Kantonalna privredna komora Tuzla Vas poziva na besplatni seminar "Uvod u digitalnu transformaciju organizacija" u utorak, 4. oktobra s početkom u 10,oo sati (velika sala III sprat), Trg slobode bb, Tuzla.
Cilj seminara je polaznike uvesti u teme izgradnje sistema upravljanja procesima organizacije, planiranja digitalne transformacije i agilnu implementaciju projekata novih digitalnih rješenja.
- Na koji način poslovanje svojih kompanija je moguće prilagoditi digitalnom dobu?
- Kako postići poslovnu agilnost organizacije na način brzog prilagođavanja internim ili eksternim promjenama na tržištu, a istovremeno osigurati isporuku roba ili usluga očekivanog kvaliteta ?
- Kako planirati i upravljati implementacijom novih digitalnih rješenja u postojeće radno okruženje ?
- Kako planirati digitalnu transformaciju efikasnom upotrebom novih tehnologija i postići održivu konkurentsku prednost kompanije na tržištu ?
Tokom seminara će, na osnovu praktičnih primjera, vodeći se preporukama međunarodnih standarda, nastojati odgovoriti na iznad navedena pitanja. U okviru seminara, kroz interakciju i primjere iz prakse, predstavit ćemo dokazano uspješne agilne prakse, procese i alate upravljanja IT projektima putem kojih članovi tima za razvoj i implementaciju IT rješenja u kompaniji rade zajedno na ostvarenju ciljeva projekta. Pri navedenom će se koristiti ,,de-facto“ standardi iz oblasti upravljanja IT projektima kako ih je definisao „Institut za upravljanje projektima“ (www.pmi.org).
Program obuhvata predavanja visoke interakcije sa primjerima iz prakse po sljedećim temama:
- Osnove upravljanja poslovnim procesima
- Uvod u digitalnu transformaciju, agilni pristup i ključne digitalne tehnologije
- Agilno upravljanje implementacijom projekata novih digitalnih rješenja
Seminar je namijenjen rukovodiocima kompanija, voditeljima projekata i članovima projektnih timova zaduženih za planiranje i provođenje digitalne transformacije svojih kompanija. Za pohađanje seminara nije neophodno tehničko predznanje.
Seminar je besplatan. Prijavu učešća je potrebno izvršiti na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na broj telefona 035/369-550 najkasnije do ponedjeljka 3.10.2022. godine.
- O predavačima:
Samir Zehić (QualityCert doo Tuzla) konsultant iz oblasti sistema upravljanja kvalitetom (QMS). Samir je diplomirani ekonomista, a primarno je orijentisan na izgradnju i auditiranje sistema upravljanja kvalitetom u zdravstvenim organizacijama. Radom i iskustvom stečenim u zdravstenoj industriji, ističe se kao jedan od najboljih poznavalaca dobrih praksi u području distribucije, proizvodnje, laboratorije, transporta, skladištenja, farmacije i drugo. Posjeduje izvanredno znanje o kvaliteti i regulatornim poslovima koji se tiču veleprometa medicinskih sredstava, distribucije i nadzora nakon stavljanja proizvoda na tržište. Samir je certificirani auditor sistema upravljanja kvalitetom i edukator, vješt u savjetovanju i podučavanju iz oblasti kvalitete, kao i u pružanju in-house i javnih edukacija o relevantnim regulatornim temama i temama o kvaliteti.
Nedžad Junuzović (YooComm agencije za IKT konsalting i razvoj) je uspješan projekt menadžer, poslovni analitičar, predavač i profesionalac sa gotovo dvadeset godina iskustva u ICT industriji. Kao iskusan predavač uspijeva tehnički složene koncepte i pojmove predstaviti na relativno prihvatljiv način. Posjeduje veliko iskustvo u vođenju projekata digitalne transformacije u poslovnom okruženju ali i manjih razvojnih timova koji svoje proizvode plasiraju na svjetsko tržište. Nedžad ima bogato iskustvo vođenja razvojnih projekata, implementaciji ICT stadarda, evidentiranju softverskih zahtjeva, pronalaženju optimalnog poslovnog rješenja, obuci uposlenika i primjeni standarda Međunarodnog instituta za vođenje projekata (www.pmi.org).U Toptal kompaniji je angažovan kao projekt menadžer, a kao Agile Coach u vlastitoj agenciji (www.yoocomm.org). Doktorant je na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu iz oblasti softver inženjeringa.