U Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla je održana radionica „Marketing u poljoprivredi“. Radionicu su realizovao USAID/SIDA - Projekat razvoja tržišne poljoprivrede II/Farma II (Program pomoći švedskog i američkog naroda) u saradnji sa Udruženjem poljoprivrede i prehrambene industrije Kantonalne privredne komore Tuzla.
Obuka je namijenjena malim i srednjim preduzećima iz sektora mljekarstva, peradarstva, voća i povrća, ljekovitog bilja i meda, koji su u potrazi za efikasnijim marketing rješenjima prilagođenim malim biznisima. Ova radionica će im pomoći u izgradnji brenda i doprinijeti da se potrošači identifikuju sa njihovim proizvodima, kupujući prije svega emociju, ideju, pripadnost ili imidž koji njihov brend predstavlja. Radionica je kroz praktične primjere i grupni rad odgovorila šta znači marketinški koncept vođenja firme, definisala i razradila marketinšku strategiju i razradila faze u izgradnji brenda. Promjene koje su se dogodile na poljoprivrednim tržištima širom svijeta dovele su do snažnog usmjeravanja proizvođača na potrebe i zahtjeve tržišta. Danas samo oni proizvođači koji prepoznaju, razumiju i proaktivno se prilagođavaju tržištu i promjenama na tržištu, mogu opstati, rasti i razvijati se. Učesnici radionice su dobili konkretne idejama šta i kako mogu promijeniti u svom poslovanju sa aspekta marketinga, sa vidljivim rezultatima u kratkom roku i uz minimalni budžet.