logo tekst 6     

- 46. Sajam hrane, 44. Sajam namještaja i dizajna, 42. Sajam građevinarstva, 29. sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, 15. sajam voda i 8, sajam energetike -

Budva1

Na Jadranskom sajmu u Budvi održan je sajam "Živjeti savremeno". Ove godine, Sajam je objedinio više sajamskih manifestacija: 46. Sajam hrane, 44. Sajam namještaja i dizajna, 42. Sajam građevinarstva, 29. sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, 15. sajam voda i 8, sajam energetike.
Sloganom "Živjeti savremeno" cilj organizatora bio je ukazati na značaj sadržaja ove sajamske manifestacije koja na originalan način promoviše ideju o modernizaciji, efikasnosti i povoljnosti u sferi dizajna, savremenih tehnologija, građevinarstva, logistike, energetike, klimatizacije, turizma, namještaja i dekoracije, gastronomije. "Ukratko, živjeti u korak sa vremenom i svim pogodnostima i inovacijama koje ono sa sobom donosi", poručili su iz menadžmenta Jadranskog sajma.

Budva2

"Naš sajam već više od 5 decenija predstavlja tačku susreta brojnih izlagača iz regiona i svijeta. Platforme Jadranskog sajma nude priliku kompanijama i preduzetnicima da ostvare stabilne i pouzdane veze do uspjeha u poslovanju. Jadranski sajam je i ove godine imao zadatak da, rame uz rame sa svojim izlagačima i dugogodišnjim partnerima, upotpuni sajamsku manifestaciju bogatim programom sa posebnim akcentom na modernost, udobnost, efikasnost i povoljnosti koje poslovanje i život čini uspiješnijim. Uvjereni smo da je ovaj događaj od velike važnosti, kako za izlagače, tako i za posjetioce, koji su već duže vrijeme uskraćeni za posjetu sajamskim manifestacijama, iz poznatih razloga. U tom cilju, uprava i zaposleni u Jadranskom sajmu osjećaju još veću obavezu i zadovoljstvo da poštujući epidemiološke mjere u potpunosti ispune očekivanja odanih izlagača, partnera i nadamo se da smo u tome uspjeli. Uz poštovanje epidemioloških protokola okupili smo izlagače iz regiona i Crne Gore. Uspjeli smo da nakon dvije godine pod jednim krovom konačno budu okupljeni privrednici koji žele da budu dio kreativne atmosfere ostvare kontakte i predstave svoj rad na sajmu", izjavio je doc.dr Rajko Bujković direktor Jadranskog sajma.
Istakao je direktor Bujković da, bez obzira na složenost situacije u kojoj je organizovan sajam, ima razloga za zadovljstvo. "Uspjeli smo u naporima da višegodišnja tradicija, više od 50 godina, bude nastavljena otvaranjem i održavanjem ove sajamske manifestacije. Zadovoljstvo je i činjenicom da je ovogdišnja sajamska manifestacija potvrdila međunarodni karakter platformi koje organizuje Jadranski sajam", istakao je direktor Bujković. Dodao je da sajam 2021. godine prije svega predstavlja podstrek i dobru pripremu za sajamske manifestacije u koje se u regionu planiraju u narednoj godini.

Budva3

Kako je istakao Husein Đoković član Odbora direktora jadranskog sajma, i pored finansijskih problema, manjka zaposlenih, Uprava sajma je uspjela oživjeti sajam i uspješno organizovati ovaj događaj na zadovoljstvo izlagača. "U ime Odbora direktora čiji sam član, koristim se ovom svečanom prilikom da pozovem sve nadležne institucije u Budvi, da učine maksimalne napore kako bi se sačuvala imovina Jadranskog sajma koja je neprocjenjiva", istakao je na svečanom otvaranju Sajma, Husein Đoković.

Budva4

Uz brojne izlagače koji nisu krili zadovoljstvo organizacijom i nastupom u Budvi, sajam je okupio i nekoliko privrednih komora iz regiona. Među njima, Kantonalna privredna komora Tuzla predstavila je svoje članice tradicionalnom zajedničkom postavkom pod nazivom "Privreda TK". "Stalni smo učesnici brojnih velikih sajmova i s tim u vezi, i s radošću smo prihvatili poziv naše Komore da učestvujemo i na ovom značajnom sajmu u Budvi. Značajn i zvog svoje tradicije a i zbog činjenice da je uspješno organizovan jedan ovako veliki projekat i posao u veoma složenim uslovima u kojima se sajamska industrija nalazi u okvirima pandemije. Ovo je dobra prilika da promovišem naše proizvode i usluge, ponudimo ih ovom tržištu, potražimo nove partnere, otvorimo nove kontakte i saradnje kako bi unaprijedili i naše poslovanje i generalno, privrednu saradnju u regionu", istakao je Meris Hodžić predstavnik firme "Yavuz" Živinice, učesnik zajednike komorske postavke. Inače, privredu Tuzlanskog kantona na zajedničkoj izložbenoj postavci Kantonalne privredne komore Tuzla su predstavljali, uz "Yavuz" Živinice, još i „Tehnograd company“ Tuzla, „Vertigos“ Tuzla, „Tuzla kvarc“ Tuzla, Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, Turistička organizacija Grada Tuzla, "Golden Tours" Tuzla, "Solana" Tuzla, „Lović & CO“ Lukavac, „Radius“ Gračanica, „Wortman metal“ Tinja, „Bosfor“ Živinice, „Tehna“ Gračanica.

Budva5

  • B2B meet up „Energetska efikasnost u građevinarstvu“

B2B meet up/u pod nazivom "Energetska efikasnost u građevinarstvu" aktivnost je upriličena tokom trajanja 46. Sajam hrane, 44. Sajam namještaja i dizajna, 42. Sajam građevinarstva, 29. sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, 15. sajam voda i 8, sajam energetike u Budvi. B2B meet up je organizovala NVO Expeditio koja se od 1997. godine bavi temama vezanim za održivi prostorni razvoj, među kojima zelena gradnja zauzima važno mjesto. Sastanak je bio sastavni dio projekta ENEA Energy Efficiency Living Lab čiji je cilj suočavanje sa izazovima nedovoljne energetske efikasnosti u sektoru građevinarstva kroz podsticanje razmjene znanja i zajedničkih inicijativa među istraživačkim institucijama i akterima privatnog sektora kako bi se, u budućnosti. doprinelo razvoju tehnoloških inovacija u građevinarstvu.
U tom kontekstu, B2B meet up je predstavljao platformu za uspostavljanje novih poslovnih veza i izlagačaima,učesnicima sajma u Budvi, ponudio odličnu priliku da se na licu mjesta upoznaju, ostvare kontakt sa potencijalnim partnerima.

Budva6

Nakon svečanog otvaranja sajma „Živjeti savremeno“, doc. dr Rajko Bujković direktor AD „Jadranski sajam“ i Dragoljub Bojanić direktor „Sajam“ d.o.o. iz Banja Luke potpisali su Protokol o poslovnoj saradnji, kojim se utvrđuju mogućnosti i međusobni interes za razvijanje sajamskih djelatnosti.