logo tekst 6     

Kantonalna privredna komora Tuzla poziva vas na jednodnevnu radionicu

„Digitalni marketing i društveni mediji“

digitalni marketing

Radionica je namijenjena menadžerima i donosiocima marketinških odluka u kompanijama a svrha radionice je unapređenje znanja o efikasnoj i praktičnoj primjeni digitalnih tehnologija i društvenih medija kao marketinških alata za preduzeća, nevladine organizacije i javne ustanove. Radionica je koncipirana na način da se kombinuju teoretska i praktična znanja, kroz intenzivni i samostalni rad učesnika na praktičnim primjerima, kako bi se upoznali sa savremenim praksama digitalnog marketinga i metodologijom razvoja marketing kampanja putem društvenih medija.


Program radionice:


1. Zašto digitalni marketing i marketing društvenih medija? Digitalni nasuprot tradicionalnih medija i trendovi u digitalnom marketingu
2. Kako ostvariti dugoročni uspjeh? Definisanje strategije digitalnog marketinga i izgradnja tima
3. Kako kreirati sadržaje i kako upravljati sadržajima? Content Management
4. Koje alate koristiti i kako ih uspješno koristiti? Web, E-mail, mobile, Web 2.0 alati (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Linkedin, blogging)
5. Kako se efikasno oglašavati? Google oglasi (Google Ads – display i AdWords) i Facebook oglašavanje
6. Kako mjeriti uspješnost? Google Analytics i Facebook Insight
7. Kako povećati vidljivost na pretraživačima? SEO – optimizacija pretraživača (search engine optimization)
8. Kako komunicirati sa marketinčkim agencijama i IT kompanijama? Postavljanje ciljeva i praćenje rezultata u procesu izrade web stranica i upravljanje digitalnim sadržajima/kampanjama

Predavači: Suada Peštek i Almir Peštek

Suada Peštek je ekonomistica sa 20 godina iskustva u marketing i medijskoj industriji. Direktorica je Radio Sarajeva i portala radiosarajevo.ba koji je jedan od najposjećenijih portala u BiH. Od 1998. godine radi i u marketing agenciji Fabrika, gdje je trenutno na poziciji direktorice finansija. Suada ima veliko iskustvo u planiranju i implementaciji marketing kampanja, a posebno u oblasti digitalnog marketinga i društvenih medija. Suada je i certificirani coach i NLP praktičar (neuro lingvističko programiranje).

Prof. dr Almir Peštek je profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. Almir ima bogato predavačko i konsultantsko iskustvo iz oblasti biznisa i marketinga i autor je više naučnih i stručnih radova i knjiga, te predaje predmete "E-Business i New Media" i "Integrated Marketing Communications" na Univerzitetu RISEBA u Rigi, Latvija i "Social Media Marketing" na Vienna University of Economics and Business u Beču, Austrija, a predavao je i u SAD, Italiji i Sloveniji. Almir je stipendista Fulbright postdoktorskog programa i proveo je akademsku 2014/15. godinu na Loyola University Chicago - Quinlan School of Business.

Kotizacija za učešće iznosi 100 + PDV, a za članice Kantonalne privredne komore Tuzla kotizacija je 60 KM + PDV.
Radionica će se održati u septembru, a tačan datum će biti naknadno utvrđen.
Rad se organizuje u malim grupama te je prijavu učešća potrebno izvršiti dostavom popunjenog prijavnog obrasca putem e-maila (na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) ili faxa (na broj: 035 369 552), najkasnije do 14.9.2018. godine.

U nadi da ćete prepoznati značaj ovog događaja.

 

S poštovanjem,

PREDSJEDNIK KOMORE

mr.sc. Nedret Kikanović, dipl.oec

 

Prilog: Prijavni obrazac