logo tekst 6     


Transcom, međunarodna kompanija za unaprijeđivanje iskustava klijenata, u julu 2020. godine svojim dolaskom u Tuzlu otvorila je svoja vrata na bh. tržištu. Riječ je o švedskoj kompaniji koja posluje u 22 zemlje i zapošljava 26.000 uposlenika globalno.
Potencijal Tuzle prepoznat je od strane Transcomovog globalnog tima zbog iznimno kvalitetnog kadra koji Tuzla pruža u vidu kandidata za posao koji aktivno govore njemački jezik. U Tuzli je pokrenut projekat za inostranog partnera koji posluje u području trgovine elektronske opreme, a agenti koji rade u kontakt centru pružaju podršku kupcima i klijentima ovog velikog trgovačkog lanca.

transcom

Kontakt centar u Tuzli zaposlio je više od 50 zaposlenika, a Transcomov plan je zaposliti više od 150 zaposlenika do kraja 2020. godine. Svim usposlenicima osigurane su maske, dezinfekcijska sredstva i razmak između radnih jedinica, kako bi uz najviše standarde sigurnosti mogli obavljati svakodnevne zadatke. Također, djelatnicima u Tuzli omoguena je atraktivna plata uz motivirajuće mjesečne bonuse, zaposlenje uz ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme, profesionalna obuka za posao u trajanju od dvije sedmice uz prijavu od prvog dana obuke, dva slobodna dana u sedmici i niz drugih pogodnosti. Tuzlanski tim prepoznao je prednosti koje kompanija pruža te je u kratkom roku među kolegama razvijen visok stepen povezanosti, što je vidljivo i na temelju zajedničkih timskih druženja koja organiziraju u svoje slobodno vrijeme, kako bi bolje upoznali kolege i osnažili energiju tima.

Zaposlenici Transcoma u Tuzli svakodnevno komuniciraju s klijentima sa njemačkog govornog područja putem telefona i emaila, a svaki kandidat koji se svojim radom istakne ima mogućnost napredovanja i izgradnje karijere u međunarodnom okruženju. Transcom u regionu postoji već duže od 13 godina te konstantno bilježi pozitivne poslovne rezultate i dodatno se razvija, što je potvrdio i svojim dolaskom u Tuzlu. Menadžment kompanije iznimno je ponosan na ostvarene poslovne uspjehe u Tuzli i s optimizmom gleda na budućnost, uz planove za dodatan razvoj i zapošljavanje velikog broja novih kolega u globalnom timu.

Situacija vezana uz globalnu pandemiju potaknula je kompaniju da prilagodi svoje procese poslovanja novonastalim okolnostima, pa je to učinjeno uz minimalne napore budući da kompanija prati sve trendove na tržištu i kompletno je digitalizirala svoje poslovanje. Detaljnije informacije vezane uz samu kompaniju i otvorena radna mjesta moguće je pronaći na web stranici kompanije ili na njihovim društvenim mrežama Facebook i Instagram stranici, putem kojih je moguće stupiti u kontakt s Transcom timom te saznati više informacija o radu u kompaniji i svim mogućnostima koje kontakt centar u Tuzli pruža.

"Pružio sam sebi šansu. Nalazim se u svjetskoj atmosferi, a nisam morao otići iz Bosne i Hercegovine. Drago mi je što je međunarodna kompanija Transcom prepoznala nas kao izazovno tržište za timski rad i odličan ambijent. Svakom bih preporučio da se priključi ovakvoj priči, jednostavno pružite sebi šansu, nemojte gubiti vrijeme. Idemo zajedno u svjetske uspjehe", reko je Asmir Šestan, stručnjak za prikupljanje novih talenata u Transcomu BiH.