logo tekst 6     

ditafabrika
Dževad Mahmutović, predsjednik Sindikata Dite, potvrdio je za Klix.ba da je potražnja za Ditinim proizvodima, nakon početne euforije, znatno pala. "Nama ne treba ekonomski patriotizam u kome ljudi kupe Ditin proizvod jednom i to je sve. Nama treba da ljudi shvate da je važan taj kontinuitet", kaže u razgovoru za Klix.ba Dževad Mahmutović. On navodi i konkretne podatke kako bi ilustrirao pad potražnje. "Uzmimo na primjer 3de. Prošli mjesec smo prodali preko 120.000 komada, a ovaj mjesec nismo ni 70.000. Noviji brendovi se uzimaju jer smo ih tek izbacili na tržište pa ne mogu praviti komparaciju", navodi on. Kao posljedica pada potržanje, trgovački lanac Bingo smanjio je količinu proizvoda koje uzima mjesečno uz opravdanje da u svojim skladištima ima dovoljno proizvoda. Iz Dite su najavljivali i obnovu parovoda kako bi mogli započeti proizvodnju praškastih proizvoda. Radnici su se čak odrekli toplog obroka, a različite institiucije su obećavale da će pomoći sanaciju parovoda. Međutim, kako navodi Mahmutović, radovi na sanaciji su stali a Dita nema sredstava da sama finansira obnovu. Hajrudin Kunalić, stečajni upravnik Dite, kaže da je ovaj trend sasvim očekivan i normalan jer potražnja ne može biti ista kao prvog mjeseca jer su tada trgovački centri tek punili svoje police. "Iz ostvarene realizacije Dita pokriva sve svoje tekuće troškove, od plaća do komunalnih usluga", navodi on. U Diti trenutno radi 69 osoba, a Kunalić kaže da će im uskoro biti isplaćena i druga plata. Prema njegovim riječima, Dita ima mjesečnu realizaciju između 250.000 i 300.000 KM, a tvrdi da će realizacija i za ovaj mjesec biti približno na tom nivou. Kunalić kaže da se obavljaju razgovori s potencijalnim kupcima u cijelom regionu, a da realizacija tih pregovora zavisi od dosta faktora.