logo tekst 6     

Kantonalna privredna komora Tuzla poziva sve poslovne subjekte u Tuzlanskom kantonu, koji su u mogućnosti u svojim prostorijama obezbijediti realizaciju praktične nastave za učenike srednjih stručnih škola, da iskažu svoj interes putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Giz x3

Cilj je poslovnim subjektima omogućili da od početka učestvuju u obrazovanju kadrova za svoje potrebe, a što većem broju učenika obezbijediti realizaciju praktične nastave i sticanje znanja i vještina u realnom poslovnom okruženju.
Prilikom iskazivanja interesa, osim podataka o firmi (naziv, adresa i općina), potrebno je navesti kojom djelatnosti se firma bavi i za koja zanimanja učenika mogu organizovati praktičnu nastavu, nakon čega će vas kontaktirati odgovarajuće škole radi daljnjih dogovora.

Kantonalna privredna komora Tuzla, aktivnost provodi na osnovu ugovora o lokalnoj subvenciji sa Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, u okviru projekta „Održivi ekonomski razvoj i promocija zapošljavanja u Bosni i Hercegovini“ kojeg sifinansiraju Vlada SR Njemačke (BMZ) i Vlada Švicarske, sa ciljem jačanja saradnje škola za srednje stručno obrazovanje i poslovnih subjekata u Tuzlanskom kantonu.

Pozivamo vas da iskažete interes i zajedno s nama radite na kreiranju mladih kadrova koji će se po završetku školovanja brže i lakše integrisati u našu privredu.

 

Međunarodni sajam poljoprivrede i prehrambene industrije – Sajam šljive održat će se u Gradačcu od 28. do 31. avgusta 2024. godine. Na 51. Sajmu šljive će se na 5.000 kvadratnih metara otvorenog i zatvorenog prostora predstaviti oko 300 izlagača iz Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Njemačke, Turske i Bosne i Hercegovine. Organizator je Turistička zajednica grada Gradačca a pokrovitelj Grad Gradačac.

U srijedu, 28. avgusta, očekuje se dolazak brojnih zvaničnika iz Bosne i Hercegovine i regiona, a 51. Međunarodni sajam poljoprivrede i prehrambene industrije – Sajam šljive će, prema najavama organizatora, otvoriti premijer Vlade F BiH Nermin Nikšić.

gradacac

Edis Dervišagić, gradonačelnik Gradačca, Nermin Nikšić, premijer Vlade F BiH, Kemal Hrnjić Federalni ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva i Amir Pašalić, voditelj Turističke zajednice grada Gradačca će zajednički presjeći vrpcu i otvoriti sajamske prostore Sajma šljive 2024. godine.

Prije svečane ceremonije otvaranja Edis Dervišagić, gradonačelnik Gradačca, organizovat će prijem za zvaničnike i goste na Kuli Husein-kapetana Gradaščevića.

Sajam šljive u Gradačcu je manifestacija koja je pokrenuta još 1969. godine i najstarija je specijalizovana sajamska manifestacija u Bosni i Hercegovini. Ovogodišnji Sajam šljive prilika je za poljoprivredne proizvođače i prerađivače hrane i pića da predstave prednosti i dostignuća u ovoj privrednoj grani. Sajam šljive će ponuditi brojne podsajamske sadržaje sa međunarodnim učešćem ali i niz stručnih i naučnih skupova.

– I ove godine organizujemo brojna stručna i naučna savjetovanja i predavanja za poljoprivrednike. Bit će dodijeljene sajamske medalje za kvalitet izloženih proizvoda. Sajam će ponuditi niz privrednih, turističkih i kulturno-zabavnih sadržaja. Gradačačke plave noći u srijedu otvaramo tradicionalnim vatrometom sa Kule Husein-kapetana Gradaščevića, rekao je Amir Pašalić, voditelj Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Gradačca

Cilj sajma je, pored predstavljanja poljoprivrednih i prehrambenih artikala, nastaviti promociju privrede i turističkih potencijala Bosne i Hercegovine.

Prvog sajamskog dana održat će se predavanja na temu “Izazovi i inovacije u voćarskoj proizvodnji” i “Moderni pristupi u zaštiti šljive. Predavanja će održati profesori sa Poljoprivredno-prehrambenog fakulteta u Sarajevu.

Sajam će se održavati u sportskoj dvorani u Gradačcu.


Tuzlanska Panonska jezera su iz više razloga jedinstvena ne samo na Balkanu. Ove godine bilježe jednu od najuspješnijih sezona u svom 21-godišnjem postojanju.

„Gledam Banat, Srem i Bačku s Fruške Gore, gledam tako, a u duši lom, tu je nekad, kažu knjige, bilo more, čekalo me pa presušilo“, pjevao je čuveni kantautor Đorđe Balašević u svom velikom hitu „Panonski mornar”. I zbilja, prije više miliona godina na području bivše Jugoslavije postojalo je Panonsko more koje je prije pet miliona godina isušilo. No, njegovi ostaci su ostali ne tako duboko pod površinom zemlje. Tako i u Tuzli.

Slana voda, slanica, je u ovom sjeveroistočnom bosanskom gradu vijekovima eksploatisana, a kao posljedica toga jezgro grada je počelo tonuti. Stare građevine iz vremena Austro-Ugarske monarhije morale su biti srušene. U srcu grada se više nije smjelo ništa graditi. Gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović, uz savjete tuzlanskih geologa, 2003. godine odlučuje da slanu vodu pusti na površinu i na tom području napravi kompleks jezera, danas poznat kao Panonika Tuzla, piše Deutsche Welle.

panon

  • Ovogodišnja sezona jedna od najuspješnijih u posljednjih 21 godinu

Direktor Javnog preduzeća Panonika Tuzla Maid Porobić je ponosan na ono što je postignuto u zadnjih 21 godinu.

„Ove godine je Panonska jezera posjetilo više od 420.000 ljudi. Do kraja augusta je tzv. glavna sezona, a nakon nje počinje i podsezona. Jezera su učinila čuda u našem gradu. U ovom periodu smo imali oko šest miliona posjetilaca, iz Tuzle i drugih dijelova Bosne i Hercegovine, susjednih zemalja, ali i iz cijelog svijeta, jer se naša dijaspora tradicionalno vraća u ovaj grad, za koji ih vežu korijeni. Tuzla je lijep grad i bez Panonike, ali joj ona daje posebnost koja je prepoznata u BiH i u cijeloj regiji“, priča Porobić za DW.

  • Panonska jezera posebno omiljena kod dijaspore iz Njemačke

Ove riječi mogu potvrditi mnogi posjetitelji Panonike. Na svakom koraku se čuje njemački jezik. Djeca sa roditeljima radije govore njemački, stariji međusobno komuniciraju na bosanskom jeziku. Jedan od posjetilaca, Sanjin Konjić, je sa prijateljima došao iz Düsseldorfa gdje radi kao državni službenik. Glasno se zabavljaju na bosanskom i njemačkom, plivaju, slušaju muziku koja podsjeća na klub muziku kakva se sluša na Ibizi, piju pivo ili koktele. „Party-Stimmung”.

„Ja sam rođen u Njemačkoj, ali moji roditelji su Tuzlaci, njemački gastarbajteri. Ovdje su moji korijeni, tu sam tako opušten. Sretan sam što smo kod kuće govorili bosanski, to je važno da se mogu sporazumjeti sa familijom. Mi si možemo priuštiti odmore bilo gdje na svijetu, ali ovdje me vuče srce. Kad god mogu, dođem ovdje, budem nekoliko sedmica, a ponekad nastavim odavde na Jadransko more“, priča Sanjin.

Panonska jezera su za sebe otkrili i Hrvati i Srbi koji umjesto na more dolaze u Tuzlu, jer plivaju u slanoj, morskoj vodi te uživaju u kulinarskim specijalitetima koji su mnogo povoljniji nego u susjednoj Hrvatskoj, i to ne samo u tradicionalnoj bosanskoj već i u mediteranskoj kuhinji.

  • Panonska jezera imaju ljekovito dejstvo na zdravlje

Panonska jezera su veoma omiljena i kod Tuzlaka. Naročito kod penzionera koji, zbog niskih penzija, a i zbog starosti, tako i tako ne mogu priuštiti odlaske na more. Jezerima se pripisuju i ljekovita dejstva, jer je salinitet vode veći od onog u Jadranskom moru. Džemo Mehmedović Panoniku posjećuje od prvog dana.

„Meni su 93 godine. Skoro svakog dana se dovozim lokalnim autobusom iz jednog sela u blizini Tuzle. Zdrav sam k'o dren. Nemam potvrde od ljekara da je to tako zahvaljujući jezeru, ali ljekarima tako i tako ne idem često. Ovdje se i družim s dobrim ljudima, igramo karte, pričamo, plivamo. Ne može mi biti ljepše i dolazit ću koliko god budem mogao“.

  • Bogat kulturni program

U ljetnoj sezoni se Tuzla pretvara i u jedan od kulturnih centara regije. U centru grada na Trgu slobode su se u okviru ljetnog kina prikazivali filmovi sa Sarajevo film festivala, a na jezerima se redovno održavaju koncerti popularnih izvođača iz cijele regije. O fenomenu Panonskih jezera je poznati bh. režiser Dino Mustafić snimio dokumentarni film „Panonika na zrnu soli” koji je početkom augusta pobijedio na međunarodnom Green Montenegro festivalu. U filmu Mustafić objašnjava fenomen Panonskih jezera koji su ovaj nekada veoma zagađeni industrijski grad pretvorili u pravu turističku atrakciju.

Direktor Panonike Maid Porobić ponosno ističe i da Panonika ulaže u ekologiju; u okviru jezera su već postavljene solarne ćelije, kojima se proizvodi dio električne energije za održavanje čistoće vode. Sunca ovdje ima dovoljno. On poziva i neke nove goste na dolazak u Tuzlu, da se liječe, zapjevaju pa i zajedno spontano zaigraju neko tradicionalno kolo.

fokus.ba


Sa velikim zadovoljstvom vas pozivamo da učestvujete na predstojećem 46. Međunarodnom sajmu turizma, koji će se održati na Beogradskom sajmu od 20. do 23. februara 2025. godine.

Ovaj prestižni događaj predstavlja jedinstvenu godišnju priliku za promociju vaših usluga i destinacija, da predstavite inovacije u svom radu upravo na tradicionalnom mestu koje je centar turističke privrede i lansiranja najnovijih trendova u domaćem i svetskom turizmu.

BG2025turizam

Međunarodni Sajam turizma u Beogradu jedan je od najvažnijih događaja ove vrste u regionu i šire. Okupljajući brojne izlagače, profestionalce i stručnjake iz svih oblasti turizma i posetioce – zaljubljenike u putovanja, koji dolaze iz celog sveta, tokom sajamskih dana dolazi do razmene ideja, iskustava i stvaranja novih poslovnih prilika.

Sajam turizma pruža savršenu platformu za promociju destinacija, hotelskih kapaciteta, turističkih agencija, avio-kompanija i mnogih drugih segmenata turističke industrije.

Uz prateću manifestaciju, Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, ovaj veliki događaj pruža pregled celokupne turističko-ugostiteljske privrede i otvora nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Izlagački program Sajma turizma nudi najbolje iz raznovrsnih sektora turizma, uključujući:

• Turističke agencije i operatore
• Hotele i smeštajne kapacitete
• Avio-kompanije i druge prevoznike
• Agencije za kongresni i poslovni turizam
• Nacionalne i regionalne turističke organizacije
• IT kompanije i pružaoce tehnoloških rešenja u turizmu

Šta možete očekivati?

1. Promocija usluga, destinacija i proizvoda: Predstavite svoje usluge, destinacije, programe putovanja i proizvode širokoj publici i povećajte vidljivost vaše kompanije/ brenda.
2. B2B sastanci i networking: Iskoristite priliku za umrežavanje sa ključnim igračima u industriji, uključujući potencijalne partnere i klijente.
3. Panel diskusije i radionice: Prisustvujte inspirativnim predavanjima i radionicama koje će vam pružiti uvid u najnovije trendove i tehnologije u turizmu.
4. Poslovne mogućnosti i nova tržišta: Otkrijte nove poslovne prilike i tržišta, sklopite ugovore, plasirajte aranžmane i smeštajne kapacitete i unapredite svoje poslovanje.

* Prošlogodišnji 45. Međunarodni sajam turizma opravdao je očekivanja posetilaca, učesnika i brojnih turističkih profesionalaca i nagovestio ulazak u novu eru razvoja turizma. Pod sloganom „Avantura počinje ovde!“ učestvovalo je preko 400 izlagača, turističkih agencija, organizacija i hotela iz više od 27 zemalja. Kao zemlja partner predstavila se Grčka, a prvi put na sajmu nastupili su Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija. Događaj je zabeležio rekordan broj poslovnih susreta u programu b2b, preko 500 održanih sastanaka organizovanih u saradnji Privredne komore Srbije, Beogradskog sajma i Evropske mreže preduzetništva. Ovaj program privukao je veliki broj učesnika iz različitih sektora turizma, a izvanredan rezultat je snažan indikator potencijala za dalji razvoj saradnje i partnerstava u turističkom sektoru. Zajedno sa poslovnim gostima ukupno je bilo prisutno gotovo od 50.000 posetilaca.

 Kako se prijaviti za Sajam turizma 2025?

Za prijavu i više informacija o izlagačkim paketima, molimo vas da posetite našu zvaničnu web stranici https://beogradskisajamturizma.rs/ ili nas kontaktirajte putem e maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Prvi rok za prijavu je 20.09.2024. posle kojeg ćemo raditi raspodelu prostora.
Poslednji rok za prijavu je 15.12.2024 godine.

Broj izlagačkih mesta je ograničen, a rana prijava vam osigurava učešće i šanse za reprezentativan izlagački prostor u željenoj hali Beogradskog sajma.

Pridružite nam se i postanite deo predstojećeg 46. Međunarodnog sajma turizma koji decenijama neguje imidž svetskog ranga i od strane posetilaca jednog od najposećenijih i najvoljenijih sajmova na našim prostorima.

Radujemo se vašem dolasku i zajedničkom uspehu na predstojećem Međunarodnom Sajmu turizma u Beogradu!

beogradskisajamturizma.rs


Najuspješnija i najbrže rastuća naftna kompanija u BiH Hifa Petrol je otvorila svoju 57. benzinsku pumpu na adresi Zmaja od Bosne bb, u Zenici.

Ovo je treća Hifa Petrol benzinska pumpa u Zenici, što predstavlja još jedan korak u širenju njene mreže benzinskih pumpi, a s ciljem pružanja visokokvalitetnih usluga kupcima širom Bosne i Hercegovine.

Nova benzinska pumpa Hifa Petrol u Zenici obezbijedila je osam novih radnih mjesta, čime nastavljaju posvećenost podršci lokalnoj zajednici i razvoju privrede. Pumpa će biti otvorena 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici, kako bi svi kupci u svakom trenutku mogli uživati u vrhunskoj usluzi i najkvalitetnijem gorivu.

 Hifa zenica

U sklopu modernog maloprodajnog objekta Hifa Petrola nalazi se brendirana trgovina HP SHOP u kojoj nude široki asortiman robe, te vlastitu liniju motornih ulja HG Line i mirisa HP Fresh, kao i autopraonica HP Wash.

Hifa Petrol svojim kupcima nudi visokokvalitetna HPLUS EURO 6 premium goriva najnovije generacije čiji je kvalitet potvrđen austrijskim certifikatom o kvaliteti, dodijeljenim od strane austrijskog državnog instituta Umweltbundesamt. Zahvaljujući vrhunskim aditivima, ova goriva pružaju veću snagu i manju potrošnju, čime se postiže do 50 km više vožnje po rezervoaru. U ponudi je i HPLUS BMB 100 Racing gorivo, visokooktansko gorivo maksimalnih performansi i snage.

Kompanija Hifa Petrol posjeduje vlastiti program lojalnosti Premium Card u kome svi vlasnici Premium kartice svakodnevno ostvaruju pogodnost od 3% povrata na proizvode iz HP shopa, a u danima vikenda kupovinom HPLUS EURO 6 premium goriva, povrat novca po utvrđenoj skali i do 0,09 KM/L. Premium Card broji preko 220.000 zadovoljnih korisnika i sa razlogom nosi slogan Vraća novac i osmijeh na lice, a to potvrđuje i broj zadovoljnih korisnika koji svakim danom raste.

Također, Premium Card aplikacija je dobila novu, unaprijeđenu verziju koju kupci mogu preuzeti na App Storeu, kao i na Google Play Storeu. Svaki kupac koji preuzme aplikaciju, na poklon dobija HP auto miris.

Također, sve vlasnike Premium Card koji na svojoj kartici sakupe 50 KM natočenog HPLUS Euro 6 premium goriva, Hifa Petrol daruje gratis pranjem automobila.

"U narednom mjesecu također planiramo otvorenje novih maloprodajnih objekata, čime ćemo dodatno ojačati naše prisustvo na tržištu i nastaviti pružati vrhunsku uslugu", izjavio je Ahmed Ahmetlić, član uprave Hifa Petrola.

Kao znak zahvalnosti i dobrodošlice novim kupcima, Hifa Petrol je prvih 250 posjetilaca nagradila besplatnim točenjem HPLUS Euro 6 premium goriva u iznosu od 20 KM.

 

Hifa Petrol kroz projekte društvene odgovornosti aktivno učestvuje u pomaganju lokalnoj zajednici. Ovog puta pomoć su pružili zeničkom udruženju za pomoć djeci sa poteškoćama u razvoju "Svijet u slikama" donacijom u iznosu 2.000 KM.

Osim goriva premium kvalitete, prijatnog ambijenta, bogatog asortimana proizvoda, ekskluzivnih artikala iz uvoza, te ponude osnovnih životnih namirnica, kupci mogu uživati i u vrhunskoj kafi za ponijeti, dostupnoj na svim Hifa Petrol benzinskim pumpama.

Hifa Petrol je poznata i po svom snažnom angažmanu u sponzorstvu bh. sportista, te je kroz kampanju "Najbolji sa najboljim" koju je pokrenula 2015. godine, do danas podržala jedanest vrhunskih sportista među kojima su pored Lane Pudar i Amel Tuka, Damir Džumhur, Sanjin Pehlivanović, Nedžmin Ambešković, Mesud Pezer, Iron Puki, Iman Avdić, Darko Savić, Marko Maksimović, te Elvedina Muzaferija.

Pod sloganom Vaš najbolji prijatelj na putu, Hifa Petrol nastavlja ostvarivati strateške ciljeve, a to su zadovoljni uposlenici, kupci i poslovni partneri, te širenje vlastite maloprodajne mreže.

klix.ba