Funkcija nabave u preduzeću je „prozor u svijet“ i njen značaj raste iz dana u dan. Kompanije koje u današnjim uvjetima poslovanja žele opstati, rasti i razvijati se, nabavu moraju promatrati kao funkciju od strateškog značaja.
Dok funkcija prodaje obezbjeđuje preduzeću pretvaranje gotovih proizvoda i robe u krajnji cilj poslovanja, dobit.
Jesu li nabava i prodaja “srodne duše” ili “suprotni polovi”? - Odgovor ImelBIS informacionog sistema je “srodne duše”.
Ako posmatramo nabavu kupca i prodaju dobavljača, jedan drugome su samo svrha u svojoj saradnji ali šta je sa nabavom i prodajom unutar istog preduzeća? Ono što je sigurno je da analizama poslovanja nužno ih je povezati i usporediti.Ukoliko se radi o proizvodnom preduzeću, funkcija nabave se može ocjiniti prema udjelu troškova materijala u ukupnom prihodu preduzeća, koji će se u konačnici realizirati prodajom.
Uspješnost poslovanja trgovačke firme pokazuju finansijski pokazatelji, kao i stavke finansijskih izvještaja poput troška nabavljene trgovačke robe s jedne strane i prihoda od prodaje s druge strane te na koncu ono najbitnije, ako gledamo kroz kvantitativne naočale, a to je dobit koja bez obzira na sve ipak predstavlja zajednički nazivnik nabavi i prodaji. Činjenica je da bez usklađenosti nabave i prodaje preduzeće ne funkcioniše onako kako bi trebalo. Pojednostavljeno praćenje i povezivanje funkcije nabave i prodaje omogućava ImelBIS informacioni sistem.
Opširnije, klikom na sliku...