logo tekst 6     


Sa Međunarodnog aerodroma Tuzla putnici mogu letjeti na šesnaest destinacija u sedam evropskih zemalja. I dalje su naproduktivnije linije prema Njemačkoj, Austriji, Holandiji, Francuskoj i Danskoj.
"To su destinacije koje su zasad stabilne. Ove dvije-tri što su trenutno ukinute, su zbog vremenskih uslova i česte pojave magle, a sa proljećem će ponovo biti uspostavljene", kazao je direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Esed Mujačić.

MATmew

Ove godine je planirano povećanje obima prevoza i broja destinacija. Za to se moraju stvoriti preduslovi, navodi direktor Mujčić. Ono što avio kompanijama najviše smeta je loša osvijetljenost prilaza aerodromu, koji je svrstan u prvu, najgoru kategoriju po ovom pitanju. Plan je da se ulaganjima u osvjetljenje piste i uvođenjem centralne linije približi drugoj kategoriji. Samo za centralnu liniju treba izdvojiti više od milion konvertibilnih maraka.

"Postoji drugi način, da se određenim uređajima poboljša prilaz, ali to je u nadležnosti BHANSA-e i kontrole letenja", dodao je Mujačić, precizirajući da je riječ o skupim radarima koji mogu poboljšati prilaze. Planirano je također, dodao je, poboljšanje prilaznih svjetala po dužini kako bi se i po lošijim vremenskim uvjetima moglo slijetati na taj aerodrom.

Ugovor s Wiz Airom ističe u junu ove godine. Za mjesec dana će se razgovarati o njegovom produžetku i mogućem uvođenju još jednog baznog aviona što bi značilo pet do šest novih linija, odnosno destinacija. Pregovori se vode i sa aviokompanijom FlyBosnia sa kojom bi u dogledno vrijeme mogla obnoviti stara linija prema Londonu.

Prošle godine je sa tuzlanskog aerodroma prevezeno 592 hiljada putnika. Očekivanja u ovoj su oko 600.000 putnika, pojašnjava direktor Mujačić. Kaže da će se o nekim značajnim pomacima moći govoriti nakon ovogodišnjih ulaganja i staranja preduslova za nove destinacije. Za infrastukturne i kapitalne projekte pomoć su obećale i federalna i kantonalna vlada.