logo tekst 6     


Colosseum d.o.o. Tuzla u suradnji sa Udruženjem poslodavaca FBiH i TK po prvi put organizuje Business Strategic Forum (Made in BiH) koji će biti održan u Tuzli 09.11.2016. godine u 09:30 sati u Kongresnoj dvorani Hotela Mellain.

BSF

Radi se o nastavku uspješne kampanje BH Biznis nagrade "Gazela" i "Prepoznaj domaće-Budi ponosan-Made in BiH 2015.", sa ciljem promocije i razvoja poduzetničke klime i kulture, te unapređenje prodaje domaćih proizvoda. “Business Strategic Forum (Made in BiH) je sinonim za mjesto gdje se sastaju VIP direktori najvećih proizvođačkih i trgovačkih lanaca, te investitori u BiH i ugovaraju potencijalne poslove i dogovore vezane uz njihovo strateško širenje diljem regije ali i šire. Ovo je samo nastavak naše dugogodišnje borbe da uvezujemo poduzetnike na događajima i da ljudi krenu komunicirati međusobno”, kaže Zlatko Berbić, direktor Business Strategic Forum za portal Akta.ba, dodajući da je ovo prvi put da neko pokušava da organizira i okupi sve one koje imaju ozbiljnu proizvodnju. Cilj je umrežavanje poduzetnika radi jačanja na vlastitom tržištu ali i potencijalnih novih iskustava na izvoznom tržištu. Također, cilj događaja je omogućiti kompanijama da prepoznaju moguće elemente vlastitog razvoja, umrežavanjem osnaže I pojačaju vlastiti business u BiH, ali I povećaju izvoz, te postanu stvarni generatori razvoja privrede Bosne I Hercegovine. "Mi smo godinama radili projekat Gazela i znamo kompanije po imenima, ali rijetko susrećemo te ljude. Interesantna stvar je da se najuspješnije kompanije po rezultatima na ovim prostorima, ne pojavljuju puno u javnosti, ističe on. Kao jedan od razloga navodi taj da kompanija koja je dobitnik Gazele na nivou Federacije, taj mjesec imala četiri inspekcije. "Dakle, moramo napraviti ambijent gdje ćemo moći govoriti o pozitivnim stvarima, gdje ćemo prepoznati najuspješnije tako što ćemo im odati počast, a ne tako što ćemo im poslati inspekciju",naglašava Berbić. Podcrtava da je ovaj događaj nastavak tih istraživanja u nekom drugom obliku i da BSF ima ozbiljnu zadaću, a to je da postane snažan komunikator bh. investicijskih potencijala i prilika. "Moramo se umrežavati i stvarati brend koji će pomagati novim generacijama", naglašava on. Inače, događaj je zatvorenog tipa, ali su zainteresovane firme dobrodošle i za učešće se trebaju registrirati. Mjesta su limitirana uz obaveznu prijavu na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 05.11.2016.god.