logo tekst 6     

- Bruto dobit u 2019. iznosila 57 miliona KM -


BH Telecom je održao 2. Sarajevo TechLab pod sloganom "Stay Connected" na kojem su predstavljeni rezultati rada kompanije od osnivanja. Poseban naglasak je bio na društvenoj odgovornosti jedne od najuspješnijih bosanskohercegovačkih kompanija, saopćeno je na klix.ba.

BHT1


Konferencija je održana na Dan kompanije koji je utemeljen povodom probijanja telekomunikacijske blokade 1993. godine u Sarajevu. Predstavnici kompanije su podsjetili na poslovne uspjehe i pomoć kompanije drugim društvenim akterima. Ukazano je i na doprinos BH Telecoma zajednici u pandemiji koronavirusa.

Ovogodišnji Sarajevo TechLab je otvorio ministar prometa i komunikacija Federacije Bosne i Hercegovine Denis Lasić.

"Poznate su činjenice da BH Telecom pruža usluge putem svih tehnologija te da prati svjetske trendove i razvoj. Opslužuje više od dva miliona korisnika i ima najveće učešće na telekomunikacijskom tržištu", izjavio je.

Prema njegovim riječima, kompanija je kao jedna od najuspješnijih u posljednjih 15 godina uplatila 597 miliona KM Zavodu za penziono i invalidsko osiguranje, zavodima za zdravstvenu zaštitu i za doprinose nezaposlenim osobama. Podsjetio je da je firma za donacije do sada uplatila 19,5 miliona KM.


"To da čini najvećim pojedinačnim donatorom u Bosni i Hercegovini", dodao je i naveo da je dio tog novca osiguran u dvije vanredne situacije - tokom poplava u Bosni i Hercegovini 2014. i tokom pandemije koronavirusa.

Zaključio je da je BH Telecom jedan od najznačajnijih partnera sportskim kolektivima i kulturnim manifestacijama.

BHT2

  • Najznačajniji projekti u 2019. i planovi u ovoj godini


Direktor BH Telecoma Sedin Kahriman se zahvalio svim prethodnim direktorima smatrajući ih zaslužnim za uspjehe kompanije. Na Konferenciji im je upriličio i prijem. Posebno se osvrnuo na poslovanje u prethodnoj godini.

"Mi smo u 2019. donijeli jednu važnu odluku da 5. septembar obilježimo organizacijom poslovno-tehnološke konferencije kako priliči jednom tehnološkom lideru. Prošla godina je za BH Telecom posebno značajna zbog niza strateških odluka koje su donesene. Pomenut ću neke od njih. To je godina u kojoj je implementiran najzahtjevniji infrastrukturni i tehnološki projekat, a mislim na 4G tehnologiju. Donijeli smo odluke za jedan proaktivan pristup i izlazak na tržište tj. ulazak u poslovne modele u kojima nismo bili - osnivanje kompanije zajedno sa Raiffesen bankom i domaćim partnerima uspostavljanjem novog ekosistema plaćanja, 'Opa' sistem, izlazak na tržište start up sistem, igradnja produkcije za audio i vizuelni sadržaj, kao i izgradnja platforme za pametna ICT rješenja", obrazložio je Kahriman.

Potcrtao je da je prošle godine ostvarena bruto dobit od 57 miliona KM, što je za tri miliona KM više od predviđenog iznosa. Kako je kazao, kao lider su u pandemiji sve svoje resurse stavili na raspolaganje. Kao značajnim je izdvojio i to što su, kako je rekao, redizajnirane sve usluge. Obznanio je i planove za ovu godinu, a neke od njih je nazvao ekskluzivnim.

"Naš plan je da u 2020. investiramo 160 miliona KM sa 115 miliona KM započetih informacija. BH Telecom je obnovio saradnju sa Sarajevo Film Festivalom. Tad smo najavili gradnju najveće platforme za produkciju audio i vizuelnog sadržaja. Mi u ovom trenutku završavamo finalnu selekciju projekata, 50 projekata je prijavljeno po javnom pozivu. Vrlo brzo, u narednih nekoliko sedmica ćemo imati ekskluzivne vijesti po pitanju sadržaja, a u interesu i na zadovoljstvo korisnika usluga BH Telecoma, prije svega usluge Moja TV", istakao je.

Kahriman je pozvao, kako je izjavio, sve kreativne ljude da im BH Telecom bude prva adresa na kojoj će imati pažnju, mentorstvo i spremnost za podršku i investiranje. Ponosan je što je oko BH Telecoma napravljena, kako je kazao, alijansa koja će pomoći najzahtjevnijim ICT potrebama. Poručio je da će se uprkos pandemiji nastaviti sa poboljšanjem usluga.

Predstavnici tehnoloških kompanija kao poslovnih partnera BH Telecoma su, između ostalog, naveli da oni uče od BH Telecoma i da BH Telecom uči od njih. Ocijenili su da je nemoguće govoriti o digitalizaciji u Bosni i Hercegovini bez BH Telecoma. Smatraju da je ova kompanija okupila sve tehnološke firme u Bosni i Hercegovini da bi se odgovorilo na izazove pandemije.

  • Nagrade za najbolje start up projekte i humanitarno djelovanje


Izvršni direktor za razvoj poslovanja BH Telecoma Muamer Hadžović je govorio o njihovoj finansijskoj podršci start up projektima, a tri najuspješnija su predstavljena.

"Reći ću nekoliko riječi o najvećoj start up platformi u Bosni i Hercegovini. U biti postoji samo jedna razlika između nas i ostalih. Razlika je u tome što dodjelama nagrada nije kraj. Dodjelom nagrada je početak razvoja i saradnje, sinergije između nas i kompanija koje su dobile nagrade", izjavio je Hadžović.

Kao prvoplasirani start up projekat sa 50.000 KM nagrađen je Devoted za "Industrijsku IoT platformu". Kao drugoplasirani sa 30.000 KM nagrađen je Vista Design za projekat "Vionna Smart Solutions". Kao trećeplasirani sa 20.000 KM nagrađen je Smart Business Solutions za aplikaciju "Doktor kad mi treba".
Član Nadzornog odbora BH Telecoma Mugdim Mandžuka je ukazao na donacije koje su do sada dali. Prema njegovim riječima, samo ove godine u te svrhe je izdvojeno dva miliona KM. I on je izdvojio donacije tokom pandemije kada je osigurano milion KM u različite svrhe. Podsjetio je da su pomoć pružili bolnicama širom Federacije Bosne i Hercegovine - Konjicu, Zenici, Goraždu, Travniku i Bihaću u iznosima od po 200.000 KM, školama, fakultetima, javnima kuhinjama i drugim organizacijama.

"Insistirali smo na pomoć liječenju našim najmlađim građanima", dodao je.

BHT3

  • Zlatni septembar - mjesec podizanja svijesti o dječijem raku


Prisutnima su prezentirane usluge i akcije koje je BH Telecom pripremio za korisnike povodom Dana kompanije. Također je prigodnim videozapisom predstavljena zajednička kampanja BH Telecoma i Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka" pod nazivom Zlatni septembar kojom se i ove godine istovremeno obilježava Dan BH Telecoma i Mjesec zlatnih vrpci, kao mjesec podizanja svijesti o dječijem raku.