logo tekst 6     


U Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla je održana radionica „Marketing u poljoprivredi“. Radionicu su realizovao USAID/SIDA - Projekat razvoja tržišne poljoprivrede II/Farma II  (Program pomoći švedskog i američkog naroda) u saradnji sa Udruženjem poljoprivrede i prehrambene industrije  Kantonalne privredne komore Tuzla.

Farma

Obuka je namijenjena malim i srednjim preduzećima  iz sektora  mljekarstva, peradarstva, voća i povrća, ljekovitog bilja i meda, koji su u potrazi za efikasnijim marketing rješenjima prilagođenim malim biznisima. Ova radionica će im pomoći  u izgradnji brenda i doprinijeti da se potrošači identifikuju sa njihovim proizvodima, kupujući prije svega emociju, ideju, pripadnost ili imidž koji njihov brend predstavlja. Radionica je kroz praktične primjere i grupni rad odgovorila  šta znači marketinški koncept vođenja firme, definisala i razradila marketinšku strategiju i razradila faze u izgradnji brenda. Promjene koje su se dogodile na poljoprivrednim tržištima širom svijeta  dovele su do snažnog usmjeravanja  proizvođača  na  potrebe  i  zahtjeve  tržišta.  Danas  samo  oni  proizvođači  koji prepoznaju,  razumiju  i  proaktivno  se  prilagođavaju  tržištu  i  promjenama  na  tržištu,  mogu opstati, rasti i razvijati se. Učesnici radionice su dobili konkretne idejama šta i kako mogu promijeniti u svom  poslovanju  sa  aspekta  marketinga, sa vidljivim rezultatima u kratkom roku i uz minimalni budžet.