Na nedavno održanom jubilarnom 20. po redu međunarodnom sajmu hrane i pića "Agros 2016" u Banjaluci, predstavilo se nekoliko privrednih subjekata sa područja Tuzlanskog kantona. Među njima, kao stalni učesnik zajedničke sajamske postavke koju tradicionalno organizuje Kantonalna privredna komora Tuzla a pod nazivom "Privreda TK", nastupila je i "Kreativa marketing" doo Tuzla, vlasnik licence i generalni distributer za BiH "Zmaj piva". Bila je i ovo prilika da se posjetiocima sajma ponudi "Zmaj pivo" na degustaciju, prvi kontakt sa novim domaćim proizvodom. Reakcije su bile pozitivne, tražila se čaša više a ujedno su pozitivne kritike stizale od učesnika i posjetilaca sajama i na račun dizajna etikete piva, naziva, roll up banera, generalno na račun sada već jakog brenda "Zmaj". Vlasnici "Kreative marketing" su potražili i mišljenja stručnjaka, baš kao što je u posljednjih nekoliko mjeseci učinjeno na niz značajnih sajamskih manifestacija u zemlji i inostranstvu. Zatražena je ocjena kvalitete od stručne komisije pa sada značajnim priznanjima sa sajmova u Gradačcu, Zrenjaninu, Zaječaru, Zenici, Bihaću, na zidovima ureda "Kreativa marketinga", društvo pravi i priznanje iz Banjaluke. "Kreativi marketing" je dodjeljena Plaketa za kvalitet proizvoda za "Zmaj pivo". Novi uspjeh, novi iskorak za pohvalu ali i obaveza prema sve većem broju konzumenata "Zmaj piva", da se nastavi sa pokrenutim aktivnostima na promociji "Zmaj piva", na distribuciji u cijeloj Bosni i Hercegovini, premda se pilo ovo pivo i među navijačima fudbalske reprezentacije u Grčkoj, da se nastavi sa jačanjem brenda, očuvanjem kvaliteta.