logo tekst 6     

 

​Rebalansom Budžeta za 2024. godinu sredstva planirana za novčanu podršku poljoprivrednim proizvođačima u TK uvećana su za 1.270.000,00 KM, tako da ukupna sredstva planirana za novčanu podršku u 2024. godini iznose 15.070.000,00 KM.

vlada tk logo

Vlada TK je donijela Odluku o izmjenama i dopuni Programa novčanih podrški u poljoprivredi i ruralnom razvoju u 2024. godini.

Ovim izmjenama, uz spomenuto povećanje ukupnog iznosa planiranih sredstava, izvršena je i interna preraspodjela sredstava, kako bi se osiguralo dovoljno sredstava za određene proizvodnje gdje je iskazana veća potreba nego što je bilo planirano Programom, dok je za određene proizvodnje neophodno umanjiti visinu planiranih sredstava s obzirom na broj zahtjeva i obim proizvodnje.

S obzirom da je u okviru proizvodnje od interesa za Tuzlanski kanton uvedena nova proizvodnja „dodatna podrška za proizvodnju svježeg kravljeg mlijeka za III kvartal 2024. godine“ za poljoprivredne proizvođače koji zbog izmjene propisa na Federalnom nivou nisu ostvarili pravo na novčanu podršku, današnjim programom osigurana je i mogućnost ostvarivanja ove podrške za proizvedeno mlijeko u III kvartalu ove godine.


- Petak, 3. januar, je redovan radni dan -

Min


"Federalno ministarstvo rada i socijalne politike obavještava javnost da su, u skladu sa Zakonom o praznicima, neradni dani povodom obilježavanja Nove, 2025. godine srijeda, 1. januar 2025. godine i četvrtak, 2. januar 2025. godine. Tokom ovih dana, poslodavci, ustanove, organi uprave i druga pravna lica neće raditi, osim onih čija priroda posla zahtijeva neprekidan rad ili pružanje neophodnih usluga. Svim našim građanima želimo da praznične dane provedu u miru, radosti i dobrom zdravlju, te da u novoj 2025. godini ostvare ličnu i profesionalnu sreću" navedeno je u saopštenju Federalnog ministarstva rada i socijalne politike.
Petak 3. januar je redovan radni dan.

 

 


Na redovnoj sjednici Vlada Tuzlanskog kantona (TK) odobrila je dodatna novčana sredstva u iznosu od milion KM Međunarodnom aerodromu Tuzla (MAT) za projekat ugradnje svjetala centralne linije na aerodromskoj pisti.

wizz


- Tender za nabavku svjetala centralne linije bit će raspisan u narednih sedam dana, a procedura bi trebala biti okončana u prvoj ili drugoj sedmici januara 2025. godine. Očekuje nas jedan novi zamah na Međunarodnom aerodromu Tuzla na proljeće, a već je napravljen pomak s uvođenjem AJeta i Pagasusa (linije za Istanbul, op. a.). Prije nekoliko godina imali smo projekciju o milion putnika godišnje i to je broj koji je sigurno realan - rekao je danas Almir Žilić, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK.
Vlada TK je ranije odobrila 500.000 KM za izradu glavnog projekta i tada je napomenuto da se početak realizacije ugradnje svjetala očekuje krajem 2024. godine, a za to bi bila potrebna dodatna sredstva. Minimum vidljivosti duž piste potreban za polijetanje aviona na tuzlanskom aerodromu trenutno iznosi 300 metara. Ugradnjom novih svjetala taj minimum moguće je smanjiti na 150 ili u konačnici na 125 metara. Ovakvo unapređenje bi tokom maglovitih dana smanjilo kašnjenja aviona na jutarnjim letovima u odlasku, što bi u konačnici omogućilo redovan raspored letova tokom dana.
Dva projekta
Dodatna sigurnost pri lošoj vidljivosti: Aerodrom u Tuzli uskoro dobija pristupna i svjetla na sredini piste
MAT se našao u problemima, nakon što je niskobudžetna kompanija Wizz Air, u julu prošle godine, odlučila da ukine svoju bazu u Tuzli te broj linija sa više od deset, smanji samo na tri. Već neko vrijeme spekulira se o povratku baze Wizz Aira u Tuzlu, a to bi značilo i povratak većeg broja linija ka evropskim destinacijama.
- Cifra od milion putnika godišnje nam se sigurno smiješi u narednom periodu. Završen je parking od 320 mjesta, završen je treći gate i atrij. Očekujemo da će aerodrom biti generator svih pozitivnih pravaca u TK. Smiješe nam se nove linije i neki stari partneri, pregovori su u toku o novim baznim avionima, bazna stanica će sigurno biti vraćena u funkciju. Wizz Air je najavio progovore da se na proljeće ponovo vrati na tuzlanski aerodrom i to raduje naše putnike. Mislim da će u 2025. doći do velikih promjena i zaokreta - zaključio je Žilić.

- Gradonačelnik Lugavić i direktor Kantonalne privredne komore Tuzla razmotrili mogućnosti za unapređenje privrednog i ekonomskog ambijenta -

Komora Grad

Gradonačelnik Tuzle, dr. sc. Zijad Lugavić, je u Gradskoj upravi primio direktora Kantonalne privredne komore Tuzla, dr. sc. Nedreta Kikanovića. Sastanak je bio prilika za razmjenu mišljenja o mogućnostima za jaču saradnju i zajedničke projekte koji bi doprinijeli unapređenju privrednog sektora i daljem razvoju grada Tuzle.

Tokom razgovora, obostrano je naglašena važnost zajedničkog djelovanja na podršci lokalnoj privredi. Fokusirali su se na inicijative koje bi omogućile bolju saradnju između Gradske uprave i Kantonalne privredne komore, te razmotrili konkretne projekte koji bi unaprijedili poslovno okruženje u Tuzli.

Gradonačelnik Lugavić istakao je opredjeljenje Gradske uprave za dalju podršku privredi, naglašavajući važnost zajedničkog djelovanja s Kantonalnom privrednom komorom na implementaciji novih inicijativa i poboljšanju poslovnog okruženja.

 

Pozivamo vas da se uključite u projekat “Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“. Ovaj projekat provode u saradnji Kantonalna privredna komora Tuzla Fondacija „INFOHOUSE“ Sarajevo i Fondacija „Lara“ Bijeljina, uz finansijsku podršku Evropske unije u BiH.

Aktivnostima u okviru projekta se želi doprinijeti smanjenju diskriminacije žena na tržištu rada promovišući i štiteći ekonomska i socijalna prava žena i jačajući
proces EU integracija.

logo svi mreze

Akcenat je na prevenciji diskriminacije u radnom odnosu u privrednim subjektima, sa naglaskom na ekonomska i socijalna prava žena, edukaciji iz oblasti njihovih zakonskih obaveza za zaštitu ljudskih prava na radnom mjestu te kreiranju sigurnog i pozitivnog radnog okruženja, sa naglaskom na ekonomska i socijalna prava žena na tržištu rada u Bosni i Hercegovini.

Privrednim subjektima koji se odluče uključiti u ovaj projekat, nudimo:

• Besplatnu ekspertsku analizu stanja i izradu dokumenata/mehanizama za unapređenje politika rodne ravnopravnosti i zaštite od diskriminacije u radnom procesu u skladu sa domaćim zakonima, međunarodnim standardima I EU direktivama;
• Besplatne edukacije vrhunskih stručnjaka_kinja o načinu ispunjavanja obaveza poštivanja rodne ravnopravnosti i zaštite od diskriminacije u procesu rada i upravljanja u skladu sa domaćim zakonima, međunarodnim standardima i EU direktivama;
• Izrađen i doniran IT alat (softver, aplikacija) za unapređenje rodne ravnopravnosti i sprječavanje diskriminacije;
• Medijsku promociju privrednog subjekta i promocija firme na zajedničkim događajima/konferencijama.

Pored toga što će unaprijediti i uskladiti svoje interne akte i mehanizme za promociju i zaštitu ljudskih prava, privredni subjekti će takođe dobiti sve potrebne informacije i alate za usklađivanje poslovanja sa EU direktivama, naročito nadolazećom direktivom o dužnoj pažnji za održivo poslovanje, što će posljedično doprinjeti njihovom boljem poslovnom imidžu, zadovoljstvu radnika_ica i pozitivnim poslovnim rezultatima.

S tim u vezi, pozivamo vas da nam se do 15. januara 2025. godine prijavite za učešće u projektu.

Prijavu izvršiti na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., ili putem telefona sa brojem 035/369-550.