- MULTI LAB povećao učinkovitost sa aplikacijom SECCOM GPS -
Veterinarski laboratorij „MULTI LAB“ d.o.o. Tuzla najsavremenija privatna laboratorija u BiH sa jasnim, zahtjevnim i kvalitetnim programom usluga mikrobioloških ispitivanja namirnica (hrane i sirovina), hrane za životinje, vode i predmeta opšte upotrebe, a sve u skladu sa Pravilnicima o mikrobiološkim kriterijima za hranu i Smjernicama za mikrobiološke kriterije u hrani.
Pored odjeljenja za veterinarsko javno zdravstvo, „Multi Lab“ posjeduje i odjeljenje za zarazne, parazitarne i druge bolesti životinja, gdje stručni kadar, uz kvalitenu opremu nudi laboratorijsku dijagnostiku zaraznih i parazitarnih bolesti životinja sa međunarodne liste OIE-a.
Laboratorije, kao i sve pojedinačne metode koje se izvode, su akreditirane od strane Instituta za akreditiranje Bosne i Hercegovine (BATA) po zahtjevima standarda BAS EN ISO/IEC 17025:2018,.
Jasnim željama i ciljevima preduzeća za objedinjenjem paketa usluga za klijente djelatnost „Multi Lab“-a obuhvata i provođenje mjera dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije, u cilju sprječavanja nastanka i širenja zaraznih bolesti.
Osoblje preduzeća je izuzetno ponosno na svoj doprinos u suzbijanju pandemije COVID-a, gdje su zajedno sa menadžmentom, kao društveno odgovorno preduzeće, izvršili dezinfekciju na više od 2.300.000 m2, na području cijele Bosne i Hercegovine.
Naš pristup prema klijentu je partnerski, u smislu pružanja usluge koja je prilagođena realnim potrebama klijenta. Za naše klijente organiziramo obuke uposlenika, vršimo uvid u tehnološke postupke i sistem samokontrole sa preporukama za nadogradnju istog, te smo na raspolaganju za konsultacije svih vrsta iz područja našeg djelovanja.
U cilju kvalitetnijeg poslovanja i bolje komunikacije sa korisnicima naših usluga koristimo aplikaciju za satelitsko praćenje vozila sa optimizacijom voznog parka SECCOM GPS, a koja je razvijena i implementirana od strane IMPERIUM DOO.
Bitna odluka za odabir i poslovanje sa IMPERIUM DOO bili su standardi ISO 9001:2015 (sistemsko upravljane kvalitetom, jasno razumjevanje klijenta uz precizno davanje informacija) i ISO 27001:2013 (sigurno upravljanje informacijskim podacima, zaštita informacija klijenta).
Kako bismo nastavili rast poslovanja, te održali konkurentnost na tržištu i kvalitet usluge, moramo racionalizirati naše troškove, te na taj način ostvariti uštede. Usluga SECCOM GPS za nas je odličan alat u poboljšanju našeg rada, učinkovitosti i profitabilnosti.
Navedena aplikacija povećava sigurnost vozača, te u mnogome doprinosi brzom i optimalnom dolasku uposlenika do odredišta. Također, ostvarili smo optimalno korištenja vozila od strane uposlenika, umanjili troškova goriva i održavanja vozila, te postigli tačne evidencije prekovremenih sati i korištenja vozila izvan radnog vremena.