logo tekst 6     

 

Manifestacija "Dani jagodastog voća" održena je u Čeliću, a građani su s radošću dočekali goste koji su u Čeliću boraviti od 10. do 12. maja.

Tako je Čelić postao centar okupljanja privrednika, turističkih radnika i udruženja građana. Organizatori ovogodišnje manifestacije su Općina Čelić i ZZ "Poljopromet" Čelić.

Manifestaciju je otvorio ministar poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede Tuzlanskog kantona Fedahija Ahmetović, sa nečelnikom općine Čelić Admirom Hrustanovićem i federalnim ministrom raseljenih osoba i izbjeglica Nerinom Dizdarom.

Danijagodastogvoca

Ministar Ahmetović je kazao da kada neko reklamira svoju jagodu, na njoj napiše "Čelićka", najbolje pokazuje koliko je jagoda sa ovih prostora sama po sebi brend, a taj brend prisutan je u Tuzli, Sarajevu, Mostaru, Banjoj Luci, ali i van Bosne i Hercegovine.

Imajući to u vidu, kazao je, svake godine Vlada TK realizira program podrške poljoprivrednim proizvođačima, među kojima je i podrška za proizvođače jagode.

"Od ukupno nešto više od 2,3 miliona KM, sa koliko su kroz ovaj program pomognuti poljoprivrednici sa područja Čelića, za proizvodnju jagode u zaštićenom prostoru u 2023. godini izdvojeno je više od 1,1 milion KM, za proizvodnju sadnica jagodičastog i bobičastog voća u iznosu više od 100.000 KM, za proizvodnju krošnjastog voća više od 300.000 KM, za sufinansiranje nabavke plastenika visokih tunela 227.500 KM, za proizvodnju jagodičastog voća na otvorenom 3.320 KM", kazao je Ahmetović.

Najavio je da će Vlada TK i u narednom periodu posvetiti posebnu pažnju u cilju unapređenja te ali i svih drugih proizvodnji.

Organizatori manifestacije, koja je prepoznata kao manifestacija koja okuplja one koji njeguju svoju historiju, tradiciju i kulturnu baštinu, su Općina Čelić i ZZ "Poljopromet" Čelić, a jedan od generalnih pokrovitelja je Vlada TK, saopćeno je iz Vlade TK.

Ovogodišnje Jagodarevo, kako je ova manifestacija poznata u narodu, i ove je godine privukla veliku pažnju posjetilaca.

 

- Zahtjev za dostavu ponude za nabavku kompjuterske opeme u okviru projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“ -

komp.oprema

Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-02 sa Sequa gGmbH o realizaciji projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda.

I. PREDMET NABAVKE:
Predmet nabavke: Nabavka kompjuterske opreme prema specifikacijama LOT-ova, koje su dio ovog Zahtjeva

LOT 1 – Laptop i licencirani softver

LOT 2 – Smart board


Mjesto izvršenja: Kantonalna privredna komora Tuzla, Trg slobode bb, Tuzla
Rok isporuke usluga: 15 dana od dana potpisivanja ugovora.
Količina predmeta poziva
Tačne količine su navede u specifikaciji koja je dio ovog Zahtjeva.
Plaćanje će se izvršiti prema uredno ispostavljenoj fakturi izabranog ponuđača, u roku od 30 dana od prijema iste.
Tehnička i količinska specifikacija
Detaljna specifikacija nabavke kompjuterske opreme, koju izabrani ponuđač treba isporučiti u roku od 15 dana od dana potpisivanja ugovora, data je u zasebnom dokumentu pod nazivom "Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme " prema LOT-ovima 1 i 2, koji su sastavni dio ovog Zahtjeva za dostavu ponude. Ponuđači dokument "Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme" trebaju koristiti kao obrazac za dostavu svoje ponude.
Ponuda treba sadržavati pojedinačnu vrijednost svake opreme (uključujući PDV) navedene pod "Opis opreme" u dokumentu „Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme".
U cijenu se također uračunava:
• dostava i instalacija opreme

II. KVALIFIKACIJE PONUĐAČA
Kako bi ponuda bila prihvatljiva, ista, pored cjenovne ponude, mora sadržavati dokaze o potrebnim kvalifikacijama ponuđača:
• Dokaz o registraciji za trgovinu na malo računalima, perifernim jedinicama i softverom u specijaliziranim prodavnicama;
• Dokaz o vršenju prodaje kompjuterske opreme (dostaviti najmanje 1 preporuku ustanove/firme sa kojom je prethodno realizovana saradnja ili neki sličan dokaz kojim se traženo dokazuje).

III. KRITERIJ ZA IZBOR PONUDE:
• Kriterij za izbor/dodjelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja ispunjava zahtjeve navedene u dokumentu „Tehnička i količinska specifikacija nabavke kompjuterske opreme“ i koja sadržava dokaze o ispunjavanju potrebnih kvalifikacija ponuđača, navedenih u tački II ovog Zahtjeva.
Imenovana Komisija za nabavke u projektu, ocjenjuje svaki od II KVALIFIKACIJE PONUĐAČA sa bodovima od 5 do 0, (od najbolje do najslabije rangiranog ponuđača), dok 0 bodova se može dodijeliti samo ponuđaču koji uopšte nije dostavio konkretan dokaz o ispunjavanju kvalifikacije/a u svojoj ponudi.
Komisija za nabavke u projektu, kreira tabelu koja će sadržavati ocjene za svakog ponuđača prema svakom od II KVALIFIKACIJE PONUĐAČA, sa ukupnim ocjenama.
Komisija za nabavke u projektu kreira tabelarno i sumu bodova koje su ponuđači pojedinačno ostvarili, a zatim uz Zapisnik daje preporuku predsjedniku Komore da donese odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Ponuđači će po okončanju postupka nabavke, putem e-maila, biti informisani o ishodu predmetne nabavke, tako što će im biti dostavljena Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, te će na istu imati pravo žalbe u roku od 7 dana.
Sa izabranim ponuđačem će se zaključiti ugovor na period od 15 dana.

IV. ROK ZA DOSTAVU PONUDE:
Ponude dostaviti putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili lično u zgradu Kantonalne privredne komore Tuzla, najkasnije do petka 17. 05. 2024.godine do 15:00 sati. Nepotpune i neblagovremene ponude se neće uzimati u razmatranje.

- ILO – obavještenje o javnim pozivima za osposobljavanje – pekar i konobar keteringa -

Grad Obavijest

Grad Tuzla, u ime Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Tuzla, na službenoj web stranici: www.grad.tuzla.ba, objavio je:

– ponovni Javni poziv za učešće u Programu osposobljavanja nezaposlenih osoba iz Tuzle za obavljanje jednostavnih poslova – pekar i

– ponovni Javni poziv za učešće u Programu osposobljavanja nezaposlenih osoba iz Tuzle za obavljanje jednostavnih poslova – konobar keteringa.

Javni pozivi se realizuju u okviru Projekta „Partnerski pristup lokalnom razvoju Tuzla“.

Projekat „Partnerski pristup lokalnom razvoju Tuzla“, podržan je u okviru programa „Podrška Evropske unije lokalnim partnerstvima za zapošljavanje- faza II (LEP II), koji finansira Evropska unija, a provodi Međunarodna organizacija rada (MOR).

Javni pozivi namijenjeni su nezaposlenim osobama sa prebivalištem na području grada Tuzle, koje se vode na evidenciji nezaposlenih osoba kod Biroa za zapošljavanje Tuzla, a koje žele da steknu znanja i sposobnosti za obavljanje jednostavnih poslova pekara ili konobara keteringa, za kojim postoji potreba na tržištu rada u gradu Tuzli.

Javni pozivi otvoreni su za prijavu do 15. maja 2024. godine.

Prednost kod odabira prijavljenih kandidata u okviru ovih Javnih poziva imaju osobe koje su na dan prijave mlađe od 35 godina, te žene, a u slučaju većeg broja zainteresiranih učesnika rangiranje kandidata će se izvršiti prema datumu i vremenu prijavljivanja na Javne pozive.

Više informacija klikom na sliku...


- ILO – Obavještenje za III javni poziv – razvoj poduzetničkih ideja -

Grad javnipoziv

Grad Tuzla, glavni partner u Lokalnom partnerstvu za zapošljavanje Tuzla na službenoj web stranici Grada Tuzle objavio je Javni poziv za učešće u Programu podrške poduzetništvu kroz razvoj poslovnih ideja, koji se realizuje u okviru Projekta „Partnerski pristup lokalnom razvoju Tuzla“.

Projekat „Partnerski pristup lokalnom razvoju Tuzla“, podržan je u okviru programa „Podrška Evropske unije lokalnim partnerstvima za zapošljavanje- faza II (LEP II), koji finansira Evropska unija, a provodi Međunarodna organizacija rada (MOR).

Ovaj Javni poziv namijenjen je svim zainteresovanim nezaposlenim osobama sa prebivalištem na području grada Tuzle, koje se vode na evidenciji nezaposlenih osoba kod Biroa za zapošljavanje Tuzla, koje imaju poslovnu ideju i žele pokrenuti sopstveni biznis, da se prijave za učešće u Programu podrške poduzetništvu kroz razvoj poslovnih ideja.

U okviru Programa podrške poduzetništvu kroz razvoj poslovnih ideja učesnicima će se pružiti:

višednevna obuka u razvoju poslovnog modela prema SIYB metodologiji (metodologija MOR-a),
mentorstvo relavantno za konkretan poduzetnički poduhvat,
bespovratna sredstva u iznosu do 6.000,00 KM po biznisu, na ime podrške za registrovani poslovni poduhvat za 5 najbolje ocijenjenih biznis planova, te
poslovno mentorstvo nakon registracije biznisa.

Prijave na ovaj Javni poziv mogu se izvršiti do 15. maja 2024. godine, popunjavanjem Prijavnog obrasca, koji se može predati:

– elektronski, na mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,

– lično na Protokol Grada Tuzle (Šalter sala) ili

– poštom, na adresu: Grad Tuzla, Služba za ekonomski razvoj, poduzetništvo i poljoprivredu, Ulica

ZAVNOBiH-a br.11.

-Također, prijave se mogu izvršiti online putem linka: https://forms.gle/ZrzX2enBnuA3NtqM6

Tekst Javnog poziva sa Prijavnim obrascem može se preuzeti klikom nasliku...

 

Pozivamo vas da budete sastavni dio zajedničke postavke privrede Tuzlanskog kantona na 22. Međunarodnom, sajmu turizma i ekologije "LIST" se održava od 8. do 10. maja 2022. godine u Lukavcu.

List2024

Kantonalna privredna komora Tuzla realizovat će i organizovati zajedničku postavku bez dodatnih troškova izlagača.

Ukoliko ste zainteresovani za nastup na ovoj značajnoj sajamskoj manifestaciji, potrebno je da nam što prije potvrdite vaše učešće. Također, neophodno je da nam javite i oblik vašeg učešća u zajedničkoj postavci kako bismo znali planirati raspored izložbenog prostora. S tim u vezi nam trebate javiti do 6. maja, da li ćete učestvovati u zajedničkoj postavci, da li će vaši predstavnici biti prisutni na izlagačkom prostoru i na sajmu prezentovati vaše proizvode, ili ćete odrediti određenu količinu proizvoda koju će predstavnici Komore ukomponovati u sajamsku postavku.

Pozivamo vas da prihvatite naš poziv i u narednom periodu doprinesete uspješnom predstavljanju privrede Tuzlanskog kantona na svim sajamskim manifestacijama na kojima Kantonalna privredna komora Tuzla bude organizovala zajednički nastup.

Molimo da nam što prije javite vaš odgovor kako bismo mogli izvršiti prijavu na sajmu.
Kontakt osoba za više informacija je Dino Kalesić: 035/369-562, 061/164-311. Potvrde o učešću poslati na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..