- Prihvatanje usluga internet i mobilnog bankarstva je rezultat "Naše učionice" - Promocija je održana u prostorijama Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Tuzli - MI-BOSPO učionica -
Projekat "Naša učionica" imao je za cilj edukaciju MI-BOSPO klijentica o korištenju mobilnog i/ili internet bankarstva, prednostima i olakšicama koje korištenje istog pruža i koji je tokom 2021. godine proveden u osam gradova Bosne i Hercegovine.
Saznanja do kojih se došlo tokom projekta, analizirana su od strane akademskog osoblja Ekonomskog fakulteta, i rezultat toga je publikacija 'Prihvatanje usluga internet i/ili mobilnog bankarstva - rezultati projekta Naša učionica'.
Projekat je implementiran uz podršku EFSE (European Fund for Southeast Europe – Evropski fond za jugoistočnu Evropu), te u partnerstvu sa Sparkasse bank d.d. BiH i Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Tuzli.
"Zadovoljstvo nam je bilo i na ovaj način podržati naše klijente, naročito u doba pandemije, kada je bilo od iznimnog značaja smanjiti fizičke kontakte. Smatrali smo potrebnim educirati naše klijentice o načinima korištenja mobilnog bankarstva, te sada imamo priliku i predstaviti rezultate istraživanja, odosno pozitivan uticaj kojeg je edukacija imala na klijentice, dakle posmatran je period prije i poslije edukacije. Posebno smo zahvalni partnerima bez kojih ovo ne bismo uspjeli, bez podrške EFSE fonda, Ekonomskog fakulteta, Sparkasse banke. Mi ćemo se i u narednom periodu truditi da dajemo klijentima i više od kredita", izjavio je Safet Husić, direktor MI-BOSPO-a.
Projekat "Naša učionica" provodio se u tri faze: anketiranje, radionice i evaluacija efekata i promocija projekta.
Cilj projekta bio je ohrabriti klijentice da koriste mogućnosti novih tehnologija, kako bi olakšale svoje poslovne aktivnosti, te brže i jednostavnije rješavale porodične finansijske obaveze. Podizanjem nivoa znanja žena o mogućnostima, vrstama usluga, pouzdanosti alata i jednostavnosti upotrebe, doprinosi se ohrabrivanju i podsticanju žena da se odluče za upotrebu ovih tehnologija.
Radionice na temu korištenja modernih tehnologija održane su u dva kruga, u 8 gradova širom Bosne i Hercegovine, a na radionicama je preko 100 MI-BOSPO klijentica imalo priliku da stekne i usvoji nova znanja koja će im biti od velike koristi u budućnosti.
Projekat "Naša učionica" doprinio je građenju i dugoročnijeg odnosa MI-BOSPO-a sa klijentima jer sumirajući rezultate nakon implementacije projekta, da se zaključiti da su klijentice zadovoljne isporučenim sadržajima na osnovu kojih su unaprijedile svoje postojeće znanje, te prevazišle stereotipe i strahove u vezi online poslovanja i plaćanja.
Pružanjem nefinansijskih vrsta usluga, MI-BOSPO nastoji svojim klijentima omogućiti i više od kredita, podržati ih na adekvatan način, olakšati njihove poslovne aktivnosti, kao i biti podrška u skladu sa inovacijama i trendovima koje donosi digitalizacija, a tome je značajno doprinio i projekat "Naša učionica".
klix