logo tekst 6     

 - Održan 43. međunarodni sajam turizma u Beogradu -

Beograd1


U Beogradu je održan 43. Međunarodni sajam turizma na kojem je učestvovalo više od 350 izlagača iz više od 25 zemalja sviejta. I ove godine, na jednoj od najznačajnijih sjamskih manifestacija iz oblasti turizma u ovom dijelu Evrope, nastupila je i Kantonalna privredna komora Tuzla.
Sajam je održan pod sloganom “Između planina i mora” a ove godine je protekao u znaku oporavka i obnove turističkog ambijenta nakon izbijanja pandemije korona virusa, zbog koje je prošle godine bio otkazan.
Predstavili se: Grčka, Turska, Crna Gora, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Sjeverna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Maldivi, a pojedinačno su nastupali i izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije.
Po prvi put ove godine posjetiocima su ekskluzivno predstavljene tri nove, i u svjetskim okvirima, vrhunske destinacije: egzotična Malezija i Demokratska Republika Sao Tome i Principe, koju čine dva ostrva u Gvinejskom zalivu u centralnoj Africi, kao i Angola, izvrsna destinacija za ljubitelje dugih pješčanih plaža.
Organizatori su istakli da su ovogodišnju manifestaciju obilježili promocija trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije. Tour operateri su u četiri sajamska dana posjetiocima nudili ekskluzivne sajamske cijene, first minut ponude i pakete sa pogodnostima za porodična putovanja, kao i za mlade. Posjetioci su imali priliku da izaberu putovanja prema svojim afinitetima: porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikendi na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja.

Beograd2


U okviru 43. Međunarodnog sajma turizma održani su i 17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 12. Međunarodni sajam vina BEOWINE.
Dan prije zvaničnog otvaranja kapija 43. Međunarodnog beogradskog sajma turizma za posjetioce, u hali 5 Beogradskog sajma, specijalno uređenoj za ovu priliku, u prisustvu brojnih gostiju, predstavnika diplomatskog kora, društvenog, kulturnog i političkog života Srbije, te izlagača i drugih učesnika, upriličena je svečanost povodom početka rada ove najveće turističke smotre u regionu.
Marija Labović, direktorica Turističke organizacije Srbije, izjavila je kako smatra da Sajam turizma predstavlja pravo mjesto i pravi trenutak da se pokaže šta je to urađeno u prethodnom periodu i koje su to novine uvedene a sve, kako bi unaprijedili turističke destinacije, prilagodili se novim zahtjevima gostiju i turista.
"Za nas je najvažniji cilj boljitak u turizmu, veći turistički promet i više turista na našim destinacijama. U pripremama ovog sajma više puta je naglašavano da se vidimo i okupljamo poslije duže pauze. Imali smo pauzu kad je sajamski nastup u pitanju, ali zaposleni u turizmu nisu bili na pauzi, oni su vrlo aktivno i vrijedno radili i stalno bili pred izazovom da se prilagode novonastaloj situaciji, da unaprijede svoje destinacije, da uđu u njihovu još intenzivniju promociju i u borbu za još bolji kvalitet svega što imamo i što možemo da ponudimo našim turistima. Drago nam je što je ovaj sajam ostao i postao privlačan i za nove izlagače i nove destinacije. Zadovoljni smo što i ove godine imamo nove zemlje učesnice na Beogradskom sajmu”, rekla je direktorica Labović.
Zoran Radojičić gradonačelnik Beograda je na svečanosti otvaranja Sajma naglasio značaj Sajma turizma za grad Beograd, koji sa ovom manifestacijom postaje centar dešavanja u ovoj privrednoj grani.

Beograd3


“Za grad Beograd je važno da i na ovom sajmu može da prezentuje svoju raznolikost, kulturno-istorijsku tradiciju grada Beograda, koja seže i 5.000 godina unazad. Tu su i arheološka nalazišta iz perioda Rimskog carstva, da i ne govorimo o novim istorijskim dešavanjima posljednjih 2000 godina, kojima Beograd obiluje. Malo gradova u Evropi ima takvu raznolikost i takva bogatstva, možemo se porediti sa najljepšim italijanskim ili francuskim gradovima. Beograd ima i bogat kulturni i festivalski život, poznat je i po noćnom životu, gostoprimstvu i gastronomiji. Beograd ima potencijale i u domenu ekoturizma, zdrave hrane, pogotovo u našim prigradskim opštinama, imamo Avalu, Kosmaj, Ratno ostrvo, Adu Ciganliju. Razvoj Beograda je nešto što omogućava razvoj turizma – kada pogledate Beograd na vodi, bilo koji turista koji dođe ostaje fasciniran i kako se taj dio grada razvija. Tu je i donji Dorćol sa budućim linijskim parkom, pa Hram Svetog Save. Zato svim učesnicima Sajma turizma preostaje jedino da spoje lijepo sa korisnim i da sklope dogovore i sporazume”, poručio je Radojičić.
Zanimljivo je da je među učesnicima kulturno-umjetničkog programa na otvaranju bila i svjetski prizinata i poznata primadona Sanja Kerkez, inače, rođena Tuzlanka.
Kao nezaobilazna polazna tačka za novu turističku godinu, za koju postoje opravdano velika očekivanja, Beogradski sajam turizma ostaje važna referenca turističkog predstavljanja u regionu i ambijent za promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije. Sajam turizma i ove godine, zahvaljujući vrijednoj, profesionalnoj i kvalitetnoj ekipi organizatora, bio je mjesto kompletnog doživljaja: inspiracije za putovanja, upoznavanje sa kulturama svijeta, druženje sa ljudima i stvaranje uspomena, degustaciju najukusnijih proizvoda, vina i rakije sa ovih prostora.

Beograd4

  • Privreda TK na sajmu u Beogradu

Zahvaljujući susretljivosti Dragana Zečevića koordinatora projekta Sajma turizma, izuzetno dobrim odnosima, kvalitetnoj saradnji u prethodnom periodu sa Beogradskim sajmom, Kantonalna privredna komora Tuzla je i ove godine obezbijedila prostor za predstavljanje svojih članica. Od 2019. godine Komora je redovan učesnik ovog najvećeg turističkog sajma u regionu, sa zajedničkom postavkom Privreda TK.
Ove godine, u saradnji sa Turističkom zajednicom Grada Tuzla i članicama Udruženja za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam te Udruženja turističkih agencija, Komora je pripremila i jednu novost. Riječ je o afiši, svojevrsnom pozivu turistima da posjete Panonska jezera, Tuzlu, Tuzlanski kanton, koji nudi paket ponudu i prijedlog, šta posjetiti, vidjeti prilikom boravka u Tuzli, kako provest jedan ili više dana. Želja je bila ovo akcijom turistima, posjetiocima Tuzle i Tuzlanskog kantona, ponuditi nešto novo. Ponuditi potpuno drugi pristup ljetovanju, godišnjem odmoru, ljetnim turističkim destinacijama. Pripremljeni su prijedlozi sadržaja za jednodnevni, dvodnevni i trodnevni boravak u Tuzli i Tuzlanskom kantonu sa posebnim pogodnostima. Za posjetioce, donosioce brošure, uz preporuku šta da posjete, priređeni su i određeni popusti pri posjetama ugostiteljskim objektima, panonskim jezerima, frizerskom salonu, mjenjačnici, uključujući i pogodnosti za prijevoz na relaciji Beograd - Tuzla - Beograd. Ponuda je distriburiana u Beogadu na Sajmu turizma tokom četiri dana trajanja sajma. ostvareni su brojni konakti, razgovori sa pojedincima, agencijama, organizacijama, zajednicama, ponuđena afiša, upućen poziv da posjete tuzlansku Panoniku. Donosilac afiše ostvaruje navedene popuste i važi samo za turiste iz inostranstva, konkretno, posjetioce Sajma turizma u Beogradu.
Na sajmu turizma u okviru zajedničkoh izložbenog prostora "Privreda TK", učestvovali su Turistička zajednica Grada Tuzla, TA "Golden Tours" Tuzla, TA "Transturist" Tuzla, hotel "Vertigos" Tuzla, hotel "Tehnograd" Tuzla, restoran "Bardak" Živinice, restoran "Mama Mia Origins" tuzla, JKP "Pannonica" Tuzla, "Old Story Pub" Tuzla, "Limenka" gradska ćevabdžinica Tuzla, pizzeria "Barok" Tuzla, "Palačinkara kod Bagija" Tuzla, mjenjačnica "Emma" Tuzla, Frizerski salon i fen bar "Studio 21" Tuzla, "Piemonte" dd Tuzla, restoran "Ljubavna priča" Tuzla, hotel "Mellain" Tuzla, Hotel "Terme Ozren" Bosansko Petrovo Selo, hotel "Vidikovac" Divič, sve firme članice Komore koje su na zajedničkom štandu u Hali četiri Beogradskog sajma pripremile bogatu ponudu za posjetioce.
Nastup navedenih firmi, predstavnika privrede TK i BiH, na najvećoj turističkoj manifestaciji u regionu organizovala je Kantonalna privredna komora Tuzla.

Pripremio: Dino Kalesić