logo tekst 6     

Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-05 sa Sequa GmbH o realizaciji projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda

PREDMET: Zahtjev za dostavu ponude – ponovljeni poziv - Predmet nabavke: Usluga PR agencije za promotivne aktivnosti za novo zanimanje i programe mentorstva

m agencije

Opis: Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji sa Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, u okviru projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“ kreirala je novi nastavni plan i program za zanimanje „Rukovalac mašinama za obradu metala“ (III stepen), koji će se u školskoj 2025/26 godini realizovati u srednjim stručnim školama u Živinicama, Gračanici, Tuzli i Gradačcu. Uz novo zanimanje, počela je i sistemska obuka mentora praktične nastave u kompanijama u kojima učenici obavljaju praksu.
Promotivna kampanja koja je predmet ove ponude ima za cilj privući maturante osnovnih škola i njihove roditelje da odaberu obrazovni profil „Rukovalac mašinama za obradu metala“ i da promoviše dobre prakse saradnje škola i kompanija u realizaciji praktične nastave.
Srednjim stručnim školama uvijek je izazov da upišu dovoljan broj učenika u stručna zanimanja. Učenici i njihovi roditelji uglavnom preferiraju upis u četverogodišnja zanimanja čak i kada je sa tim zanimanjima teško naći zaposlenje. S druge strane, poslovni subjekti TK su jasno izrazili svoje potrebe za zanimanjem koje je u tu svrhu i izrađen modernizovan NPP. Kompanije su verifikovale novi NPP, nadležno Ministarstvo ga je odobrilo i škole kreću sa upisom u to zanimanje u junu 2025 godine. Iznimno je važno da svi zainteresovani akteri na vrijeme i na pravi način budu upoznati sa prednostima ovog zanimanja i sa mogućnostima za brzo zaposlenje nakon završetka školovanja.

  • Obavezni elementi ponude:

a) Idejno rješenje i izrada 3 video klipa u trajanju od po 90 sekundi, koji imaju za cilj predstavljanje potencijala novog zanimanja, koji će uključivati kompanije (direktore, mentore, majstore), predstavnike obrazovnih institucija i škola i privredne komore – pogodno za emitovanje putem društvenih medija i televizije;
b) Idejno rješenje i izrada kraćeg edukativno – animiranog klipa (max 30 sekundi) prilagođen mlađoj populaciji koji će se emitovati kao oglas na društvenim mrežama;
c) Profesionalno fotografisanje za potrebe izrade promotivnih materijala i vizuala;
d) Kreiranje 3 vizuala za društvene mreže koristeći fotografije i grafičke elemente (format pogodan i za štampanje plakata za škole);
e) Štampanje 50 plakata A3 format – (na osnovu kreiranih vizuala za društvene mreže iz tačke d );
f) Izrada jingl radijskog oglasa – osmišljavanje poruke za radijski oglas, snimanje, montaža i postprodukcija;
g) Izrada (idejno rješenje i dizajn) promo afiše (trostrane) za novo zanimanje i štampanje tiraža od 1500 komada;
h) Vođenje marketinške kampanje za promociju kreiranih sadržaja – zakup oglasnog prostora za emitovanje klipova i jingla na radiju, plaćeni oglasi na društvenim medijima i animacije na LED displayima u Gračanici, Tuzli i Živinicama.

  • Vrijeme realizacije usluge: maj – juli 2025. godine

Kantonalna privredna komora Tuzla će isporuke u okviru ove nabavke koristiti isključivo za potrebe implementacije projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“.
Zainteresovani ponuđači, svoje ponude dostavljaju na propisanom obrascu koji je sastavni dio ovog Poziva i koji mora biti potpisan i ovjeren pečatom. Cijene se iskazuju u konvertibilnim markama, bez i sa uračunatim PDV-om. Uz obrazac, može se dostaviti i detaljnije pojašnjenje u formi idejnog prijedloga.
Osim obrasca za dostavljanje ponude, ponuđač je dužan dostaviti dokaz o registraciji za obavljanje navedene djelatnosti i minimalno dvije preporuke o uspješno realizovanim kampanjama.
Ponude dostaviti putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili lično u zgradu Kantonalne privredne komore Tuzla, Trg slobode bb, Tuzla.

Rok za dostavljanje ponuda je 25. aprila (petak) 2025. godine.

Obrazac za ponudu

Odluka o poništenju zahteva i ponovljenog poziva

 

PREDSJEDNIK KOMORE
dr.sc. Nedret Kikanović, dipl.oec


- Bruto plata 2.380 KM -

Konvertibilne marke

Prosječna mjesečna isplaćena neto plata po zaposlenom za februar 2025. godine u Federaciji BiH iznosila je 1.525 KM i nominalno je niža za 1,4 posto, a realno za 2,0 posto u odnosu na prethodni mjesec.
U odnosu na isti mjesec prethodne godine prosječna neto plata za februar 2025. nominalno je viša za 16 posto, a realno viša za 12,2 posto.
U februaru 2025. u odnosu na januar 2025. najveće smanjenje prosječne mjesečne isplaćene neto plaće zabilježeno je u djelatnosti Proizvodnja i snabdijevanje električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija za 10,5 posto., Djelatnosti zdravstvene i socijalne zaštite za 8,4 posto i Vađenje ruda i kamena za 5,0 posto.
U isto vrijeme, najveće povećanje prosječne mjesečne isplaćene neto plaće zabilježeno je u djelatnosti Obrazovanje za 3,1 posto , djelatnosti Javna uprava i odbrana; obavezno socijalno osiguranje za 2,1 posto i Djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane (hotelijerstvo i ugostiteljstvo) za 1,1 posto, podaci su Federalnog zavoda za statistiku.
Prosječna mjesečna isplaćena bruto plata za februar 2025. godine u Federaciji BiH iznosila je 2.380 KM i nominalno je niža za1,4 posto, a realno za 2,1 posto u odnosu na prethodni mjesec.
U odnosu na isti mjesec prethodne godine, prosječna mjesečna isplaćena bruto plata po zaposlenom za februar 2025. godine nominalno je viša za 16,4 posto, a realno viša za 12,6 posto.

bhrt.ba

- Zahtjev za dostavu ponude za uslugu pripreme i isporuke hrane i pića za vrijeme trajanja Projekta -

javnipoziv

Na osnovu člana 33. Statuta Kantonalne privredne komore Tuzla i Annexa 2 Ugovora o realizaciji lokalne subvencije P1078-05 sa Sequa gGmbH o realizaciji projekta „Unapređenje i promocija dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“, predsjednik Komore raspisuje zahtjev za dostavljanje ponuda

 

PREDMET: Zahtjev za dostavu ponude za uslugu pripreme i isporuke hrane i pića za vrijeme trajanja Projekta

Predmet nabavke je nabavka usluge dostavljanja pripremljene hrane (ketering/švedski stol) i usluge posluživanja hrane u objektu ponuđača tokom odvijanja do 15 sastanaka, radnih skupova i radionica za vrijeme trajanja i implementacije Projekta, prema specifikaciji koja je sastavni dio ovog Zahtjeva.
Način izvršenja: Ugovor će se realizirati sukcesivno putem narudžbenica, koje će Kantonalna privredna komora Tuzla izabranom ponuđaču dostaviti najkasnije 2 dana prije početka događaja.

  • Mjesto izvršenja:

Mjesto izvršenja Ugovora su sljedeće lokacije:
• prostorije Kantonalne privredne komote Tuzla, Trg slobode bb;
• prostorije objekta izabranog ponuđača.

Rok isporuke usluga – kontinuirano u periodu trajanja Ugovora, prema potrebama i pojedinačnim narudžbama Kantonalne privredne komore Tuzla, a najduže do 28.2.2026. godine.

  • Količina predmeta poziva

Obzirom na prirodu usluge i mogućnosti odstupanja količine u ovisnosti o potvrđenom broju učesnika i dinamici održavanja sastanaka, Komora zadržava pravo prilagodbe količine, u okviru ugovorene cijene sa izabranim ponuđačem, u smislu njihovog povećanja ili smanjenja u skladu sa izmjenama uzrokovanim objektivnim okolnostima.
Plaćanje usluga će se vršiti nakon svake izvršene usluge, prema uredno ispostavljenoj fakturi izabranog ponuđača, u roku od 15 dana od prijema iste.

  • Specifikacija usluge i trajanje Ugovora

Detaljna specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića za vrijeme trajanja Projekta, koji izabrani ponuđač treba isporučiti u periodu od dana potpisivanja ugovora pa najduže do 28.02.2026.godine, data je u zasebnom dokumentu pod nazivom "Tehnička i količinska specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića", koji je sastavni dio ovog Zahtjeva za dostavu ponude. Ponuđači dokument "Tehnička i količinska specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića" trebaju koristiti kao obrazac za dostavu svoje ponude.

Kantonalna privredna komora Tuzla će isporuke u okviru ove nabavke koristiti isključivo za potrebe implementacije projekta „Unapređenje okvira za integraciju dualno organizovanog obrazovanja u Tuzlanskom kantonu“.

Ponuda treba sadržavati pojedinačnu vrijednost svake usluge (uključujući PDV) navedene pod "Opis usluge" u dokumentu „Tehnička i količinska specifikacija usluge pripreme i isporuke hrane i pića".

U cijenu se također uračunava:
• priprema hrane, dovoz, serviranje švedskog stola/finger fooda, te odvoz

  • KVALIFIKACIJE PONUĐAČA

Kako bi ponuda bila prihvatljiva, ista mora sadržavati dokaze o potrebnim kvalifikacijama ponuđača:
• Dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljske djelatnosti;
• Izjava o materijalnim i kadrovskim mogućnostima ispunjenja zahtjeva (pripreme, dostave i posluživanja)

Napomena: Ponuđač mora imati kapacitet serviranja do 25 obroka istovremeno u sopstvenom objektu.
Sa izabranim ponuđačem će se zaključiti Ugovor na period od dana zaključivanja Ugovora do 28.02.2026.godine, a nabavka usluga će se vršiti sukcesivno, u skladu sa potrebama Kantonalne privredne komore Tuzla.

ROK ZA DOSTAVU PONUDE:

Ponude dostaviti putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili lično u zgradu Kantonalne privredne komore Tuzla, Trg slobode bb, najkasnije do 22.04.2025.godine (utorak). Nepotpune i neblagovremene ponude se neće uzimati u razmatranje.

PREDSJEDNIK KOMORE
dr.sc. Nedret Kikanović, dipl.oec

 

Sindikalna potrošačka korpa koju je Savez samostalnih sindikata Bosne i Hercegovine izračunao za mjesec mart ove godine iznosi 3.166,30 KM.
Prosječna plata isplaćena u Federaciji BiH za januar 2025. iznosila je 1.546,00 KM (posljednji podatak objavljen od strane Federalnog zavoda za statistiku). Minimalna plata, prema Odluci Vlade Federacije BiH, iznosi 1.000,00 KM. Pokrivenost Sindikalne potrošačke korpe prosječnom platom je 48,83 posto. Pokrivenost Sindikalne potrošačke korpe minimalnom platom je 31,58 posto, saopćeno je iz Saveza samostalnih sindikata Bosne i Hercegovine.

potrosacka korpa

Prilikom izrade Sindikalne potrošačke korpe u obzir je uzeta prosječna plata isplaćena u Federaciji BiH, te minimalni troškovi života četveročlane porodice koju čine dvije odrasle osobe i dva djeteta, od kojih je jedno u srednješkolskom, a drugo u uzrastu osnovca.
Samu potrošačku korpu čine sljedeće kategorije: prehrana – 44,63 posto, stanovanje i komunalne usluge – 13,85 posto, higijena i održavanje zdravlja – 9,37 posto, obrazovanje i kultura – 10,11 posto, odjeća i obuća – 11,37 posto, prevoz – 4,35 posto i održavanje domaćinstva – 6,32 posto.
U kategoriji prehrana korištene su cijene iz tri trgovačka centra za 86 artikala.
Kada je riječ o higijeni i održavanju zdravlja, ubrojani su troškovi za deset stavki, a za stanovanje i komunalne usluge troškovi za šest šest stavki, navodi se u saopćenju.

bhrt.ba