logo tekst 6     


Novi broj Komorskog informatora donosi: - Priznanja za firme iz Tuzlanskog kantona - Više od šest stotina izlagača iz 27 zemalja – Zapažen nastup tri firme iz Tuzlanskog kantona: nagrađeni “Zmaj” pivo, “Tuzlansko pivo” i “Arix Tenzo” -

ZepsKI1


Na sajmištu Kamberovića polja u Zenici je održan 23. generalni bh Sajam ZEPS 2016. Sajam je na svečanoj ceremoniji otvorio Branimir Muidža generalni direktor Tvornice cementa Kakanj i generalni direktor HeidelbergCement grupacije u Bosni i Hercegovini te predsjednik Vijeća stranih investitora. Muidža je izrazio zadovoljstvo jčinjenicom da ZEPS okuplja i bilježi rekordan broj izlagača iz čak 27 zemalja. "ZEPS je važan dio ekonomskog sistema Bosne i Hercegovine koji povezuje privrednike. Mi smo kao država jaki, onoliko koliko je jaka naša privreda, prvenstveno poljoprivreda i industrija. Jaki smo onoliko, koliko koristimo svoje resurse, koliko imamo domaćih i stranih investitora, koliko budimo optimizam u mladima, a kako bi bili jači treba nam politička stabilnost i odgovornost. Zenica i ovaj sajam su mjesto susreta, ali i mjesto za vrijedne, kvalitetne i ambiciozne ljude", istakao je direktor Muidža. Podršku Sajmu dao je i Bruno Bojić predsjednik Vanjskotrgovinske komore BiH koji je prilikom obraćanja na svečanoj ceremoniji istakao kako u Bosni i Hercegovini trebamo graditi zajedništvo, jedinstvo, a sve u cilju razvoja države. "Želim vam uspješnu promociju proizvoda i usluga, prijateljstava i ugovora", istakao je Bojić. U okviru programskih sajamskih aktivnosti, održan je i okrugli sto na temu  "Diskusija o prioritetima za razvojne intervencije" kroz projekat razvoja tržišne poljoprivrede II (FARMA II), kojeg finansiraju američka i švedska vlada, sa predstavnicima javnog i privatnog sektora. Na površini od 18.000 m2 ove godine su se u Zenici na sajmu ZEPS predstavili izlagači iz zemlje i inostranstva, njih više od šest stotina iz 27 zemalja. Među njima značajne nastupe su zabilježile i tri firme sa područja Tuzlanskog kantona, inače članice Kantonalne privredne komore Tuzla. Riječ je o firmama "Kreativa marketing" doo Tuzla, "Pivara" dd Tuzla i Fabrika deterdženata "Dita" Tuzla koje su iz Zenice ponijele vrijedna priznanja.

  • Novo priznanje za "Kreativa marketing": “Zlatna ruža” za "Zmaj" na ZEPS-u

"Kreativa marketing" nastavlja uspješne nastupe na sajamskim manifestacijama u zemlji i inostranstvu. Nakon zlatnih plaketa i priznanja za kvalitet na sajmovima u Gradačcu, Bihaću, Zaječaru za "Zmaj pivo", zahvalnice za nastup na sajmu u Zrenjaninu, novo priznanje osvojeno u Zenici.  Na 23. generalnom bh sajmu "ZEPS 2016" koji  se održava u Zenici, "Zmaj pivo" je nagrađeno “Zlatnom ružom” za kvalitet. Izvanredan je ovo start osvajanja domaćeg i tržišta regiona, za "Kreativa marketing" doo Tuzla, vlasnika licence "Zmaj" piva i generalnog distriubtera za Bosnu i Hercegovinu i region, posebno ako se ima u vidu da se "Zmaj" pivo na policama pojavilo tek u aprilu ove godine.

ZepsKI2

  • "Zlatna ruža" za "Pivaru" dd Tuzla

Na 23. generalnom sajmu ZEPS, koji je održan u Zenici od 4. do 8. oktobra 2016. godine, Pivara Tuzla dobila je veliko priznanje, Zlatnu medalju Ruža ZEPS-a za kvalitet proizvoda Tuzlanski pilsner kao i Specijalno priznanje Sajma. Ova tradicionalna nagrada ZEPS-a je još jedna potvrda kvaliteta proizvoda Tuzlanski pilsner, najpoznatijeg brenda Pivare Tuzla. Ovo prestižno priznanje dolazi nam upravo u vrijeme povećane potražnje za našim pivom i sve to ide u prilog činjenici da brend Tuzlanski pilsner potrošači u BiH izuzetno cijene. U ime Pivare Tuzla, čast da primi ove nagrade imao je gospodin Fahrudin Salihović, direktor Pivare Tuzla.

  • Deterdžent Arix Tenzo nagrađen na Međunarodnom sajmu „ZEPS“

Komisija 23. generalnog BH sajma ZEPS 2016., dodijelila je nagradu Fabrici deterdženata Dita Tuzla za proizvod „ Arix Tenzo.“ „ Uvažavajući rezultate analize 123 Instituta u Beogradu, koja je pokazla da u konkurenciji od nekoliko deterženata,  Arix Tenzo zadovoljavaju nabolju kvalitetu pranja, Komisija je odlučila da nam pruži podršku i na ovaj način pokaže koliko je domaća proizvodnja važnja i vrijedna pažnje. Na tome smo im poseno zahvalni jer to nam daje snagu da idemo dalje“, istakao je menadžer marketinga i komercijalnih poslova Fabrike deterdženata Dita Tuzla. Nakon devet godina Arix Tenzo se vratio na police bh.tržišta.

ZepsKI3

D.K.