Uzevši u obzir životni standard stanovnika BiH, nepostojeći ili skoro zanemariv rast visine osobnih primanja posljednjih desetljeća u BiH, sa aspekta Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH nikako ne postoje opravdani razlozi za povećanje cijena bilo kakvih usluga ili proizvoda.
Ovo je odgovoreno Feni iz ove institucije na molbu da prokomentiraju izvještaje o poskupljenjima životnih namirnica u doba pandemije COVID-19.
Kako kažu, Institucija u cijelosti razumije i podržava razvoj gospodarskog sektora zasnovanog na profitabilnom poslovanju i time i očuvanju radnih mjesta u državi, no potrošača daljnje opterećenje potrošačke košarice dovodi u nemogući položaj dodatnih zaduživanja kako bi "spojili kraj sa krajem".
"Institucija nositelje vlasti, posebice entiteta, opetovano poziva da koriste sve svoje ovlasti kako bi u suradnji sa međunarodnim financijskim institucijama pronašli modalitete rasta osobnih primanja koja bi mogla pratiti i povećanje cijena proizvoda i usluga u cilju očuvanja zdravog, konkurentnog i održivog gospodarskog sustava", rečeno je Feni iz
Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.