logo tekst 6     

- Poslovođa sektora metalnih ormara, metalnih pozicija i limarije -

Lovic konkurs

Lović & Co. je kompanija sa tradicijom od 1976. godine. Bavimo se proizvodnjom krovnih trapeznih limova, limova u obliku crijepa, građevinske limarije, proizvodnjom svih vrsta metalnih ormara, kao i inovaitivnih proizvoda, jedinstvenih na tržištu.

U našoj kompaniji započinjemo važnu reorganizaciju koja će doprinijeti našoj strategiji daljeg razvoja i inovacija. Ova reorganizacija predstavlja ključnu priliku za sve buduće kandidate da postanu značajni članovi našeg tima i aktivno učestvuju u ostvarenju naše vizije rasta i uspjeha.

Kako bismo odgovorili na izazove savremenog poslovanja, nedavno smo započeli procese automatizacije i digitalizacije proizvodnje. U tom smislu, naš tim koji upravlja svim poslovnim aktivnostima zahtijeva nova proširenja. U potrazi smo za saradnicima koji su motivisani, spremni na timski rad i koji će doprinijeti zajedničkoj viziji uspjeha naše kompanije.
Naziv pozicije: Poslovođa sektora metalnih ormara, metalnih pozicija i limarije (m/ž)

Opis pozicije: Kao Poslovođa sektora metalnih ormara, metalnih pozicija i limarije, vaša uloga će biti ključna u organizaciji i nadzoru svakodnevnih operacija u sektoru. Radit ćete u bliskoj saradnji sa proizvodnim timom kako bi osigurao/la efikasan tok proizvodnje, precizno izvršenje radnih naloga i postizanje visokog kvaliteta proizvoda.

  • Obaveze i odgovornosti:

Raspoređivanje radnih zadataka i organizacija dnevnih aktivnosti u sektorima metalnih ormara i limarije.
Praćenje i koordinacija radnih naloga, osiguravajući njihovo tačno i pravovremeno izvršenje.
Kontrola kvaliteta proizvoda i provođenje interne kontrole tokom i nakon procesa proizvodnje.
Održavanje radne discipline i motivacija zaposlenih, uz vođenje evidencije prisutnosti i učinka.
Saradnja sa tehničkom pripremom, skladištem i nabavkom radi osiguranja potrebnih materijala i opreme.
Učestvovanje u obuci novih radnika i pružanje tehničke podrške timu na terenu.

  • Kvalifikacije i vještine:

Srednja ili viša stručna sprema u tehničkoj oblasti, po mogućnosti u mašinstvu ili metalskoj industriji.
Obavezno prethodno iskustvo u rukovođenju timom u proizvodnji ili sličnim operativnim ulogama.
Izražene organizacione i komunikacione vještine, sa sposobnošću da brzo rješava probleme na terenu.
Osnovno tehničko znanje o proizvodnji metalnih ormara i limarije.
Sposobnost rada pod pritiskom i upravljanja više zadataka istovremeno.

Kako se prijaviti: Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV i motivaciono pismo na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. do 15.11.2024. sa naznakom “Prijava za poslovođu sektora metalnih ormara, metalnih pozicija i limarije”.

 

Zadovoljstvo je obavijestiti Vas da KJP Centar "Skenderija" - Sarajevski sajam organizuje „10. Sajam bosansko - hercegovačke privrede“.
Sajam roba široke potrošnje biće održan u terminu od 28.11. do 1. decembra 2024. godine.

Pozivamo vas da budete sastavni dio zajedničke postavke privrede Tuzlanskog kantona na ovoj značajnoj međunarodnoj sajamskoj manifestaciji na kojoj Kantonalna privredna komora Tuzla organizuje i sufinansira zajednički nastup, zajedničku postavku ”Privreda TK”, za svoje članice, bez dodatnih troškova izlagača.

  Sarajevo 10 Sajam

Ukoliko ste zainteresovani za nastup na ovoj značajnoj sajamskoj manifestaciji, potrebno je da nam što prije potvrdite vaše učešće.
Također, neophodno je da nam javite i oblik vašeg učešća u zajedničkoj postavci kako bismo znali planirati raspored izložbenog prostora.

S tim u vezi, molimo vas da nam se javite i potvrdite učešće do 25. novembra, i naznačite:

 - da li ćete učestvovati u zajedničkoj postavci,
- da li će vaši predstavnici biti prisutni na zajedničkom izložbenom prostoru (ili predstavnici vaše firme iz regionalnog predstavništva ukoliko je tako uređena firma)
i lično na sajmu prezentovati vaše proizvode,
- da ćete odrediti određenu količinu proizvoda, promotivnog materijala dostaviti u Komoru ( ili nas pozvati da to preuzmemo u vašoj firmi), a koju će predstavnici Komore ukomponovati u sajamsku postavku, realizovati prezentaciju, degustaciju, promociju i predstavljati vas na sajmu.

 Tokom četiri dana trajanja sajma, firme i njihovi partneri imat će priliku izložiti svoje proizvode, predstaviti najnovije u ponudi proizvodnje i usluga.

 Pozivamo vas da prihvatite naš poziv i doprinesete uspješnom predstavljanju privrede Tuzlanskog kantona na svim sajamskim manifestacijama na kojima Kantonalna privredna komora Tuzla bude organizovala zajednički nastup.

 Molimo da nam što prije javite vaš odgovor kako bismo mogli izvršiti prijavu na sajmu i uvrstiti firme u katalog izlagača, sve potpuno besplatno.

Kontakt osoba za prijavu više informacija je Dino Kalesić: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., 035/369-552, 061/164-311.

 

- Jednodnevni seminar u Komori - Edukacije su u biti putokaz u kojem smjeru da idete, koju ljude da pratite koje linkove da čitate –

Varga1Za sve članice Kantonalne privredne komore Tuzla i sve privredne subjekte sa područja Tuzlanskog kantona, Komora je organizovala jednodnevni seminar na temu „Online oglašavanje za mala i srednja preduzeća“. Kako je istaknuto u uvodnom dijelu seminara, prema određenim analizama u online oglašavanje se danas ulaže više nego u sve ostale oglasne kanale zajedno. Alphabet i Meta (Google i Facebook) su glavni predstavnici tog segmenta i u njih se ulaže oko 70% sveukupnog oglasnog budžeta. To je više nego u sve ostale kanale oglašavanja zajedno (TV, radio, časopisi, bilboard, sajmovi i sl.). U svakom slučaju, ne treba zanemariti sve pomenute kanale koji također daju značajan doprinos u pronalasku klijenta, kontaktu sa kupcem prodaji proizvoda, što potvrđuju primjeri iz prakse onih koji se služe ostalim alatima u svakodnevnom radu. Tema ovog jednodnevnog seminara bila je pojašnjenje pripreme za online ili offline oglašavanje korištenjem čitavog niza manje poznatih a besplatnih Google alata. Predavač je bio Miroslav Varga Google certificirani trener Martech specialist. Varga ima veliko iskustvo u upravljanju Google AdWords kampanjama, a iza sebe ima na desetke milijuna klikova u kojima je testirao reakcije internetskih tražitelja na svim europskim i sjevernoameričkim tržištima.
"Ovakve edukacije su u biti putokaz u kojem smjeru da idete, koju ljude da pratite koje linkove da čitate, da bi bili u toku sa ovom industrijom jer je stvarno broj promjena jako veliki. Ja sam dugo u ovom poslu ali ako tri mjeseca nisam ušao u sustav nešto raditi, ja pogledam gdje sam, jesam li nešto krivo napravio. Ljudima koji su u ovoj industriji nije lako pratiti promjene a posebno nekome koje tu povremeno ili nije redovito s tim upoznat", istakao je stručnjak Varga. Miroslav Varga jedini je Google certificirani trainer na svijetu u statusu peterostrukog djeda i naš Skill Box mentor. Dugo se bavi oglašavanjem na internetskim platformama, prvenstveno na Google tražilici. Uz status djeda veže se i popriličan broj godina koje govore o tome koliko je grešaka napravio. Velik broj grešaka posljedica je što je jedan od pionira u industriji u kojoj se sve učilo ‘u hodu’. Kako se ne libi pričati o tome što je sve napravio krivo, ljudi vole poslušati njegova predavanja ili gostovanja na raznim događajima. Tako barem ne moraju poniviti greške koje je on već napravio. Na seminaru je stručnjak Varga govorio o tome kako su se ljudi promijenili, koji je utjecaj interneta na biznis, o korištenju 40 alata za procjenu web stranice, istraživanje tržišta i zanimanja za nečim a predstavio je i URL builder, Sentiment analizu, napredne pretrage i alarme, AI.

Varga2

"Prepoznali smo značaj ovakvog oglašavanja, organizirali smo to za naše članice i ono što je bitno jeste da ljudi vide i uče od njaboljih a Miroslav Varga je upravo taj, u regionu najbolju kada je u pitanju online oglašavanje. prisustvovalo je oko 30 firmi i to je ono što je veoma bitno u prvoj interakciji koju radimo i to znači da su ljudi prepoznali značaj ove teme i kvalitet predavača", istakao je Nedret Kikanović predsjednik Kantonalne privredne komore Tuzla dodajući da je i za naredni period pripremljen niz ovakvih aktivnosti, pomoći privredi, seminara i radionica u saradnji sa kvalitetnim predavačima, za firme članice Komore i sve one privredne subjekte koji to žele postati.

 


Pozivamo vas da budete sastavni dio zajedničke postavke privrede Tuzlanskog kantona na Sajam Etno hrane i pića u Beogradu.
Sajam se održava od 5. do 8.12. 2024. godine.
Kantonalna privredna komora Tuzla realizovat će i organizovati zajedničku postavku ”Privreda TK”.
Zahvaljajući izuzetno kvalitetnima odnosima sa menadžmentom Beogradskog sajma – Sajma Etno hrane i pića, Kantonalna privredna komora Tuzla je i ove godine obezbijedila zajednički izlagački prostor besplatno za firme članice Komore.

Etno24BG


Regionalna smotra prehrambenih proizvoda namjenjenih tržištu, pripremljenih po tradicionalnim receptima, na tradicionalni način, Sajam etno hrane i pića, biće održan po 18. put u Beogradu. Najstarija je to i najkompletnija smotra proizvoda i proizvođača tradicionalnih prehrambenih proizvoda u Srbiji i regionu Jugoistočne Evrope.
Riječ je o nacionalnim specijalitetima, proizvodima karakterističnim za uža geografska područja, najčešće ručne izrade i od organski gajenih sirovina. Manifestacija afirmiše tradicionalne proizvode kao prvorazredne tržišne i izvozne artikle, koji treba da postanu i nezaobilazni element turističke ponude. Radi se o proizvodima sa zaštićenim geografskim porijeklom ili onima čija se zaštita preporučuje. Cilj je utemeljenje robne marke etno proizvoda, odnosno brendiranje tradicionalnih proizvoda.
Sajam će biti održan od 5. do 8. decembra 2023. godine. Organizator je Beogradski sajam. Pokrovitelji sajma su Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede RS i Grad Beograd.

Pozivamo vas da prihvatite naše poziv i doprinesete uspješnom predstavljanju privrede Tuzlanskog kantona na ovoj značajnoj sajamskoj manifestaciji na kojoj Kantonalna privredna komora Tuzla organizuje zajednički nastup.

Molimo da nam što prije javite vaš odgovor kako bismo mogli izvršiti prijavu na sajmu.
Kontakt osoba za prijavu više informacija je Dino Kalesić: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., 035/369-552, 061/164-311.

- Ove godine neka se priča o vašim poklonima! -

Apri korp poklon13

Čuvanje i uzgoj medonosnih pčela radi prikupljanja njihovih proizvoda ali i jedne daleko bitnije svrhe za koju su medonosne pčele predodređene uz sve ostale polinatore, zastupljeno je u većoj ili manjoj mjeri u čitavom svijetu, uz iznimke onih mjesta gdje medonosna pčela ne može fizički opstati.
Sva prirodna raznolikost koja se ogleda u specifičnoj zastupljenosti flore na određenom području dozvoljava nam mogućnost da proizvode medonosne pčele možemo vezati za uže i šire lokalitete i geografska područja, te na taj način predstaviti te proizvode kao lokalno-geografski brend.

Apri korp poklon11


Na taj način lakše možemo proizvod približiti lokalnim konzumentima, a takođe možemo da ga iskoristimo kao fantastičan alat za predstavljanje lokalnog prostora i zajednice.
Ako smo svjesni činjenice da je život medonosne pčele u ogromnom procentu vezan za sam život čovjeka, i da direktno utiče na kvalitet pa i sam opstanak ljudskog života, tim više se nameće obaveza da život medonosne pčele i svih ostalih polinatora treba da bude u sve većem fokusu javnosti.
Baveći se pčelarstvom određeni niz godina pokušali smo dati svoj doprinos na polju uzgoja i čuvanju pčela u različitim sferama a jedan od njih jeste taj da smo koncipirali način predstavljanja kroz određene projekte.
Konstruisali smo "korporativne poklone" po uzoru na velike svjetske brendove, te pokušavamo dovesti med i ostale pčelinje proizvode na mjesto koje oni zaslužuju.
Neumanjujući bilo čiju vrijednost, ako može kvalitetno vino, kvalitetno ulje, kvalitetna čokolada ... biti određeni alat za promociju i izkazivanje zahvalnosti za poslovnu saradnju, zašto to ne bi mogao da bude med i ostali pčelinji proizvodi.

Apri korp poklon12


Projektovali smo proizvod koji može da odgovori svim zahtjevima u predstavljanju i prezentaciji određenih poslovnih subjekata.
Proizvod je projektovan kao "korporativni poklon" i također kao "turistički suvenir",obzirom da svojim sadržajem iskazuje bogatstvo našeg podneblja u sferi pčelarstva, različitost biodiverziteta i ideju lokalnog samoodrživog poduzetništva.

Otvoreni smo za svaku vrstu saradnje na obostrano zadovoljstvo.
Vaša Api Riznica Handalić
+387 61/283-683
+387 61/577-106
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.