logo tekst 6     

- „ Jedna karta, bezbroj svetova“ -

Beograd2025turizam1

Na Beogradskom sajmu održan je 46. Međunarodni sajam turizma pod sloganom „ Jedna karta, bezbroj svetova“ i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-Oprema pod sloganom „ Poslužite se”, koji su trajali četiri dana od 20. do 23. februara 2025.godine. U halama Beogradskog sajma učestvovalo je 400 izlagača iz Srbije i inostranstva. Među zemljama učesnica tradicionalno prisutnim i ove godine bile su, popularne i omiljene Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Turska, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Mađarska, Kamerun, Gabon i dr. Ove godine zemlja partner Međunarodnog sajma turizma bila je Italija, koja je u Hali 1 imala paviljon i štand koji su bili posvećeni Sardiniji. Prvi put na Sajmu Turizma nastupile su Venecuela, Ekvador i Estonija. Turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori iskoristili su ovu jedinstvenu priliku za promociju usluga, destinacija i inovacija u svom radu.
Priliku da predstave svoje ponude, usluge i proizvode, firme članice Udruženja za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Kantonalne privredne komore Tuzla, imale su kroz tradicionalnu zajedničku sajamsku postavku pod nazivom "Privreda TK" koju organizuje Komora Tuzla. Na štandu koji je bio pozicioniran u hali 4 predstavljeni su: JKP ''Pannonica'' d.o.o. Tuzla, "MamaMia Origins Steak & Wine Restaurant" Tuzla, Hotel "Vidikovac" Divič - Zvornik, Hotel „Tehnograd“ Tuzla, turističke agencije "Golden tours" Tuzla i "Transturist" Tuzla, Lukavački sajam turizma "List", Turistička organizacija grada Tuzla, Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, „Cydonia“ Gradačac, "Ordinacija Balić" Tuzla, "Cofi" Kalesija, "Guber" Tuzla, hotel "Terme Ozren" Bosansko Petrovo Selo, hotel "Senad od Bosne" Lukavac, hotel "Vertigos" Tuzla, UG "Aktivus" Tuzla, te firme koje su članice Komore a nisu sa područja Tuzlanskog kantona "Kupres Milch" Kupres, "Juta torbice" Ilidža i Domaćinstvo "Đukarić" Teslić.

Beograd2025turizam2


U istoj hali Beogradskog sajma u kojoj se predstavila "Privreda TK", zabilježeno je najviše promotivnih aktivnsoti. Predstavili su se brojni izlagači kroz nastupe Turističke organizacije Srbije ( TOS), Turističke organizacije Beograd ( TOB), Turističke organizacije Vojvodine ( TOV), kao i mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih dijelova Srbije. Svi turistički aranžmani su u odnosu na prošlu godinu skuplji od 5 do 15%, ali popusti na aranžmane kretali su se i do 40% tokom trajanja sajma. Najčešći sajamski popusti za turističke aranžmane kretali su se između pet i sedam odsto, što znači da se popust od 5% ostvaruje avansnom uplatom aranžmana do 15. marta, a popust od 7% podrazumijeva da se cijeli iznos uplati do tog datuma. Posjetioci sajma pokazali su veliko interesovanje za aranžmane i sve druge usluge koje uključuju sajamske popuste, a među najtraženijim su banje i druge turističke destinacije u Srbiji, gradovi Italije-zemlje partnera, tradicionalno ljetovanja u Grčkoj i Turskoj, kao i letovi kompanije Air Serbia koja je na sajmu ponudila značajne popuste na aviokarte. Uz preko 32.000 posetilaca, ovogodišnji Sajam turizma obilježila je povećana poslovna posjeta sa rekordnim brojem zakazanih sastanaka. Za pohvaliti je i brojne aktivnosti koje su poduzimale naše članice, prvenstveno, "Kupres Milch" Kupres, "Juta torbice" Ilidža, Domaćinstvo "Đukarić" Teslić te turistička agencija "Golden tours" Tuzla koja je, sada već tradicionalno u Beogradu organizovala poslovne susrete sa svim svojim partnerima iz Beograda, Srbije, Turske i zemalja regiona.

"Privreda TK" na 46. sajmu turizma u Beogradu