, te na taj način razviti pozitivan odnos mladih prema okolišu. Isto tako cilj nam je biti prepoznatljiv, nuditi svoje usluge i uključiti lokalno stanovništvo u samu organizaciju, čime želimo što više dohotka od turizma zadržati u destinaciji, težimo promicati destinaciju koja čuva i vrednuje sve oblike svoje povijesne i kulturne baštine tako da u njoj mogu uživati kako domaći stanovnici tako i turisti.

  • Program izlaganja HALA A:
    Ambasade
    Ministarstva
    Turističke zajednice
    Turističke agencije
    Privredne komore
    Hoteli i moteli
    Vinarije
  • Program izlaganja HALA B:
    Prerada i recikliranje otpada
    Izložba eko društava i organizacija,
    Suveniri i proizvodi kućne radinosti,
    Kulturni i sportski sadržaji,
    Tekstil,koža i proizvodi od kože,
    Proizvodnja hrane i pića,
    Proizvodnja organske hrane,
    Tradicionalni narodni običaji i dr.
  • Prostor Centra za kulturu:
    Velika dvorana za kulturne sadržaje
    Veliki hol za takmičenje ugostiteljskih škola
    Izložbeni prostor i galerija za likovne radove
    Sala 1 i Sala 2 za prezentacije i stručna savjetovanja
    Sala za prijeme i koktel sadržaje
  • Vanjski izložbeni prostor:
    Velika bina za koncertne sadržaje
    Plato i prostor za takmičenje u pripremi hrane
    Izložbeni prostor za uređaje većih gabarita
    Vanjski prodajni i izložbeni prostor

Prijavni materijal možete preuzeti na sljedećim linkovima:
http://www.lukavacki-sajam.com/prijavni_materijal_21_BA_KM.pdf
http://www.lukavacki-sajam.com/prijavni_materijal_21_BA_EUR.pdf
http://www.lukavacki-sajam.com/application_form_21_EN_EUR.pdf

Sve dodatne informacije možete dobiti pozivom na broj: +387 35574700; +387 63 391 827;+387 61721561ili dostavom upita na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavještavamo sve firme članice Kantonalne privredne komore Tuzla da je obezbijeđen izložbeni prostor za zajedničku postavku pod nazivom "Privreda TK". Pozivamo sve zainteresovane članice za nastup na sajmu u Bihaću, da nam se prijave, kontakt: Dino Kalesić - 035/369-562, 061/164-311, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Organizacioni odbor Sajma „LIST“


- Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača u zemljama Zapadnog Balkana 2021 -

AHK1

Predstavništvo njemačke privrede u BiH, njemačke Vanjskotrgovinske komore u zemljama Zapadnog Balkana (AHK), kao i njemačko Udruženje za upravljanje materijalima, uvoz i logistiku (BME e.V.), pozivaju Vas da budete dio regionalnog B2B projekta Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača u zemljama Zapadnog Balkana 2021.
Datum i mjesto održavanja: 28.9.2021. do 15.10.2021. godine u ONLINE formatu.
Cilj projekta je odabrane kompanije iz Bosne i Hercegovine i zemalja Zapadnog Balkana spojiti sa njemačkim kompanijama koje traže dobavljače roba i usluga iz traženih djelatnosti poslovanja. Zainteresovane njemačke kompanije dolaze pretežno iz metaloprerađivačkog sektora, dobavljačkog sektora za autoindustriju, sektora prerade i proizvodnje materijala od plastike, kao i elektro i elektronskog sektora.
Koncept projekta se bazira na B2B-matchmaking platformi:
➢ 53 profila zainteresovanih njemačkih kompanija se nalazi u prilogu dopisa, sa opisima djelatnosti i konkretnim proizvodnim zahtjevima koji su upućeni kompanijama u zemljama Zapadnog Balkana. U profilima njemačkih kompanija se navode uslovi za bosanskohercegovačke proizvođače koje treba ispunjavati u svom proizvodnom portfoliju kako bi se kvalifikovali za potencijalnu saradnju.
➢ Svoju zainteresovanost za učešće u projektu ostvarujete kroz popunjavanje prijavnog formulara(KLIKOM NA SLIKU GORE...)
➢ Pristigle prijave se šalju njemačkim kompanijama na uvid koje sistemom ocjenjivanja biraju firme s kojima žele ordžati sastanak u online formatu.
➢ Važna napomena: Učešće na B2B platformi ostvarujete ukoliko se njemačka kompanija nakon uvida u vaš prijavni obrazac i proizvodnu djelatnost odluči na razgovor.

Ukoliko ste se prepoznali kao potencijalni dobavljač neke od njemačkih kompanija, pozivamo vas da popunite prijavni formular i pošaljete ga na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 11.6.2021. godine.

Događaj se realizuje pod pokroviteljstvom Ministarstva za privredu i energiju SR Njemačke u okviru Programa za razvoj stranih tržišta za mala i srednja preduzeća SR Njemačke.

Dodatne napomene:
• Prijavni formular se popunjava na engleskom jeziku, a popunjavaju se samo predviđena polja za odgovore u koloni B.
• Prijavni formular mora biti dostavljen u Excel formatu.
• Službeni jezik na B2B događaju je engleski, tj. B2B sastanci će se odvijati na engleskom jeziku (opcionalno njemačkom jeziku).
• Broj mjesta na B2B događaju je ograničen, tj. na događaju učestvuju samo one kompanije koje sa svojim proizvodnim programom odgovaraju potrebama njemačkih kompanija.
• Kotizacija za učešće na ovom događaju se ne naplaćuje.

P R O F I L I


USAID WHAM poziva sve zainteresovane i kvalifikovane organizacije da dostave svoje projektne prijedloge za podršku putem bespovratnih sredstava kako je detaljnije navedeno u nastavku:

Datum izdavanja: 17-03-2021.
Datum zatvaranja: 14-04-2021.
Ukupni iznos potencijalnih dodijeljenih sredstava: USD 350.000
Procijenjeni broj dodijeljenih ugovora: 10
Maksimalni iznos po ugovoru: USD 70.000

Objavljeni javni poziv je fokusiran na osposobljavanje radne snage te se nalazi u prilogu.

Set dokumenata koje je potrebno da pripremite za apliciranje na javni poziv možete naći na web stranici http://www.whambih.org/ ili klikom na sliku...

USAIDwham

- Javni poziv za dostavljanje prijava –

jp

 

Kantonalna privredna komora Tuzla prikuplja prijave za novu grupu za Usavršavanje predsjednika i članova nadzornih odbora i uprava privrednih društava sa učešćem državnog kapitala (prema Uredbi Vlade FBiH, ''Službene novine F BiH'', br. 71/09, 33/10, 23/11, 83/11, 2/13, 80/13, 48/15, 60/16 i 88/17).

Početak edukacije je planiran za po formiranja grupe, a u zavisnosti od epidemiološke situacije, organizovat će se u prostorijama Komore u Tuzli ili online putem Zoom platforme, o čemu će odluka biti donesena neposredno pred početak.  

Zainteresovani kandidati prijavu mogu izvršiti dostavom prijavnog upitnika (OVDJE).
Potrebna dokumentacija:
1. prijavni upitnik
2. kopija diplome
3. uvjerenje o radnom iskustvu u struci

Cijena usavršavanja (edukacija, literatura, ispit i certifikacija) je 880,00 KM po polazniku, a informacije o rokovima i načinu uplate bit će Vam dostavljene nakon određivanja datuma početka.

Prijave i sve dodatne informacije na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili putem faxa na broj 035/369-552 ili poštom na adresu Trg slobode bb, 75000 Tuzla.


Kantonalna privredna komora Tuzla
Trg slobode bb, 75 000 Tuzla
Rok za podnošenje prijava kao i tačan termin početka usavršavanja, biće naknadno utvrđeni, po formiranju nove grupe polaznika.

- 17. Sajam lova, ribolova i turizma – Salori & 24. Motomobil – Sajam automobila i prateće industrije - Datum održavanja: 16.4.2021. - 18.4.2021. -

osijekSalori

 

Osječki sajam d.o.o. pod pokroviteljstvom  Osječko-baranjske županije, Grada Osijeka, Hrvatskog lovačkog saveza, Lovačkog saveza Osječko-baranjske županije  i  Hrvatskog športsko ribolovnog saveza, organizira sedamnaestu po redu sajamsku priredbu – SALORI 2021., manifestaciju koja svojom veličinom, brojem izlagača i značajem u razvoju lovnog, ribolovnog i kontinentalnog turizma  predstavlja najznačajniju priredbu te vrste u našoj zemlji.

Bit će to velika revija i predstavljanje brojnih lovačkih i ribolovnih društava i saveza, uz nezaobilaznu izložbu trofeja, kao i bogatu ponudu opreme i pribora za lov i ribolov. Prikaz  mogućnosti seoskog turizma i raznovrsnost ponude gastronomskih specijaliteta naše regije dodatno će obogatiti  obilje stručnih, zabavnih i sportskih sadržaja.

Istovremeno, na istoj lokaciji održat će se i 24.  Sajam automobila i prateće industrije- MOTOMOBIL 2021.  Sajam automobila je značajna sajamska priredba koja posjetiteljima pruža mogućnost izravnog susreta na jednom mjestu, s brojnim automobilima, motorima, skuterima, te ponudom i novitetima prateće industrije.

Naše iskustvo, stručnost i briga za interese i potrebe svakog našeg izlagača, najbolji su jamac uspješne organizacije i ovogodišnjih  sajamskih priredbi.

Vjerujući u Vaš interesa za predstojeću sajamsku priredbu, u nastavku možete preuzeti Prijavu s uvjetima izlaganja na sajmu.

Dobrodošli
Prijavite se putem prijavnice, informirajte se o uvjetima izlaganja.
Opširnije, klikom na sliku...