logo tekst 6     


- Upis traje do 30.10.2023. godine. Ne propustite ovu jedinstvenu priliku -

finra

Dostavljamo informaciju o upisu na Visokoškolsku ustanovu FINRA TUZLA u akademskoj 2023/2024. Visokoškolska ustanova FINRA je akreditovana visokoškolska ustanova, čije su diplome priznate u Bosni i Hercegovini i zemljama EU. Na FINRA je do sada diplomiralo 175 studenata i svi su zaposleni. Jedan broj studenata je pokrenuo svoj vlastiti biznis.

Od ove akademske 2023/2024. godine realizujemo pet studijskih programa. Pored dva dosadašnja studijska programa ''Finansije i računovodstvo'' i ''Računarstvo i informatika'', od ove akademske gosine realizujemo i tri nova studijska programa: ''Turizam, ugostiteljstvo i gastronomija'', ''Savremeni menadžment i digitalno poslovanje'' i ''Ekološka poljoprivreda''.

U akademskoj 2023/2024 upisujemo osmu generaciju studenata na studijski program „Finansije i računovodstvo'', sa studijskim usmjerenjima: Računovodstvo, porezi i revizija; Finansije, bankarstvo i osiguranje; Informacione tehnologije u finansijama i računovodstvu. Nastavni plan i program predstavlja jedinstven spoj teorije i prakse i u potpunosti je usklađen sa Nastavnim planom i programom za sticanje zvanja u računovodstvenoj profesiji u Bosni i Hercegovini, te daje mogućnost studentima da brže i lakše dođu do zvanja certificirani računovođa-CR, ovlašteni revizor-OR, interni revizor-IR, ovlašteni procjenitelj-OP. Ukoliko želite da postanete vrhunski stručnjak za finansije i računovodstvo onda se upišite na ovaj studijski program.

Nastavni plan i program studijskog programa „Računarstvo i informatika“, na koji u akademskoj 2023/2024 upisujemo četvrtu generaciju studenata, nudi mogućnosti sticanja znanja i vještina iz oblasti IT i programiranja. Ovaj studijski program sa studijskim usmjerenjem Softversko inžinjerstvo stvara sasvim novi profil kadrova koji predstavlja spoj programera i ekonomiste, sa znanjima i vještinama programiranja u biznis aplikacijama, a to su najtraženiji i najplaćeniji programeri u svijetu.

Studijski program ''Ekološka poljoprivreda'' je novolicencirani studijski program, koji je po svom Nastavnom planu i programu i stručnim kompentencijama jedinstven u Bosni i Hercegovini i regionu. Obrazovanje kadrova u okviru studijskog programa ''Ekološka poljoprivreda'', direktno doprinosi većoj produktivnosti, konkurentnosti, te rastu i razvoju poljoprivrednog i prehrambenog sektora. U savremenim uslovima poslovanja sve je veća potreba za stručnim kadrovima koji posjeduju znanja i vještine organske poljoprivrede, znanja i vještine u primjeni informacionih i informaciono-komunikacijskih tehnologija u poljoprivredi, te primjeni digitalnih tehnologija (senzora, dronova, pametnih meteoroloških stanica u predviđanju vremenskih prilika) u savremenoj proizvodnji organske hrane. Inžinjeri ekološke poljoprivrede će biti osposobljeni za samostalno vođenje poljoprivrednih gazdinstava i poslovnih subjekata koji se bave proizvodnjom organske hrane, kao i za obavljanje poslova u uredima lokalne samouprave i državne uprave iz područja poljoprivrede, ruralnog razvoja, zaštite i kontrole životnih namirnica i životne sredine u sistemu ekološke proizvodnje i zelene ekonomije. Studijski program traje 4 godine, sa 240 ECTS bodova, na kojem se stiče akademska titula i zvanje Bechelor-Inžinjer ekološke poljoprivrede. Za inžinjerima ekološke poljoprivrede je sve veća potražnja u Bosni i Hercegovini, regionu, kao i zemljama EU gdje su izuzetno dobro cijenjeni i plaćeni.

Značaj turizma za cijeli region opredijelio nas je na pokretanje studijskog programa „Turizam, ugostiteljstvo i gastronomija“, kao odgovor na turistički potencijal koji ima Tuzlanski kanton i cijela Bosna i Hercegovina. Razvoj ove grane privrede podrazumjeva obrazovane kadrove iz oblasti turizma, ugostiteljstva i gastronomije. Bez školovanih kadrova sa egzaktnim znanjima i vještinama iz oblasti turizma i gastronomije, nerealno je očekivati unapređenje, rast i razvoj ugostiteljskih objekata, odnosno hotela i restorana i drugih ugostiteljskih objekata na području Tuzlanskog kantona.

Studenti koji završe studijski program Turizam, ugostiteljstvo i gastronomija dobivaju akademsku diplomu i stiču zvanje: Bachelor turizma, ugostiteljstva i gastronomije, sa jednim od tri usmjerenja. Usmjerenje ''Turizam’’ i zanimanje ‘’Turistički vodič’’, gdje se po prvi puta u visoko obrazovanje uvodi zanimanje turističkog vodiča. Ovo su osobe koje posjeduju egzaktna znanja i vještine u komunikaciji sa turistima, sa ciljem da turistu dovedu na željenu destinaciju, na koju će dolaziti do kraja svog života, zajedno sa svojim prijateljima i poznanicima. Ove osobe mogu veoma uspješno obavljati poslove turističkog vodiča, poslove na recepciji hotela/restorana, kao i razne poslove u turističkim agencijama. Ovo usmjerenje je u trogodišnjem trajanju sa 180 ECTS bodova.

Usmjerenje ‘’Gastronomija/kulinarstvo’’ i zanimanje ‘’Šef kuhinje/Master šef’’, sa trogodišnjim trajanjem studija, po prvi puta uvodi u visoko obrazovanje zanimanje šefa kuhinje. Od ovih stručnjaka se očekuje da unaprijede gastonomsku ponudu Vašeg hotela/restorana, osobe koje imaju znanja i vještine da izvrše odabir i razmještaj kuhinjske opreme, organiziraju rad u kuhinji, to su vrhunski znalci u pripremi i ponudi jela nacionalne i internacionalne kuhinje. To su upravo stručnjaci zbog kojih će Vaš gost ponovo odnosno do kraja svog života zajedno sa svojim prijateljima i poznanicima dolaziti u Vaš hotel/restoran.

Treće usmjerenje na ovom studijskom programu donosi akademsku diplomu i zanimanje ‘’Voditelj turističke agencije/organizacije’’, u četverogodišnjem trajanju studija sa 240 ECTS bodova. Ovi stručnajci imaju menadžerska znanja i vještine neophodne za uspješno upravljanje turističkom organizacijom/agencijom/hotelom/restoranom, koji znaju da koriste savremene informacione tehnologije, informaciono-komunikacijske tehnologije, digitalne tehologije i njihovu primjenu u poslovnim procesima. Sva tri zanimanja koji nudi ovaj studijski program su veoma tražena i dobro plaćena u Bosni i Hercegovini, regionu i zemljama EU.

Imajući uvidu činjenicu da je ključ uspjeha svake organizacije obrazovan i stručan kadar, želimo Vas informisati o pogodnostima studiranja na FINra za Vaše zaposlenike, članove Komore, poslovne partnere. Vašim zaposlenicima, poslovnim partnerima, vašoj djeci, koji žele da se upišu na FINra, nudimo mogućnost studiranja u statusu vanrednog studenta i Distance Learning - DL studenta, sa organizovanjem nastave u vanradno vrijeme i subotom, odnosno praćenje nastave online. Online nastava se može pratiti uživo, u terminu predavanja i vježbi koji su van radnog vremena, ili putem platforme eNastava na kojoj su snimljena predavanja i vježbe. FINRA je za sada jedina visokoškolska ustanova u Bosni i Hercegovini na kojoj se snimaju sva predavanja i vježbe i istog dana postavljaju na eNastavu FINRA. Cijeneći Vaše radne obaveze i manjak vremena za dolazak na nastavu, kreirali smo koncept nastave koji Vam omogućava praćenje nastave i dostupnost predavanja i vježbi 24/7 do kraja akademske godine putem MOODLE platforme i eNastava FINRA.

Godišnja školarina na FINRA iznosi 3.000 KM. Samo za Vaše zaposlene i Vašu djecu, koji se upišu na prvu godinu studija odobravamo popust od 500 KM, te plaćanje ostatka školarine u 11 rata (I rata pri upisu 500 KM, ostalih 10 rata po 200 KM).
Za Vaše zaposlene iVašu djecu koji pređu sa nekog drugog fakulteta i nastave svoje obrazovanje na FINRA, te se upišu na drugu, treću ili četvrtu studija ili imaju završen neki trogodišnji fakultet sa 180 ECTS, mogu upisati četvrtu godinu na FINRA i steči akademsku diplomu prepoznatu na tržištu rada sa 240 ECTS bodova, odobravamo popust od 10% (300 KM), te plaćanje ostatka školarine u 11 rata (I rata pri upisu 700 KM, ostalih 10 rata po 200 KM).

Upis traje do 30.10.2023. godine. Ne propustite ovu jedinstvenu priliku.
Broj mijesta je ograničen. Upišite se odmah.

Dokumentacija za upis:
1. Original ili ovjerena fotokopija diplome o završenoj srednjoj školi
2. Original ili ovjerena fotokopija svjedočanstava sva četiri razreda srednje škole
3. Rodni list (original ili ovjerena fotokopija)
4. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci) (original ili ovjerena fotokopija)
5. Fotokopija lične karte
6. CIPS ne stariji od 6 mjeseci
7. Dvije fotografije za indeks 4×6 cm
8. Uredno popunjen upisni materijal (upisni materijal dobijate na Vaš e mail)

Dodatna dokumentacija za studente prelazak/nastavak studiranja:

1. Uvjerenje (potvrda) o status studenta – godina studija
2. Uvjerenje o položenim ispitima/Uvjerenje o uspjehu u toku studija
3. Nastavni plan i program (ako bude potrebno).

 

Za dodatne informacije o studiju na FINra, možete nas kontaktirati na kontakt telefon 035/310-390 ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , te posjetiti našu web stranicu: https://finra.edu.ba/ .

Link za online prijavu za upis:
https://finra.edu.ba/online-prijava-za-upis/

Visokoškolska ustanova FINRA
Prof.dr.sc.Ismet Kalić, v.d. rektor, s.r.