logo tekst 6     

- Privreda TK u Beogradu - „Leto je bliže nego što mislite“ –


Kantonalna privredna komora Tuzla je organizovala nastup na 41. Međunarodnom beogradskom sajmu turizma koji je održan pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“. Ovo je prvi put da je Komora samostalno nastupila na ovoj sajamskoj manifestaciji, najkvalitetnijoj turističkoj smotri u širem regionu.  Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u Srbiji i jugoistočnoj Evropi svakog februara uspješno promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja i otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Događaj je simbol turističkog predstavljanja za sve učesnike turističke privrede i pokretač jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu. U halama Beogradskog sajma i ove godine su se predstavile najznačajnije domaće, regionalne i evropske turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, i posjetiocima ponuditi first minute aranžmane za predstojeću turističku sezonu.  Bila je to izvanredna prilika da se predsstave, ponude svoje usluge i proizvode firme članice komorskog Udruženja za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu, pa je s tim u vezi dogovoren nastup i promocija Turističke agencije "BNS" Srebrenik, "Piemonte" Tuzla - PJ "Prima VIP" Orašje, Svadbeni salon "Ljubavna priča" Tuzla, JKP ''Pannonica'' d.o.o. Tuzla, "MamaMia Origins Steak & Wine Restaurant" Tuzla, Hotel "Vidikovac" Divič - Zvornik, Hotel „Tehnograd“ Tuzla, "Cisp Italija" predstavništvo Tuzla, Turističke agencije "Transturist" Tuzla, Lukavačkog sajma turizma "List", Gradačačkog sajma, Turističke organizacije grada Tuzla, Turističke zajednice Tuzlanskog kantona te Turističke agencije "Golden tours" Tuzla koja je uz Komoru bila i nosilac zajedničke postavke.

Beograd1

"Izuzetno smo zadovoljni nastupom u Beogradu. Prije svega, raduje da je Kantonalna privredna komora Tuzla obezbijedila izložbeni prostor na kojem smo mogli da ponudimo naše usluge, da se predstavimo turističkim radnicima koji su učestvovali na ovoj izuzetno kvalitetnoj sajamskoj manifestaciji. Mi koji smo već dugo učesnici ovog Sajma smo imali mogućnost da razgovaramo na zajedničkom izložbenom prostoru sa posjetiocima, obavili smo i niz razgovora sa našim dugogodišnjim poslovnim partnerima, razmijenili iskustva, dogovarali nove poslove. Mišljenja smo da je potrebno nastaviti sa ovim aktivnostima, nastaviti sa izlaganjem na sajmu u Beogradu, pripremiti nove ponude, promovisati turističke potencijale Tuzlanskog kantona i unaprijediti nastup u narednoj godini, većim brojem izlagača i na većem prostoru", izjavio je nakon sajma Asim Bečić direktor i vlasnik Turističke agencije "Golden tours" Tuzla. Značajno je pomenuti da su turistički potencijali Tuzlanskog kantona predstavljeni i na izložbenom prostoru Turističke zajednice Tuzlanskog kantona koja je dugogodišnji učesnik Sajma turizma u Beogradu. Svi učesnici ističu kako je još jednom potvrđeno da je turizam važna spona između država i naroda, koja doprinosi boljem razumijevanju i upoznavanju ljudi.

Beograd2


Istovremeno sa 41. Međunarodnim beogradskim sajmom turizma održani su i 10. Međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira “Vidi Srbiju“. Zemlja partner Sajma ove godine bila je Bugarska a naredne godine to treba da bude Egipat. „Pod kupolama Beogradskog sajma, na najvećoj turističkoj smotri u regionu, govorilo se na svim jezicima svijeta, promovisale najljepše vrijednosti kultura, naroda i običaja i afirmisala bogata simbolika putovanja. U četiri sajamska dana imali smo priliku da proputujemo svijetom, upoznamo se sa mogućnostima da posjetimo mjesta na kojima nismo bili ili se vratimo na omiljenu destinaciju", univerzalna je poruka iz "Beogradskog sajma" organizatora Sajma turizma.

Beograd3