logo tekst 6     


Prezentacija i izbor logotipa Marketinške asocijacije BiH šljive koja djeluje pri udruženju za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla, bila je tema sjednice članova ove asocijacije. Na sastanku su predstavljeni prijedlozi marketing strategije Asocijacije s ciljem zaštite brenda bh. šljive na tržištu. Sekretar Udruženja za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla Suad Selimović kazao je da će jedno od ponuđenih dizajniranih rješenja za logotip bh. šljive biti na pakovanjima šljive koja se izvozi na tržište EU. Po njegovim riječima, Njemačka je najznačajniji kupac bh. šljive te je prošle godine oko 64 posto izvezene šljive upravo izvezeno u tu zemlju. Također, dodao je, Rusija postaje značajan kupac voća i povrća iz BiH.

BHSljiva

Marketinška asocijacija BiH šljive uspostavljena je u decembru prošle godine kako bi se izvršila zaštita bh. brenda za firme koje izvoze na EU tržište i Rusiju, te da se zajednički nastupi na tržištu kroz kvalitetnu marketinšku strategiju. "Prije svega potrebno je da se definira proizvod, kvalitet, pakovanje, te da se pokuša ujednačiti cijena za taj proizvod, pojeftiniti troškove distribucije i zajednički raditi na promociji identiteta bh. šljive", ističe Selimović. Navodi da je bilo zloupotreba bh. proizvoda, odnosno slučajeva da su se na tržištu Njemačke pojavljivale šljive iz Albanije, Bugarske, Rumunije, Poljske na čijim je pakovanjima pisalo bh. šljiva, što su kupci prepoznavali i reagovali. Selimović naglašava da inspekcije ne mogu u tim slučajevima ništa učiniti te je stoga nužno zaštititi brend. Brendiranjem bh. šljive očekuje se da će se povećati izvoz, odnosno na taj način će kupci lakše doći do pravog bh. proizvoda.