- Zahtjev za dostavu ponude za uslugu pripreme i isporuke hrane i pića za vrijeme trajanja Projekta -
Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-05 sa Sequa gGmbH o realizaciji projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda
PREDMET: Zahtjev za dostavu ponude za uslugu pripreme i isporuke hrane i pića za vrijeme trajanja Projekta
Predmet nabavke je nabavka usluge dostavljanja pripremljene hrane (ketering/švedski stol) i usluge posluživanja hrane u objektu ponuđača tokom odvijanja do 15 sastanaka, radnih skupova i radionica za vrijeme trajanja i implementacije Projekta, prema specifikaciji koja je sastavni dio ovog Zahtjeva.
Način izvršenja: Ugovor će se realizirati sukcesivno putem narudžbenica, koje će Kantonalna privredna komora Tuzla izabranom ponuđaču dostaviti najkasnije 2 dana prije početka događaja.
- Mjesto izvršenja:
Mjesto izvršenja Ugovora su sljedeće lokacije:
• prostorije Kantonalne privredne komote Tuzla, Trg slobode bb;
• prostorije objekta izabranog ponuđača.
Rok isporuke usluga – kontinuirano u periodu trajanja Ugovora, prema potrebama i pojedinačnim narudžbama Kantonalne privredne komore Tuzla, a najduže do 28.2.2026. godine.
- Količina predmeta poziva
Obzirom na prirodu usluge i mogućnosti odstupanja količine u ovisnosti o potvrđenom broju učesnika i dinamici održavanja sastanaka, Komora zadržava pravo prilagodbe količine, u okviru ugovorene cijene sa izabranim ponuđačem, u smislu njihovog povećanja ili smanjenja u skladu sa izmjenama uzrokovanim objektivnim okolnostima.
Plaćanje usluga će se vršiti nakon svake izvršene usluge, prema uredno ispostavljenoj fakturi izabranog ponuđača, u roku od 15 dana od prijema iste.
- Specifikacija usluge i trajanje Ugovora
Detaljna specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića za vrijeme trajanja Projekta, koji izabrani ponuđač treba isporučiti u periodu od dana potpisivanja ugovora pa najduže do 28.02.2026.godine, data je u zasebnom dokumentu pod nazivom "Tehnička i količinska specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića", koji je sastavni dio ovog Zahtjeva za dostavu ponude. Ponuđači dokument "Tehnička i količinska specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića" trebaju koristiti kao obrazac za dostavu svoje ponude.
Kantonalna privredna komora Tuzla će isporuke u okviru ove nabavke koristiti isključivo za potrebe implementacije projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“.
Ponuda treba sadržavati pojedinačnu vrijednost svake usluge (uključujući PDV) navedene pod "Opis usluge" u dokumentu „Tehnička i količinska specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića".
U cijenu se također uračunava:
• priprema hrane, dovoz, serviranje švedskog stola/finger fooda, te odvoz
- KVALIFIKACIJE PONUĐAČA
Kako bi ponuda bila prihvatljiva, ista mora sadržavati dokaze o potrebnim kvalifikacijama ponuđača:
• Dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljske djelatnosti;
• Izjava o materijalnim i kadrovskim mogućnostima ispunjenja zahtjeva (pripreme, dostave i posluživanja)
Napomena: Ponuđač mora imati kapacitet serviranja do 25 obroka istovremeno u sopstvenom objektu.
Sa izabranim ponuđačem će se zaključiti Ugovor na period od dana zaključivanja Ugovora do 28.02.2026.godine, a nabavka usluga će se vršiti sukcesivno, u skladu sa potrebama Kantonalne privredne komore Tuzla.
ROK ZA DOSTAVU PONUDE:
Ponude dostaviti putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili lično u zgradu Kantonalne privredne komore Tuzla, Trg slobode bb, najkasnije do 22.04.2025.godine (utorak). Nepotpune i neblagovremene ponude se neće uzimati u razmatranje.
PREDSJEDNIK KOMORE
dr.sc. Nedret Kikanović, dipl.oec