- Zahtjev za dostavu ponude za nabavku kompjuterske opeme u okviru projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“ -
Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-02 sa Sequa gGmbH o realizaciji projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda.
I. PREDMET NABAVKE:
Predmet nabavke: Nabavka kompjuterske opreme prema specifikacijama LOT-ova, koje su dio ovog Zahtjeva
LOT 1 – Laptop i licencirani softver
Mjesto izvršenja: Kantonalna privredna komora Tuzla, Trg slobode bb, Tuzla
Rok isporuke usluga: 15 dana od dana potpisivanja ugovora.
Količina predmeta poziva
Tačne količine su navede u specifikaciji koja je dio ovog Zahtjeva.
Plaćanje će se izvršiti prema uredno ispostavljenoj fakturi izabranog ponuđača, u roku od 30 dana od prijema iste.
Tehnička i količinska specifikacija
Detaljna specifikacija nabavke kompjuterske opreme, koju izabrani ponuđač treba isporučiti u roku od 15 dana od dana potpisivanja ugovora, data je u zasebnom dokumentu pod nazivom "Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme " prema LOT-ovima 1 i 2, koji su sastavni dio ovog Zahtjeva za dostavu ponude. Ponuđači dokument "Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme" trebaju koristiti kao obrazac za dostavu svoje ponude.
Ponuda treba sadržavati pojedinačnu vrijednost svake opreme (uključujući PDV) navedene pod "Opis opreme" u dokumentu „Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme".
U cijenu se također uračunava:
• dostava i instalacija opreme
II. KVALIFIKACIJE PONUĐAČA
Kako bi ponuda bila prihvatljiva, ista, pored cjenovne ponude, mora sadržavati dokaze o potrebnim kvalifikacijama ponuđača:
• Dokaz o registraciji za trgovinu na malo računalima, perifernim jedinicama i softverom u specijaliziranim prodavnicama;
• Dokaz o vršenju prodaje kompjuterske opreme (dostaviti najmanje 1 preporuku ustanove/firme sa kojom je prethodno realizovana saradnja ili neki sličan dokaz kojim se traženo dokazuje).
III. KRITERIJ ZA IZBOR PONUDE:
• Kriterij za izbor/dodjelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja ispunjava zahtjeve navedene u dokumentu „Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme“ i koja sadržava dokaze o ispunjavanju potrebnih kvalifikacija ponuđača, navedenih u tački II ovog Zahtjeva.
Imenovana Komisija za nabavke u projektu, ocjenjuje svaki od II KVALIFIKACIJE PONUĐAČA sa bodovima od 5 do 0, (od najbolje do najslabije rangiranog ponuđača), dok 0 bodova se može dodijeliti samo ponuđaču koji uopšte nije dostavio konkretan dokaz o ispunjavanju kvalifikacije/a u svojoj ponudi.
Komisija za nabavke u projektu, kreira tabelu koja će sadržavati ocjene za svakog ponuđača prema svakom od II KVALIFIKACIJE PONUĐAČA, sa ukupnim ocjenama.
Komisija za nabavke u projektu kreira tabelarno i sumu bodova koje su ponuđači pojedinačno ostvarili, a zatim uz Zapisnik daje preporuku predsjedniku Komore da donese odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Ponuđači će po okončanju postupka nabavke, putem e-maila, biti informisani o ishodu predmetne nabavke, tako što će im biti dostavljena Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, te će na istu imati pravo žalbe u roku od 7 dana.
Sa izabranim ponuđačem će se zaključiti ugovor na period od 15 dana.
IV. ROK ZA DOSTAVU PONUDE:
Ponude dostaviti putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili lično u zgradu Kantonalne privredne komore Tuzla, najkasnije do petka 17. 05. 2024.godine do 15:00 sati. Nepotpune i neblagovremene ponude se neće uzimati u razmatranje.