- Jednodnevni seminar u Komori - Edukacije su u biti putokaz u kojem smjeru da idete, koju ljude da pratite koje linkove da čitate –
Za sve članice Kantonalne privredne komore Tuzla i sve privredne subjekte sa područja Tuzlanskog kantona, Komora je organizovala jednodnevni seminar na temu „Online oglašavanje za mala i srednja preduzeća“. Kako je istaknuto u uvodnom dijelu seminara, prema određenim analizama u online oglašavanje se danas ulaže više nego u sve ostale oglasne kanale zajedno. Alphabet i Meta (Google i Facebook) su glavni predstavnici tog segmenta i u njih se ulaže oko 70% sveukupnog oglasnog budžeta. To je više nego u sve ostale kanale oglašavanja zajedno (TV, radio, časopisi, bilboard, sajmovi i sl.). U svakom slučaju, ne treba zanemariti sve pomenute kanale koji također daju značajan doprinos u pronalasku klijenta, kontaktu sa kupcem prodaji proizvoda, što potvrđuju primjeri iz prakse onih koji se služe ostalim alatima u svakodnevnom radu. Tema ovog jednodnevnog seminara bila je pojašnjenje pripreme za online ili offline oglašavanje korištenjem čitavog niza manje poznatih a besplatnih Google alata. Predavač je bio Miroslav Varga Google certificirani trener Martech specialist. Varga ima veliko iskustvo u upravljanju Google AdWords kampanjama, a iza sebe ima na desetke milijuna klikova u kojima je testirao reakcije internetskih tražitelja na svim europskim i sjevernoameričkim tržištima.
"Ovakve edukacije su u biti putokaz u kojem smjeru da idete, koju ljude da pratite koje linkove da čitate, da bi bili u toku sa ovom industrijom jer je stvarno broj promjena jako veliki. Ja sam dugo u ovom poslu ali ako tri mjeseca nisam ušao u sustav nešto raditi, ja pogledam gdje sam, jesam li nešto krivo napravio. Ljudima koji su u ovoj industriji nije lako pratiti promjene a posebno nekome koje tu povremeno ili nije redovito s tim upoznat", istakao je stručnjak Varga. Miroslav Varga jedini je Google certificirani trainer na svijetu u statusu peterostrukog djeda i naš Skill Box mentor. Dugo se bavi oglašavanjem na internetskim platformama, prvenstveno na Google tražilici. Uz status djeda veže se i popriličan broj godina koje govore o tome koliko je grešaka napravio. Velik broj grešaka posljedica je što je jedan od pionira u industriji u kojoj se sve učilo ‘u hodu’. Kako se ne libi pričati o tome što je sve napravio krivo, ljudi vole poslušati njegova predavanja ili gostovanja na raznim događajima. Tako barem ne moraju poniviti greške koje je on već napravio. Na seminaru je stručnjak Varga govorio o tome kako su se ljudi promijenili, koji je utjecaj interneta na biznis, o korištenju 40 alata za procjenu web stranice, istraživanje tržišta i zanimanja za nečim a predstavio je i URL builder, Sentiment analizu, napredne pretrage i alarme, AI.
"Prepoznali smo značaj ovakvog oglašavanja, organizirali smo to za naše članice i ono što je bitno jeste da ljudi vide i uče od njaboljih a Miroslav Varga je upravo taj, u regionu najbolju kada je u pitanju online oglašavanje. prisustvovalo je oko 30 firmi i to je ono što je veoma bitno u prvoj interakciji koju radimo i to znači da su ljudi prepoznali značaj ove teme i kvalitet predavača", istakao je Nedret Kikanović predsjednik Kantonalne privredne komore Tuzla dodajući da je i za naredni period pripremljen niz ovakvih aktivnosti, pomoći privredi, seminara i radionica u saradnji sa kvalitetnim predavačima, za firme članice Komore i sve one privredne subjekte koji to žele postati.