logo tekst 6     

Kantonalna privredna komora Tuzla obavještava sve zainteresovane kandidate da počinje formiranje grupe  za organizaciju


Seminara za pripremanje polaganja pravosudnog ispita

Pravosudni

Program seminara provodit će se na osnovu i u okviru Programa polaganja pravosudnog ispita od 11.10.2018.godine i Pravilnika o polaganju pravosudnog ispita od 11.12.2019.g, izmjene i dopune od 18.3.2020.g. Federalnog ministarstva pravde.

Predavači na seminaru su članovi/ispitivači Komisije za polaganje provosudnog ispita na nivou Federacije Bosne i Hercegovine.

Seminar će trajati 15 dana (7 vikenda) i obavljat će se u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla, uz poštovanje svih epidemioloških mjera, u skladu sa propisima nadležnih organa.

U toku seminara obradit će se materija iz krivičnog prava, građanskog prava sa porodičnim pravom, privrednog prava, upravnog i radnog prava, ustavnog sistema i organizacije pravosuđa.U okviru seminara realizirat će se i praktične vježbe (pismeni radovi) za polaganje pismenog dijela ispita iz krivičnog i građanskog, odnosno porodičnog prava. Nakon završetka obuke,  polaznici će dobiti potvrdu o pohađanju seminara za pripremanje polaganja pravosudnog ispita.

Broj mjesta je ograničen na 30 kandidata. Prijave ostaju otvorene do popune mjesta.
 
Datum početka seminara će se odrediti nakon formiranja grupe.


Iznos kotizacije je 995,00 KM po polazniku. U cijenu je uračunat i PDV. Navedeni iznos se može platiti u tri rate.

Molimo, ukoliko ste zainteresovani za učešće na navedenom seminaru da popunjenu prijavu, u prilogu, pošaljete na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili fax broj 035 369 552.
Kontakt osoba Edina Kurtić, telefon broj 035 369 551.

PRIJAVA

 

Na osnovu Pravilnika o radu Udruženja za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam Kantonalne privredne komore Tuzla, zakazuje se sjednica Odbora Udruženja u proširenom sazivu, za u utorak, 9. februara 2021. godine u 13,oo sati u velikoj sali  Kantonalne privredne komore Tuzla.

Trgovina1


Za sjednicu je predložen sljedeći d n e v n i   r e d:
1.    Trgovina kao faktor socijalne stabilnosti
- izvjestilac Kasim Selimović, predsjednik Odbora Udruženja
2.    Plan i program rada Udruženja za 2021. godinu –  prijedlog aktivnosti za prvih šest mjeseci
3.    Razno
                                                                                                                                                         
Molimo Vas da uskladite Vaše obaveze i da prisustvujete zakazanoj sjednici. Svoje prisustvo možete potvrditi putem e-mail-a Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na broj telefona 035/369-562.


- Jubilarno 25. izdanje Viroexpa, Međunarodnog sajma gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede, održat će se od 12. do 14. ožujka 2021. godine -

VIROEXPO21


– Žao nam je što je tako, ali drugačije ne može biti, ma koliko mi to željeli – kazao nam je direktor Viroexpa i pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu Virovitičko-podravske županije Bojan Mijok, na upit „hoće li se u ožujku odgođeni Viroexpo održati ove jeseni ili će biti prolongiran na proljeće?“.
– Ovo je prvi puta da se naš sajam neće održati u godini održavanja, no gledajući trenutnu epidemiološku sliku, razumno je odgoditi ga za 2021. godinu – podcrtao je Mijok.
Tako će se jubilarno 25. izdanje Viroexpa – Međunarodnog sajma gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede, održati od 12. do 14. ožujka 2021. godine u Virovitici.
– Svim izlagačima koji su uplatili za izlagački prostor za sudjelovanje sajma koji se trebao održati od 13. do 15. ožujka ove godine, a koji su to željeli, mi smo vratili uplate, a onima koji su ih željeli ostaviti, njihove kotizacije uplaćene za 2020. godinu, vrijedit će i nagodinu – zaključio je Mijok.

Opširnije na: https://viroexpo.com.hr/

- Dvodnevni seminar  u Komori -

 

Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji sa ICC /International creativity company/  pokreće seriju seminara namijenjenih tržišno-orijentisanim kompanijama. Dvodnevni seminar organizuje se na temu:


PRODAJA/PREGOVORI
SPOJ TRADICIONALNIH I INOVATIVNIH METODA


koji se održava 29. (petak) i 30. (subota) 01.2021. godine u velikoj sali (III sprat) Kantonalne privredne komore Tuzla, Trg slobode bb.

Korporativno pozicioniranje u redovnim i vanrednim situacijama i izgradnja korporativnog identiteta su  najvažniji elemenati ugleda kompanije  preko kojih kompanija ili ustanova, ispravnim strateškim planiranjem, osvješćuje svoje potrošače i one koji to tek trebaju postati, o kvaliteti svojih proizvoda ili usluga.

Cilj seminara je pokazati kako je tržišna pozicija kompanije rezultat dostignutog nivoa  efikasne i profesionalne prodaje, te sofisticiranih načina progovaranja prilagođenih stilovima EU tržišta. Takođe, cilj je da se pokaže mogućnost i potreba percipiranja spoja tradicionalnog i digitaliziranog načina  prodaje i pregovora.
Seminar  je namjenjen pravnim i fizičkim subjektima, vlasnicima preduzeća, direktorima, izvršnim direktorima, srednjem i nižem menadžmentu, projektnim menadžerima, voditeljima timova, trgovcima- agentima prodaje, prodajnom osoblju, komercijalistima, onima koji se uskoro spremaju dobiti posao u komercijalnom sektoru ili preuzeti ulogu rukovoditelja na bilo kojem nivou.

Više o temama i ishodima nakon seminara, kotizaciji i predavačima, klikom na sliku...

ProdajaSeminar1

INFORMACIJE I PRIJAVE: mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


 tel. 00 38762 425 866


Molimo vas da nam se javite putem mail -a i brojeva telefona ili putem kontakt forme na stranici https://icc.ba. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam aplikaciju, detaljnu agendu i predračun za plaćanje kotizacije. Popunjenu aplikaciju i dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je do 25.1.2020. poslati na email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.


Ministarstvo zdravstva TK u saradnji sa Timom za prevenciju korupcije Vlade Tuzlanskog kantona, putem web stranice Vlade TK www.vladatk.gov.ba, provodi anketu o zadovoljstvu građana pruženim zdravstvenim uslugama tokom pandemije.

Ukoliko ste u periodu od marta 2020. tražili zdravstvenu uslugu za sebe lično – u svojstvu pacijenta, ili za drugu osobu o kojoj skrbite ili ste njen zakonski zastupnik, molimo vas da odgovorite na pitanja iz ankete koja je postavljena na web stranici Vlade TK. Anketa je anonimna i služi isključivo svrsi poboljšanja pružanja usluga stanovništvu.

ANKETA klikom na sliku...

VLADATKPLAVA

Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine organizira webinar „Unaprjeđenje efikasnosti poslovanja primjenom Lean menadžment principa“, koji se planira održati putem Zoom online platforme 26.11.2020. godine.

webinarvtk

Lean menadžment je poslovni pristup koji obuhvata upravljanje i unaprjeđenje cijelog lanca proizvodnje ili pružanja usluga, od narudžbe pa do isporuke proizvoda ili usluge krajnjem kupcu, te je primjenjiv u svim granama privrede odnosno u proizvodnim preduzećima, uslužnim djelatnostima, finansijskim institucijama, zdravstvenim ustanovama, školstvu, javnoj upravi, u velikim i malim preduzećima i sl.

Kotizacija za učešće na webinaru iznosi 150,00 KM+PDV, a za 2 i više polaznika iz iste organizacije odobrava se popust od 10%. U cijenu su uključena stručna predavanja i prezentacije sa webinara. Više informacija o webinaru možete pronaći u priloženom pozivu.

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za učešće na webinaru, izvršite prijavu popunjavanjem online prijavnog obrasca najkasnije  do 23.11.2020. godine do 16:00 sati. Nakon izvršene prijave, neophodne informacije za uplatu kotizacije će biti dostavljene svim prijavljenim učesnicima. Neposredno prije početka edukacije  učesnici će dobiti link za pristup webinaru. Za sve dodatne informacije možete se obratiti na telefon: 033/566-201 i 033/566-200.